kroatian saarista paras?

(Luettu 4266 kertaa)

elj

• Aloittelija
    • Profiili
kroatian saarista paras?
« : 19.04.2008, 22:26:56 »
mikä mahtaa olla kroatian saarista ja niiden paikoista paras? haussa on ihana ranta, ei kamalaa tungosta mutta että jos haluaa, voi istua iltaa jossain.

kiitos!!

peuno

• Himoreissaaja
  • prööt
    • Profiili
    • Virtuaalikoti
Vs: kroatian saarista paras?
« Vastaus #1 : 20.04.2008, 19:25:14 »
Ehdotan Bracia: www.bol.hr

Anacon

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 20.04.2008, 21:48:53 »
Hvar kannattaa ainakin sulkea sitten pois, jos ei tungoksesta tykkaa. Mieleton vakimaara ainakin iltaisin, taynna italialaisia! Hyva etta kaduille mahtui!

No, siihen mun saarikokemukset Kroatiasta loppuukin. ;D
Go where you want to be.

RT

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 21.04.2008, 13:11:22 »
Riippuu myös matka-ajankohdasta. Itsellä on nimittäin Hvarista pelkästään positiivisia muistoja. Olin toukokuun lopussa vuonna 2005, jolloin oli ehkä jopa hieman liian rauhallista.

Maso

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 21.04.2008, 14:16:02 »
Bracin saarella oleva Zlatni rat -ranta ja viereinen Bol ovat ehkä sellaista mitä haet. Mutta se ajankohta on tietysti ratkaiseva; sesonkiaikana on taatusti vipinää. Itse olen käynyt syyskuun puolivälin aikoihin ja silloin oli hyvin leppoisan rauhallinen tunnelma ja rannalla oli oikein väljää.

Toinen ehdotus voisi olla Rab, jolla on monenlaisia rantoja, jopa laaja ja erittäin matala hiekkaranta Loparissa, joka on Kroatiassa melko harvinaista. Rabin pieni ja vanha kaupunki on myös todella upea paikka. Omat kokemukset ovat juhannuksen tienoilta, jolloin myös oli varsin rauhallista. Mutta heinä-elokuussa on tieysti sielläkin toinen meno...

Tuossa kuvia Rabilta:

http://www.tzg-rab.hr/eng/rab/galerija.php

Anacon

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 21.04.2008, 15:21:41 »
Bol? Sehan tarkoittaa "tuskaa" kroatiksi! ;D Hauska nimi :D
Go where you want to be.

menninkäinen

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #6 : 05.07.2008, 19:58:23 »
Mljet-saari on oma suosikkini, vaikka se ei varsinainen turistisaari olekaan. Sieltä ei varmaan yökerhoa löydy, mutta toki siellä on paikkoja, joissa voi nautiskella lasillisen tai pari. Liikkuminen tapahtuu pääosin liftaten ja saarelaiset olivat tosi ystävällisiä. Suosittelen!