Ajankohtaiset tarjoukset

(Luettu 986831 kertaa)

AY YUSSUF

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Ajankohtaiset tarjoukset
« Vastaus #160 : 25.12.2008, 12:21:41 »
Finnair Hki -  Bangkok - Hki 708 eur!

Löytyy Finnairin haulla: Finskin suora Bangkokiin, matkustusaika 1.5. - 16.6.2009, hinta 708 euroa. Myyntiajasta ei tietoa.

Ajankohta ei sovi minulle kaamosmasennuksesta kärsivälle ja kevättä rakastavalle, mutta ehkä muita kiinnostaa...
 :)

708e! aika suolanen hinta

SyndroDome

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #161 : 25.12.2008, 14:39:16 »

Joo ei toi 700€ oo kyllä paljoa normaalia helvempi. Just viime viikonloppunahan oli toi finskin vkl tarjous :

MYYNTI VIIKONLOPPUNA 20.-21.12.

LENTOTARJOUKSET:
Bangkok alk. 599 €

Myyntiaika: 20.12. - 21.12.08
Matkustusaika: 1.5. - 16.6.09

Toi oli kyl aika edullinen :) Harmi vaan, että itellä on jo lennot ja kohta lähtö :P Eikä toi matkustusaika oikeen sopinu ku oon vasta tullu himaan tollon  ;D

Menestys on matka, ei määränpää

Lianna

• Reissaajaguru
  • 莲娜
    • Profiili
« Vastaus #162 : 25.12.2008, 16:09:40 »
Joo ei toi 700€ oo kyllä paljoa normaalia helvempi. Just viime viikonloppunahan oli toi finskin vkl tarjous

OK, sekoitin nämä kaksi hintaa keskenään, sori. Mutta miten niin 700 normaali hinta? Suora lento? Mistä muualta saa menopaluun Bangkokiin alle 700 eurolla, antakaa vinkki niin laitan sen korvan taakse... 
;)
Matka ei ala siitä kun tullaan perille.
Matka alkaa siitä kun lähdetään!

Sirri

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #163 : 25.12.2008, 17:43:10 »
BA:lla on hyviä tarjouksia ainakin Kiinaan, Intiaan ja Japaniin. Jostain syystä hinta on vielä alempi, kun menee hki-Lontoo välin finskillä, ja saa siis lisäksi finskin 5000 ylimääräistä pistettä. Itse lähden Tokioon 508 eurolla.

Itärajan Ilpo

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #164 : 26.12.2008, 00:21:04 »
OK, sekoitin nämä kaksi hintaa keskenään, sori. Mutta miten niin 700 normaali hinta? Suora lento? Mistä muualta saa menopaluun Bangkokiin alle 700 eurolla, antakaa vinkki niin laitan sen korvan taakse... 
;)

Me lennetään nyt tammikuussa Helsingistä Bangkokiin keskellä sesonkia ja maksettiin lipuista 680€. Varattiin tosin jo maaliskuussa.
Huhti-toukokuun lennosta en enää suostuisi noin paljon maksamaan.
I'm just a extraordinary guy

Long-term travel changes people, almost always for the better

SyndroDome

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #165 : 26.12.2008, 00:37:14 »
Joo ei toi 700€ oo kyllä paljoa normaalia helvempi. Just viime viikonloppunahan oli toi finskin vkl tarjous

;)

Niih siis kyllä tosiaan 700-800 €urolla pääsee bangkokkiin (myös sesongin aikana) yleensä aina. Kunhan olet ajoissa liikkeellä. Juu juu, finskin suorilla lennoilla myös. Tarkkailet vaan hintoja aktiivisesti niin kyllä se siitä  :)

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #166 : 26.12.2008, 00:54:24 »
Itselläni on tuossa menopaluu Helsinki-Bangkok tammikuulle, yhdellä koneenvaihdolla Pekingissä ja hinta tiketillä oli 573 euroa ja senttilöitä päälle. Mutta kylläpä tuossa saa kentällä odotellakin.  :(   

Korppi-

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #167 : 27.12.2008, 01:53:04 »
Itselläni on tuossa menopaluu Helsinki-Bangkok tammikuulle, yhdellä koneenvaihdolla Pekingissä ja hinta tiketillä oli 573 euroa ja senttilöitä päälle. Mutta kylläpä tuossa saa kentällä odotellakin.  :(   

Mitenkäs näin halvalla? Itse kyttäilemässä lentoja Bangkokiin kesäkuun alkuun ja takaisin elokuun lopussa. Halvimmat mitä löytyy on ~660e+palvelumaksut.. Halvemmallakin mieluusti lähtisin.  ;)

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #168 : 27.12.2008, 02:16:13 »
^Tuo tarjous taisi olla tyyliin yhden päivän voimassa, air china ja finnair. Ei tosiaan mitään tarkempaa havaintoa, tippui kaverilta tekstiviesti että nyt alkaa hinta olla kohdillaan johon minä että varaa! ja heti! ;D 

SyndroDome

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #169 : 27.12.2008, 11:47:05 »
^Tuo tarjous taisi olla tyyliin yhden päivän voimassa, air china ja finnair. Ei tosiaan mitään tarkempaa havaintoa, tippui kaverilta tekstiviesti että nyt alkaa hinta olla kohdillaan johon minä että varaa! ja heti! ;D 

Juu air chinailla oli joku "syyskampanja" tms tossa ja oli kyllä edullisia lentoja tarjolla just välillä stadi - beijing - bangkok. Ite olin jo buukannu omani (hintaan 800€ reitti tosin vähän eri) kunnes ton bongasin. Hieman kieltämättä söi miestä  ;D mutta mistä näistä ikinä tietää. Ja siinä vaiheessa kun ite noi tarjoukset huomasin niin oli paikkatilanne jo tosi huono, että välttämättä en olisi edes mahtunut lennoille enää.

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #170 : 27.12.2008, 16:13:20 »
^noita tarjouksia aina tuntuu jostain tipahtavan, mekin kytättiin varmaan 3 kuukautta että ostetaanko nyt vai vieläkö ventataan. Olisihan tässä voinut käydä niinkin että ei hinta olisi tippunut, mutta sitten olisi menty jonnekin minne tiketin saa edukkaasti. Eikös matkamessujen aikoihin ( nehän on nyt ihan pian ?)  tule ihan hillittömiä tarjouksia?
« Viimeksi muokattu: 27.12.2008, 16:15:40 kirjoittanut Ruuhkis »

kasasagi

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #171 : 27.12.2008, 16:41:11 »
BA:lla on hyviä tarjouksia ainakin Kiinaan, Intiaan ja Japaniin. Jostain syystä hinta on vielä alempi, kun menee hki-Lontoo välin finskillä, ja saa siis lisäksi finskin 5000 ylimääräistä pistettä. Itse lähden Tokioon 508 eurolla.

Kiitos, pistetään korvan taakse. Japaniin tekisi mieli taas keväällä, ja BA:n tarjous kiinnostaisi huomattavasti jos siihen saisi paketoitua jotenkin myös liittymälennot Oulusta. BA:n sivuilla hinnat pomppaavat Oulusta lähdettäessä kolmeen tonniin, en saa ongittua kyseistä vaihtoehtoa esille mistään hakukoneesta (Air Francea olisi sen sijaan tarjolla kohtuuhinnalla, mutta tuoreen Finnairin etukortin tilanneena haluan oneworld-pisteitä), ja jos ostaisi liittymälennot erikseen niin Finnairin halvimpien hintojen päivät eivät oikein sovi yhteen BA:n halvimpien hintojen päivien kanssa, ja vaihtoaika Helsinki-Vantaalla jäisi todella tiukille.

Ehkä jään kuitenkin odottamaan josko Finnairilla olisi matkamessutarjous jonnekin päin Japania keväälle, ja jos ei ole, niin toivottavasti tämä hinta on vielä messujen jälkeen voimassa.

Juzt

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #172 : 27.12.2008, 16:52:58 »

Kiitos, pistetään korvan taakse. Japaniin tekisi mieli taas keväällä, ja BA:n tarjous kiinnostaisi huomattavasti jos siihen saisi paketoitua jotenkin myös liittymälennot Oulusta. BA:n sivuilla hinnat pomppaavat Oulusta lähdettäessä kolmeen tonniin, en saa ongittua kyseistä vaihtoehtoa esille mistään hakukoneesta (Air Francea olisi sen sijaan tarjolla kohtuuhinnalla, mutta tuoreen Finnairin etukortin tilanneena haluan oneworld-pisteitä), ja jos ostaisi liittymälennot erikseen niin Finnairin halvimpien hintojen päivät eivät oikein sovi yhteen BA:n halvimpien hintojen päivien kanssa, ja vaihtoaika Helsinki-Vantaalla jäisi todella tiukille.

Ehkä jään kuitenkin odottamaan josko Finnairilla olisi matkamessutarjous jonnekin päin Japania keväälle, ja jos ei ole, niin toivottavasti tämä hinta on vielä messujen jälkeen voimassa.
Katsos Pulun (Blue1) tarjonta myös, mikäänhän ei pakota lentämään Finskillä vaikka OneWorldillä jatkaakin.
Toki tällöin on kamat itse huolehdittava uudelle lennolle Helsingissä, mutta ei tämänkään pitäisi ongelma olla, kuin ei liian tiukalle vaihtoaikaa vedä.
« Viimeksi muokattu: 27.12.2008, 16:55:00 kirjoittanut Juzt »
"I bet we could get videos of all the sites, get a VCR in our hotel room...
we'd never even have to go outside!"
- Joseph Francis Tribbiani

Sirri

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #173 : 27.12.2008, 18:08:37 »
Muistaakseni tuo Tokion tarjous oli voimassa vain 14.1. asti, eli matkamessujen jälkeen se on jo mennyt. Itse löysin halvimmat hinnat muualta kuin BA:n omilta sivuilta. Muistaakseni Travelstart oli halvin (luottokorttimaksun voi kiertää maksamalla verkkopankissa).

Se vaan ihmetyttää, että finskillä pääsis LHR-Tokio välin 500 eurolla (välilasku Hesassa), mutta Hesasta Tokioon maksaa yli 700.

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #174 : 27.12.2008, 18:10:14 »

^hmm, aloin muistella että itse maksoin pari vuotta takaperin Tokio menopaluu, Finnairin suorat, olisko olleet peräti 465 euroa....ihan en mene vannomaan mutta jotain tuota luokkaa. Siis nimenomaan messutarjous, myyntiaika taisi olla tammikuu.  

tintin

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #175 : 27.12.2008, 18:46:30 »
2-3 vuotta sitten oli Tokioon menopaluu 345euroa matkamessutarjouksena, eipä ole sen jälkeen näkynyt niin halpoja tarjouksia Tokioon
terveystietoa matkailijoille: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/ktl.mat mm.malarian estolääkesuositukset maittain

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #176 : 27.12.2008, 19:23:52 »
Säilyttäkää niitä lippuja ja lappuja mitä reissussa tulee.Itse olen näemmä japanin tiketit sun muut hävittänyt ja alkoi tuo hinta mietityttää. Harmittaa....

MrBenson

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Unelmista totta - Dream Hostel Tampere
« Vastaus #177 : 27.12.2008, 20:35:46 »
supersaverilta löysin tammikuussa 610e menopaluu singaporeen, halpaa kun saippua mun mielestä!
Living my dream @ Dream Hostel

Aapokki

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #178 : 27.12.2008, 21:16:46 »
supersaverilta löysin tammikuussa 610e menopaluu singaporeen, halpaa kun saippua mun mielestä!

Halpaa on, tuli myös vastaan eilen. Turkish Airlines yhtiönä ja vaihto taisi olla Istanbulissa. Helmikuullekin löytyi samoja hintoja ja Singaporen lisäksi sama hinta Kuala Lumpuriin.  :P
8 kk reissu, 2 aikuista, 3 lasta. Vanhemmat vuorotteluvapaalla ja lapset kotikoulussa.
Lue täältä miten matka sujui :
http://perheloma.blogspot.com/

kasasagi

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #179 : 27.12.2008, 22:28:55 »
Katsos Pulun (Blue1) tarjonta myös, mikäänhän ei pakota lentämään Finskillä vaikka OneWorldillä jatkaakin.
Toki tällöin on kamat itse huolehdittava uudelle lennolle Helsingissä, mutta ei tämänkään pitäisi ongelma olla, kuin ei liian tiukalle vaihtoaikaa vedä.

Muuten kävisi, mutta... Menomatkalla ensimmäinen Blue1:n kone Oulusta olisi Helsingissä 10 minuuttia aiemmin kuin BA:n (tai no Finnairin, mutta sen mitä BA nyt myy) lento lähtisi Lontooseen. Paluumatkalla viimeinen Blue1:n kone Helsingistä Ouluun lähtisi puolitoista tuntia aiemmin kuin BA:n lento edes saapuisi.

Eli siinä missä Finnairilla varmaan juuri ja juuri kerkeäisi (vaihto-ajat mennessä tunti, palatessa 50 minuuttia), Blue1:lla taas menisi edellisen tai seuraavan päivän puolelle. Mennessä voisi kuvitellakin olevansa Helsingissä yötä kaverin luona, mutta palatessa haluaisi mieluummin suoraan kotiin sen sijaan että lähtisi seikkailemaan julkisella liikenteellä kaupunkiin. Sitten ei enää säästä, jos joutuu odottelemaan hotellissa.

No, olisihan Finnairin ~10 tunnin lento muutenkin parempi kuin ~20 tunnin, jossa on vaihto väärässä suunnassa. Nyt kun sellaisen saisi halvalla halutulle ajankohdalle. >:( Normihinta tuntuu olevan siinä 700 euron kieppeillä, mikä nyt vielä on ihan maksettavissa, mutta kun tietää että voi päästä halvemmallakin... Pari vuotta sitten lennettiin Nagoyaan silloin kun uutta reittiä myytiin tarjoushintaan 399.
« Viimeksi muokattu: 27.12.2008, 22:30:57 kirjoittanut kasasagi »