Kirjoittaja Aihe: Karibian risteily (ja vielä halvalla?)  (Luettu 2696 kertaa)

tonppa

• Reissaajaguru
    • Profiili
Karibian risteily (ja vielä halvalla?)
« : Maaliskuu 09, 2008, 13:20:59 »
Moikka

Löytyyisikö jostain sivustoa, josta voisi etsiä halvalla "äkkilähtöjä" Karibian risteilyille? Onkohan sinkkumatkustajalle olemassa jotain halvempia mies/naispaikkoja?

Annakins

• Himoreissaaja
  • pisama
    • Profiili
Vs: Karibian risteily (ja vielä halvalla?)
« Vastaus #1 : Maaliskuu 19, 2008, 11:22:05 »
Moikka

Löytyyisikö jostain sivustoa, josta voisi etsiä halvalla "äkkilähtöjä" Karibian risteilyille? Onkohan sinkkumatkustajalle olemassa jotain halvempia mies/naispaikkoja?

Ootko kokeillu jenkkiläisiä sivustoja kuten Travelocity, Kayak etc? Voisin pistää pääni pantiksi, että halvemmalla pääset jos ostat liput Helsingistä esim. Nykiin ja buukkaat sieltä risteilyn.

Olen itse lähdössä St Martinille huhtikuun puolivälissä ja buukkasin matkan niin, että ostin Finskiltä liput Nykiin (555 €, halvemmallakin olis päässy, mutta I <3 suorat lennot). Liput Nykistä St Martinille ostin Travelocityn kautta (266 €. JetBluella olis päässy vielä halvemmalla, jos olis siirtäny paluun päivää myöhemmäksi). Hotlan bongasin Lonarista. Reilun kahden viikon reissulle tulossa hintaa siis n. 1300 euroa, täältä pääsis siihen hintaan nippanappa Aruballe 7 päiväks.

zanni8

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - anniina.koivula@gmail.com
    • Profiili
« Vastaus #2 : Maaliskuu 28, 2008, 22:06:45 »
Itse olin kavereiden kanssa viime syyskuussa Karibian risteilyllä. Kannattaa just tehdä omatoimimatka, niin pääsee paljon halvemmalla.
Eli mekin otettiin RCCL:n kautta suoraan risteily ja maksoi vain n.480e 8 päivän risteily, mihin siis sisältyy kaikki muu paitsi alkoholijuomat. Ja lennot kans buukattiin itse Orlandoon ja sieltä sit varattiin auto jolla mentiin Fort Lauderdaleen.

seamanjake

• Vieras
« Vastaus #3 : Maaliskuu 28, 2008, 22:56:42 »
google: caribbean cruise offers
vino pino mielenkiintoisia ja hyviä tarjouksia. Halvimmillaan oon nähny viikon kruissit 169 yankee dollars. etsivä löytää.

KalleKalle

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #4 : Huhtikuu 03, 2008, 10:32:45 »
On valitettavan väärä kuva risteilyhinnoittelusta. Nykyään varustamot antavat ympäri maailman kaikille matkatoimistoille ja internet välittäjille samat hinnat. Ei juurikaan ole väliä ostatko risteilysi suomalaisesta vai jenkkiläisestä matkatoimistosta. Jos suomalaisesta matkatoimistosta osaa kysyä hintaa oikein, saa risteilyn samalla hinnalla kuin mistä tahansa muualta. Lisäksi etuna on kuluttajasuoja.

tkon

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : Huhtikuu 03, 2008, 10:40:46 »
Lainaus
Jos suomalaisesta matkatoimistosta osaa kysyä hintaa oikein, saa risteilyn samalla hinnalla kuin mistä tahansa muualta. Lisäksi etuna on kuluttajasuoja.
Lainaus

Miten kysytään oikein? ???

KalleKalle

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #6 : Huhtikuu 04, 2008, 14:19:08 »
Kysy pelkkää risteilyä niin etteivät toimistot paketoi matkaa lentojen ja hotellin kanssa. Näin saat tietää risteilyhinnan.

ramses

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • www.easy-rider.fi
« Vastaus #7 : Huhtikuu 04, 2008, 17:46:54 »
Ihan parilla sadalla ei mukaan pääse, mutta varmasti mielenkiintoinen risteily löytyy Suomen purjelaiva säätiöltä. Suurta luksusta eivät tarjoa, mutta mieleen jäävän reissun ja pienempiä satamia ja eksoottisempia saaria, kuin kelluvat hotellit.

h3LMi

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #8 : Maaliskuu 02, 2012, 23:48:39 »
Voi vitsit kun näitä taas lukee ja alkaa sormet syyhytä, pakko päästä karibialle ensi talvena... ;) ihania risteilyjä tarjolla!