Euroopan läpi Marokkoon

(Luettu 10715 kertaa)

Vesisika

• Aloittelija
    • Profiili
Euroopan läpi Marokkoon
« : 16.04.2008, 03:24:13 »
Heissan! Oon yrittänyt kaivella netin syövereistä tietoa mahdollisimman halvasta matkustustavasta, joka kuitenkin olisi toteuttamiskelpoinen. Eli siis suunnitelmissa olisi lähteä Suomesta kesäkuun lopussa siten, että Espanjan Riojassa olisin viimeistään 10.7. Sieltä sitten 31.7-3.8 välisenä aikana pitäisi ehtiä Marokkoon Rabatin kaupunkiin. Ja paluumatka alkaisi sitten 18.8 Rabatista kohti Suomea jossa olisi tarkoitus olla viimeistään silloin viikonloppuna 22.-23.8

Halvimmat lennot mitä löysin oli meno Tukholmasta Barcelonaan ja paluu Malagasta Tukholmaan Sterlingillä, hintaa tulisi about 250 € veroineen. Tuohon sitten pitäisi luonnollisesti lisätä laivamatkat Tukholmaan. Toinen vaihtoehto voisi olla toi Eurolines, onko kellään kokemuksia siitä, mitä kautta kannattaisi Suomesta lähteä Espanjaan. Yhtä vaihtoehtoa jo katselin, se olisi Tukholma - Pariisi- Barcelona. Majoitukset ei oo tossa matkalla mikään ongelma, kiitos Hospitality Clubin :) Niin, mä olen sitten jo niin vanha etten saa mitään opiskelija tai nuorisoalennuksia, joten ne vaihtoehdot kannattaa unohtaa. Ja interreil-korttikin tulee varmasti kalliimmaksi kuin muut vaihtoehdot, varsinkin kun mulla ei oo kauhean suurta innostusta tutustua noihin matkan varrella oleviin maihin.

Nyt vaan kyselisin vinkkejä teiltä kokeneemmilta ... Kiitti jo etukäteen :)

Ps. Matkaseurakin olisi mukavaa ....

UsvaAuer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Euroopan läpi Marokkoon
« Vastaus #1 : 17.04.2008, 16:28:05 »
Itse aloittaisin tutustumisen Ryanairin valikoimasta. Tampereelta Bremenin, Hahnin tai Stanstedtin kautta pääsee Marokkoon. Saksassa muistakin kaupungeista (mm. Dusseldorf) suhteellisen lähellä kahta edellä mainittua.

Muistaakseni myös Easy Jet lentää mm. Milanosta (Blue1n kohde Helsingistä, Ruanin Tampereelta) Marrakechiin.

Vesisika

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 20.04.2008, 05:40:08 »
Jep, pitänee harkita tota Ryanairia... Siis toisaalta kun ei huvittaisi lentää päästöjen takia, mutta ehkäpä toi pitkä perillä olo kompensoi jollakin tavalla :(

hönde

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 30.09.2010, 02:22:19 »
Nyt olisi sama matka suunnitteilla. Paljonkohan suurinpiirtein maksaa 3-4 viikon reissu Euroopan läpi Marokkoon autolla ja takaisin? Tarkoitus mennä Hollannista Ranskaan, ajaa sen läpi, josta Espanjaan ja Marokkoon. Marokossa tarkoitus olla viikko, Etelä-Ranskassa, Espanjassa ja Hollannissa 3-4 päivää.

Reissuun lähtee 6-7 henkeä ja toteutamme sen isolla henkilöautolla.