New Yorkin hotellit

(Luettu 68206 kertaa)

Mmjt

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/Mmjt/about/
New Yorkin hotellit
« : 01.04.2008, 00:44:47 »
Suurin osa täällä olevista majoitusvinkeistä tuntuu käsittelevän hostelleja. Olisin kuitenkin kiinnostunut hotellimajoituksesta enkä haulla löytänyt oikein kattavaa vastausta. Mm. nuo bed bugs-jutut karmivat ja luulisin hotellissa voivan välttää hieman paremmin vastaavat ongelmat. Pitäneeko paikkaansa? Myös oma wc/suihku olisi toivottava. Matka lokakuussa, mielessä kolmen tähden keskitasoinen hotelli ehkä jopa kohtuullisella sijainnillakin. Olisiko vinkkejä paljonko sellaisesta pitää maksaa keskimäärin?

Jos hotelleista löytyy jostain jo vastaavaa tietoa (hotels.com-sivun tiedän kyllä) niin olisin kiitollinen siitäkin tiedosta. Kyselen omakohtaisia mielipiteitä, koska hinnat saattavat vaihdella eri tekijöiden johdosta paljonkin. Eihän nuo kaupalliset sivut kerro, että jos ostat silloin ja silloin, saat halvemmalla.

Muutakin kysyttävää olisi, mutta odotetaan nyt ensin, jos jostain löytyy hyvä kaikenkattava vinkki. ;)

HelsinkiFlyer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Vs: New Yorkin hotellit
« Vastaus #1 : 01.04.2008, 12:42:45 »
Loka-, marras- ja joulukuut ovat Nykissä perinteisesti vuoden vilkkaimmat matkailukuukaudet. Jos massia haluat säästää niin ei paras ajankohta laisinkaan.

www.tripadvisor.com on aika hyvä jos haluat kokemuksia hotelleista lukea.

Mmjt

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://my.opera.com/Mmjt/about/
« Vastaus #2 : 16.04.2008, 20:31:44 »
Kiitos tuosta tripadvisor-vinkistä. Se oli päässyt itseltä juuri unohtumaan.
Jos tuo loka-joulukuu on niin vilkasta matkailuaikaa, niin mikä sitten olisi keskimääräisesti ideaalein aika matkustaa sinne,  sekä budjetin että kelien suhteen?

Tarmo

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 17.04.2008, 05:25:08 »
Oma suositukseni:
Super 8 Times Squarella "Klik". Hintaa noin 200 dollaria/yö (riippuen viikonpäivästä ja matkustuajankohdasta). Ei ole torakoita tai muita ötököitä.  Huoneet on pieniä, mutta WC ja suihku löytyy (ja on siistejä). Paljon parempaa paikaa ei halvemmalla löydy, sillä hotelli sijaitsee aivan Times Squaren tuntumassa "Klick".

Espe

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #4 : 20.04.2008, 09:28:45 »
Tein "koehaun" tonne Super 8 tulevan oman matkani ajaksi lokakuussa ja yli 300 taalaa tuli huone-ehdotuksia.

Me olimme vuodenvaihteessa tässä hotellissa: http://www.heraldsquarehotel.com/
TODELLA mahtava sijainti ja edulliset huoneet. Riippuu tietysti minkä tason huoneen varaa... Siistiä ja rauhallista, palvelu pelasi. Hotellissa ei ole baaria tai aamupalaa mutta niitä on nurkan takana vaikka kuinka paljon.

Olimme todella tyytyväisiä ja sieltä mä varasin huoneen myös lokakuun reissulle.

emilien

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #5 : 29.09.2008, 14:46:52 »
Mä olen myös etsiskellyt hotellia pitkän viikonlopun ajaksi tammikuussa. Kohtuuhintaisia vaihtoehtoja olen löytänyt myös seuraavista: Radisson Lexington, Stanford, Milford Plaza sekä täälläkin jossain mainittu PodHotel.

Espe

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #6 : 02.10.2008, 07:44:58 »
Tsekkaa Herald Square Hotel (http://www.heraldsquarehotel.com/) Jos arvostat hyvää sijaintia etkä välitä siitä että ei ole esim. aamupalaa, mutta on siisti ja järkevän hintainen.... niin toi vois sopia sulle.
Itse olin siellä viime jouluna ja jotain kertoo tyytyväisyydestä se että olen lähdössä just kohta uudelleen ja valitsin saman hotellin.

mystikal86

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #7 : 11.02.2009, 12:57:14 »
Kellään omakohtaista kokemusta hotellista nimeltä Skyline (10th avenue)?

On The Road Again

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #8 : 07.03.2009, 02:38:25 »
Tsekkaa Herald Square Hotel (http://www.heraldsquarehotel.com/) Jos arvostat hyvää sijaintia etkä välitä siitä että ei ole esim. aamupalaa, mutta on siisti ja järkevän hintainen.... niin toi vois sopia sulle.
Itse olin siellä viime jouluna ja jotain kertoo tyytyväisyydestä se että olen lähdössä just kohta uudelleen ja valitsin saman hotellin.

No, tsekkasin ja 3 yota oli yli $800 parin viikon paassa. Meinaan etsia vahan halvenpaa.

tintin

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #9 : 07.03.2009, 13:02:00 »
^Nykissä ei taida hyvä ja halpa koskaan kohdata, kun hotelleista on kyse... Tsekkaathan www.ratestogo.com ja www.lastminute.com -tarjoukset. Varmasti tiedätkin ko sivustot, mutta ihan varmuuden vuoksi nyt mainitsen...
terveystietoa matkailijoille: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/ktl.mat mm.malarian estolääkesuositukset maittain

nerve

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #10 : 08.03.2009, 04:00:56 »
www.hotelpenn.com
Mainio sijainti (vastapäätä madison square gardenia), suht. edullinen ja muutenkin ihan kiva.
Kävele niin kauan, että alkaa tuntumaan hyvältä.

Dominox

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #11 : 08.03.2009, 18:53:01 »
Hotwire näyttää löytävän esimerkiksi ajanjaksolle 23.3 - 26.3 (3 yötä) Manhattanilta ihan keskeiseltä alueelta päälle 3 tähden hotelleja alkaen reilu $80 / huone (2 henkilön) ja reilun $100 / huone (4 henkilöä). Tietysti joku reppureissaaja voi päästä pari kymppiä halvemmalla, mutta hostellien hinnat ovat yleensä / henkilö niin siitä tulee nopeasti vastaava summa paljon huonommalla laadulla.

Juzt

• Moderaattori
  • Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #12 : 11.03.2009, 23:49:06 »
www.priceline.com on myös varsin hyvä paikka, etenkin sen "tarjoa mitä haluat" mahdollisuuden kautta.

Varasin juuri Bostonista Hyattista huoneen n. 65€ veroineen eli aikalailla samaan hintaan mitä dormipedit kahdelle olisi HI Hostellissa maksanut. Hotels.com:ista sama yli 170€ veroineen, Expedia 218$ jne...

http://www.betterbidding.com/ on myös hyvää luettavaa jos Hotwireä tai Pricelinea aikoo käyttää.

Tämä esimerkki tosiaan Bostonista, mutta idea pätee yhtälailla NYC:iinkin.
"I bet we could get videos of all the sites, get a VCR in our hotel room...
we'd never even have to go outside!"
- Joseph Francis Tribbiani

HelsinkiFlyer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #13 : 12.03.2009, 00:48:28 »
loistovinkki Juzt. Mutta onko noista hyötyä tällä palstalla? En enää jaksa oikein uskoa, kun täällä jengi hakee ihan absoluuttisesti halvinta. Tai sitten eivät jaksa edes hieman nähdä vaivaa. Jos hiemankaan skulaa näitä juttuja ja on edes jotina valmis pulitaan, niin Juztin vinekillä saa loistodiilejä NYC:stä ja monesta muustakin mestasta. Lontoo, Saksan isot kaupungit ja moni muu menee samalla kaavalla.

MinnieM

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #14 : 16.03.2009, 22:45:15 »
Onko teillä tietoa, tuleeko valmiiksi maksetusta hotellista (Supersaverin kautta) vielä jotakin lisäkuluja? Eli siis sisältyvätkö verot tms. hintaan? Maksu- ja varauslomakkeessa lukee vain "Payments for extras to be collected directly from guest."  ??? Porukkamme on menossa katsomaan Hotelli Chandlerin, jota ainakin Tripadvisorin sivuilla on kehuttu paljon. Meillä lennot ja 5 hotelliyötä oli per naama noin 700 e, joten ei kovin kallis hotelli ollut ainakaan Supersaverin kautta varattuna. Mikään matkaopus ei näytä hotellia listaavan suosituksiinsa, eikä täälläkään ole hotellista mainintaa, mutta arvostelen sitten palattuani.

Upstate girl

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #15 : 16.03.2009, 22:51:29 »
Onko teillä tietoa, tuleeko valmiiksi maksetusta hotellista (Supersaverin kautta) vielä jotakin lisäkuluja? Eli siis sisältyvätkö verot tms. hintaan? Maksu- ja varauslomakkeessa lukee vain "Payments for extras to be collected directly from guest." 

Hotellihuoneen hintaan lisataan vero ja se automaattisesti maksetaan etukateen myoskin.
Jos ei ole erikseen mainittu, etta verot EIVAT sisally hintaan, niin silloin ne olette jo maksaneet. Nuo extra maksut ovat sitten teidan omia menojanne.. esim vaikka ravintola tai huonepalvelu.

Jossain paikoissa harvoin on viela jotain lisamaksua, esim. hotel surcharge. Se on parin taalan luokkaa per yo. Mutta se mainitaan sisaan checkaus vaiheessa. Sen saa jattaa maksamatta, kun valittaa. Mutta joo, todella harvoin.
"Don't tell me how educated you are, tell me how much you traveled."

Swingbream

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #16 : 17.03.2009, 09:48:17 »
loistovinkki Juzt. Mutta onko noista hyötyä tällä palstalla? En enää jaksa oikein uskoa, kun täällä jengi hakee ihan absoluuttisesti halvinta. Tai sitten eivät jaksa edes hieman nähdä vaivaa. Jos hiemankaan skulaa näitä juttuja ja on edes jotina valmis pulitaan, niin Juztin vinekillä saa loistodiilejä NYC:stä ja monesta muustakin mestasta. Lontoo, Saksan isot kaupungit ja moni muu menee samalla kaavalla.

OT: Samaa olen miettinyt, mutta mutta kyllä täällä mielestäni saa ja kannattaa vähän paremmastakin majoituksesta vinkkejä antaa. Pricelinen ja Hotwiren hotellihinnoilla (3-4 tähteä) kun monessa suurkaupungissa tekee tiukkaa löytää hyvää hostellia. Toki monet täällä yöpyvät hostelleissa ihan fiiliksen takia, kukin tyylillään, mutta budjettimatkailuakin voi harrastaa monella budjetilla. Itse olen tavannut esim. Lontoossa yöpyä Priceline-diileillä, hinta yleensä n. 60-80€/yö, hotellit Hiltoneita, Holiday Innejä tai vastaavia. Ero ei omassa budjetissani ole kahdelta hengeltä suuren suuri hostelliin verrattuna, vaikka aina halvalla koitankin päästä.

Asiaan: Vilkaisin harrastuksen vuoksi Hotwirestä (www.hotwire.com) New Yorkia parin viikon päästä, ja halvin 2hh huone oli 118$/yö (**½). Todennäköisesti hotelli on Hampton Inn New York/35th Street, Empire State Building (www.betterbidding.com veikkaa näin), mutta voi olla jokin muukin vastaava samalla alueella. Nuo hotellit kuitenkin ovat aina isojen ketjujen hotelleja, ihan pahimpia ludepesiä ei ole tarjolla. Parempia (tai huonompia) diilejä voi löytyä muille ajankohdille.

On The Road Again

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #17 : 25.03.2009, 16:06:34 »
Paadyin Mayfair hotelliin Mid Towniin. Hotels.com sanoi hinnaksi $195, mutta soitin sinne hinnaksi tuli $105 eka yoksi., sitten $130. Kayn aika usein Nykissa, mutta olen aina ollut sukulaisilla heidan loftissaan, joten tama hotellin etsinta oli vahan outoa... Metroyhteydet on ainakin hyvat.

Lahdetaan huomenna, kerron ens viikolla millaista oli.

MinnieM

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #18 : 25.03.2009, 17:43:32 »

OT: Samaa olen miettinyt, mutta mutta kyllä täällä mielestäni saa ja kannattaa vähän paremmastakin majoituksesta vinkkejä antaa. Pricelinen ja Hotwiren hotellihinnoilla (3-4 tähteä) kun monessa suurkaupungissa tekee tiukkaa löytää hyvää hostellia. Toki monet täällä yöpyvät hostelleissa ihan fiiliksen takia, kukin tyylillään, mutta budjettimatkailuakin voi harrastaa monella budjetilla. Itse olen tavannut esim. Lontoossa yöpyä Priceline-diileillä, hinta yleensä n. 60-80€/yö, hotellit Hiltoneita, Holiday Innejä tai vastaavia. Ero ei omassa budjetissani ole kahdelta hengeltä suuren suuri hostelliin verrattuna, vaikka aina halvalla koitankin päästä.

Swingbreamisn kanssa olen samaa mieltä siitä, että hyvän hotellin saattaa saada aika samaan hintaan kuin raihnaisen hostellihuoneen. Varsinkin jos matkustaa kahdestaan tai isommassa porukassa. Itse testasin aiemmin mainitsemani Hotel Chandlerin, joka oli lento+hotelli-pakettitarjouksena yhteensä n.700e/5 vrk./hlö. Eli jos Supersaver nyt myy New Yorkin pelkkää lentoa 433 euroon, niin eivät nuo 5 yötä sillä tavoin laskemalla kovin kalliiksi tule. Hotelli taas oli siisteydeltään, yleiseltä varustelutasoltaan, sijainniltaan ja palvelultaan ihan luksusta. Itse ainakin voin tuollaisesta lyhyestä lomasta myös maksaa enemmän, kun saan huoneen, joka on siisti ja jossa on oma suihku+wc jne. Siksipä myös mahdollisesti kalliimmatkin majoitusvinkit ovat mielestäni tervetulleita.

On The Road Again

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #19 : 01.04.2009, 18:49:57 »
Paadyin Mayfair hotelliin Mid Towniin. 
Lahdetaan huomenna, kerron ens viikolla millaista oli. 

Uskallan suositella Mayfair'ia sellaiselle joka tietaa kuinka pienet huoneet vanhoissa rakennuksissa Nykissa on. Meilla oli 2 huonetta; 2 hlo & 3 hlo ja kummasti niihin oli saatu kaikki tungettua. Pieni henkarikaappi, pieni piironki, pieni kylppari... Euroopasta matkaava ehka arvostaa hiustenkuivaajaa & silitysrautaa kun taalla on 110W sahko. Lahtopaivana pitivat reppujamme sailossa $2/kappale ja henkilokunta haki ne kuittia vastaan, joten ei tarvitse miettia etta ne haviaisi. Sinansa hyva kun ostoksiin kuului $900 kitara.

Manhattanilla tuskin huonoa sijaintia onkaan, mutta me oltiin ihan Times Squaren nurkalla, jonka lapi lahes kaikki metrolinjat kulkee. Koska lennettiin Newarkiin, otettiin bussi Port Authoroty'n assalle josta hilpaistin kavellen hotellille. Kennedylta E-metro olis tullut tietty lahemmaksikin.