Ajankohtaiset tarjoukset

(Luettu 996131 kertaa)

manu

• Tosireissaaja
    • Profiili
Vs: Ajankohtaiset tarjoukset
« Vastaus #440 : 07.05.2009, 19:36:19 »
KLM: Rock bottom prices:

http://www.klm.com/travel/fi_en/campaigns/rock_bottom/rock_bottom.htm

mm. Bangkok 501, Shanghai 388, Montreal 411 yms!

garcon

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #441 : 07.05.2009, 21:43:30 »
KLM: Rock bottom prices:

http://www.klm.com/travel/fi_en/campaigns/rock_bottom/rock_bottom.htm

mm. Bangkok 501, Shanghai 388, Montreal 411 yms!
KLM:llä Ateena 200 e ja esim. Seattle 599 e - > SMT:n synttäritarjouslennot olivat kyllä omassa luokassaan. Onneksi ostettua sai Bostonin lennot elokuulle. Mutta onhan näissäkin  muutama hyvä, esim. toi Shanghai ja Montreal. Lentoyhtiöillä taitaa todella olla hätä kädessä, harvoin tällaisia kampanjointeja kai nähdään kesälomakauden lennoilla. Etenkin Finnairin kampanjointi vaikuttaa jopa aggressiiviselta, toisaalta joukkoon mahtuu paljon myös niitä ei-supertajouksia (mm. kesä"tarjoukset").

Edit: Ja jos haluaa lentää OneWorldin yhtiöillä, BA:lla näköjään toi Dubai alk. 369 (joka oli Klm:llä 482e ) ja mm. New York 369 e. Myös muita suht. edullisia Pohjois-Amerikan lentoja, jos tarkoitus matkustaa syksyllä (kaikissa em. lennoissa matkustus alkaen 17.8.). Kaikki kohteet http://www.britishairways.com/travel/global-flight-offers/public/en_fi
« Viimeksi muokattu: 07.05.2009, 21:56:16 kirjoittanut garcon »

sekoitus

• Aloittelija
    • Profiili
    • Suosittelemani iHerb-luontaistuotekauppa, toimittaa Suomeen ja on ehdottoman luotettava!
« Vastaus #442 : 07.05.2009, 23:51:06 »
Edit: Ja jos haluaa lentää OneWorldin yhtiöillä, BA:lla näköjään toi Dubai alk. 369 (joka oli Klm:llä 482e ) ja mm. New York 369 e. Myös muita suht. edullisia Pohjois-Amerikan lentoja, jos tarkoitus matkustaa syksyllä (kaikissa em. lennoissa matkustus alkaen 17.8.). Kaikki kohteet http://www.britishairways.com/travel/global-flight-offers/public/en_fi

These fares are on sale until 30 April for outbound travel to take place between 17 August and 31 December 2009

Eli noi tarjoukset jo umpeutunut..

kata5

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #443 : 08.05.2009, 11:37:14 »
Hispanialla 299€/viikko, sisältää lennot + majoitus. Vaihtoehdot: Azorit, Malta ja Mallorca.

http://www.hispania.fi/

LateX

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #444 : 08.05.2009, 13:44:56 »
Hispanialla 299€/viikko, sisältää lennot + majoitus. Vaihtoehdot: Azorit, Malta ja Mallorca.

http://www.hispania.fi/
Noihan on jopa pikkasen kalliita ottaen huomioon vuodenajan
eli nytten on halvinta aikaa äkkilähdöille.

FINNMATKAT
9.5. Sisilia 1 viikon matka 175e
13.5. Sardinia 1 viikon matka 225e
DETUR
10.5. Alanya 1vko 199e
AURINKOMATKAT
9.5. Sousse 1vko 195e

p.s. oletko Hispanialla hommissa? ;-)
« Viimeksi muokattu: 08.05.2009, 13:46:28 kirjoittanut LateX »

kata5

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #445 : 08.05.2009, 14:14:22 »
En ole töissä, itse etsin heinäkuulle sopivaa reissua.  :)

ikaros

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #446 : 08.05.2009, 14:16:03 »
Täälläkin etsitään heinäkuulle reissua, ja tuo Hispanian tarjous on kyllä tähänastisista etelän matkoista selvästi paras. Toki äkkilähtöjä odotellessa pääsisi vähän halvemmalla, mutta viitsiikö ottaa riskiä, kun kesäloma ei kovin pitkä ole eikä voi odotella viikkotolkulla...

Harmi sinänsä, ettei Azoreiden tai Maltan tarjous ulotu heinäkuulle.

kataja00

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #447 : 09.05.2009, 01:35:04 »
Malaysia Airlines Grab-a-deal palveluun rekkaamalla saa nähtäväksi tarjoushinnat, jotka kilpailevat AirAsian kanssa.
Onnistuin tuolta muutaman päivän kyttäämisellä varaamaan
elokuun alkuun menon Tukholma-Kuala Lumpur 2198 SEK eli ~ 210€ veroineen kaikkineen .

Palvelu toimii vähän heikosti, mm. vähän väliä tulee timeouttia, mutta hinnat huomioiden sen kestää kyllä:
http://www.malaysiaairlines.com/se/en/dest/grab-a-deal/signup.aspx

garcon

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #448 : 09.05.2009, 12:41:41 »
Malaysia Airlines Grab-a-deal palveluun rekkaamalla saa nähtäväksi tarjoushinnat, jotka kilpailevat AirAsian kanssa.
Onnistuin tuolta muutaman päivän kyttäämisellä varaamaan
elokuun alkuun menon Tukholma-Kuala Lumpur 2198 SEK eli ~ 210€ veroineen kaikkineen .

Palvelu toimii vähän heikosti, mm. vähän väliä tulee timeouttia, mutta hinnat huomioiden sen kestää kyllä:
http://www.malaysiaairlines.com/se/en/dest/grab-a-deal/signup.aspx

Ei paha ollenkaan. Tässä vois varmaan aminita myös matkustusajan ym. ehdot, jos jota kuta kiinnostaa :)

kilroy1

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #449 : 09.05.2009, 15:38:24 »
Jep, kyllä toi hispanian tarjous kohtuullisen hyvä on.. ja on vertailukohdat hieman väärät jos Azoreita ja Maltaa verrataan Alanyaan ja Sousseen, vähän kuin Mersun ja Ladan hintoja vertailis keskenään..  ;D

majovali

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #450 : 09.05.2009, 21:46:57 »
Siis nuo Malesian Airlinesin Grab-A-Deal lennot Tukholmasta Kuala Lumpuriinhan on ihan sika edulliset!!

Olen nyt palloillut tuolla sivuilla jo aika tovin ja yrittänyt buukata lentoja, mutta jokin ontuu.. Kun yritän jatkaa valittuani lennot tule vaan " Please change class or dates selected"..  En ymmärrä mistä kiikastaa..?? Olen yrittänyt vaihtaa lentopäiviä, mutta siltikään eteenpäin ei pääse.

Tuliko sulle, kataja00, samanlaisia ongelmia ja miten tuosta pääsee eteenpäin..?

Palan halusta saada nuo lennot, koska juuri näitä olen kytännyt jo pidempään ja tuo olisi ihan todella hyvä diili!

kataja00

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #451 : 10.05.2009, 01:26:43 »
Ei paha ollenkaan. Tässä vois varmaan aminita myös matkustusajan ym. ehdot, jos jota kuta kiinnostaa :)

Tarjoaa näennäisesti satunnaisia päiviä parin viikon -- parin kuukauden päähän. Varausluokkaa ei lipussa lue, mutta enemmän 'kivihiili' kuin 'platina' tasoa, eli ei muutoksia, ei lentomaileja, ei upgradeja, eikä lunasteta takaisin. Maksu luottokortilla ja vaati varmennuksen verkkopankin kautta (itsellä Sampo pankin masteri.

Olen nyt palloillut tuolla sivuilla jo aika tovin ja yrittänyt buukata lentoja, mutta jokin ontuu.. Kun yritän jatkaa valittuani lennot tule vaan " Please change class or dates selected"..  En ymmärrä mistä kiikastaa..?? Olen yrittänyt vaihtaa lentopäiviä, mutta siltikään eteenpäin ei pääse.

Sain kans usein noita ilmoituksia, kokeile myöhemmin uudelleen.
Luulen että kiintiö juuri sitä tarjoushintaista lippua on siltä päivältä myyty loppuun, vaikka silti näkyisi tuolla sivulla.

Leeni

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #452 : 10.05.2009, 10:14:43 »
Voih, mä en edes pääse rekisteröitymään noille Malaysian arilinesin sivuille. Koko ajan tulee herja "Object reference not set to an instance of an object".
Olisin menossa (ehkä kyllä vasta lokakuussa) kaveria katsomaan Laosiin ja pitäisi löytää halvat lennot jonnekinpäin Aasiaa, josta voi sitten kätevästi siirtyä eteenpäin.

majovali

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #453 : 10.05.2009, 12:16:07 »
Nyt pääsisin varaamaan lennot Kuala Lumpuriin.

Ongelmaksi muodostui vain, että tarvitsisin myös lennot takaisin, mutta ainakaan tällä hetkellä siellä ei siihen jostain syystä ole mahdollisuutta..

Pitää kokeilla kärsivällisesti, jos sellainen mahdollisuus sieltä vielä ilmaantuisi.

ollisl

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #454 : 10.05.2009, 14:46:00 »
Maailman ympäri lontoosta käsin (esim. London - Los Angeles - Auckland - Christchurch - Hong Kong - London): alkaen 837e (sisältää verot, voimassa 19.5. asti... tosin vastaavia diilejä koko ajan tuolla. Nyt on halpaa lentää.)

http://www.rtwflights.com/anzoffer10.aspx

wilduk

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #455 : 10.05.2009, 15:40:26 »
Otin myös Malaysia Airlinesin Grab-a-Dealin. Tukholmasta Kuala Lumpuriin joulukuun alussa. Makso sen 210 e. Vaihtojakso odottaa Penangilla joulukuun lopulta alkaen n. puoli vuotta.

Lento siis vain yhteen suuntaan, koska pois tullaan sitten kesän lopulla ihan normaalisti junalla ;)

LateX

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #456 : 11.05.2009, 01:40:08 »
Jep, kyllä toi hispanian tarjous kohtuullisen hyvä on.. ja on vertailukohdat hieman väärät jos Azoreita ja Maltaa verrataan Alanyaan ja Sousseen, vähän kuin Mersun ja Ladan hintoja vertailis keskenään..  ;D

Sisilia 1vko 175e ? ;-)

Zodium

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - Zodiumi@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #457 : 11.05.2009, 14:02:59 »
Noi Malaysia Airlinesin Grab-a-Deal -tarjoukset ovat todellakin edullisia. Mun pitäis päästä Singaporeen tai sitten Bangkokiin.. ehkä mahdollisesti Kuala Lumpuriin halvalla ja sitten kulkea tuo väli junalla/busseilla ja pysähdellä siinä välillä.
Kuitenkin niin, että meno tapahtuu eri kaupunkiin josta sitten loppujen lopuksi palataan.

Halvimmalla kai pääsee kun lentää Bangkokiin 390e Air Berlinillä.
Sitten junalla Singaporeen pyörähtämään ja takaisin Kuala Lumpuriin josta 217e lento Malaysian Airlinesilla Tukholmaan ja Tukholmasta kai sitten laivalla Suomeen?

Kertokaa ihmeessä jos löytyy jotain parempia tarjouksia/ideoita tohon suuntaan.

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #458 : 11.05.2009, 16:27:25 »
Tere! Kylläpä viime vierailusta täällä onkin vierähtänyt aikaa.

Sellaista tytöt ja poijjaat aattelin kirjotella, että oletteko huomanneet Cathay Pacificin Euroopan-tarjoukset? Mä varasin meno-paluun Hong Kongiin marras-joulukuulle, joka makso kaiken kaikkiaan 370 euroa. ( Finnair Hki - Ams, CX Ams - HKG ) Noita halpoja lentoja saa myös esim. Frankfurtin ja Lontoon kautta. Tästä tekee hyvän tarjouksen mun mielestä sekin, että tuohon hintaan sisältyy lento Helsingistä johonkin jatkoyhteyspaikkaan, koska Cathaylla ja Finskillä on jotain vispilänkauppaa. Äkkiä varaamaan!  ;)

Joku oli sinne Kuala Lumpuriin menossa, sinne sain samaiselta Cathaylta 160 eur meno-paluun Hong-Kongista. Mä kikkailisin ennemmin vaikka näin, kun ostaisin KLM:n "tarjouslennot" KL:iin tonnilla. Ihan hyvät diilit tuli tehtyä ton yhtiön kanssa.

Ei perkules kun meinaa matkakuume nousta. Pitää yrittää tehdä joku lohdutusreissu kesällä, ni jaksaa odottaa paremmin.

sekoitus

• Aloittelija
    • Profiili
    • Suosittelemani iHerb-luontaistuotekauppa, toimittaa Suomeen ja on ehdottoman luotettava!
« Vastaus #459 : 11.05.2009, 16:47:28 »
Tere! Kylläpä viime vierailusta täällä onkin vierähtänyt aikaa.

Sellaista tytöt ja poijjaat aattelin kirjotella, että oletteko huomanneet Cathay Pacificin Euroopan-tarjoukset? Mä varasin meno-paluun Hong Kongiin marras-joulukuulle, joka makso kaiken kaikkiaan 370 euroa. ( Finnair Hki - Ams, CX Ams - HKG ) Noita halpoja lentoja saa myös esim. Frankfurtin ja Lontoon kautta. Tästä tekee hyvän tarjouksen mun mielestä sekin, että tuohon hintaan sisältyy lento Helsingistä johonkin jatkoyhteyspaikkaan, koska Cathaylla ja Finskillä on jotain vispilänkauppaa. Äkkiä varaamaan!  ;)

Joku oli sinne Kuala Lumpuriin menossa, sinne sain samaiselta Cathaylta 160 eur meno-paluun Hong-Kongista. Mä kikkailisin ennemmin vaikka näin, kun ostaisin KLM:n "tarjouslennot" KL:iin tonnilla. Ihan hyvät diilit tuli tehtyä ton yhtiön kanssa.

Ei perkules kun meinaa matkakuume nousta. Pitää yrittää tehdä joku lohdutusreissu kesällä, ni jaksaa odottaa paremmin.

Mistä noita Cathayn lentoja voi varata tai tarkistella tarkemmin tota tarjousta? Cathaypacific.comista en ainakaan löydä mitään eikä "From" cityksi voi valita edes Helsinkiä.. (tai jos laittaa hakuun from: Helsinki to: Hong Kong esimerkiksi niin tuo Helsinki muuttuu Londoniksi automaattisesti. Ja mun mielestä tossa "Select a site" kohdassa ei ole Finlandia ollenkaan tai sitten olen puusilmä.)
« Viimeksi muokattu: 11.05.2009, 16:49:33 kirjoittanut sekoitus »