Olen innolla lukenut jo pari päivää eri matkaajien vinkkejä sekä kertomuksia. Olen itse jonkin verran matkustellu, mutta ainoastaan pakettimatkoja ja pari lyhyttä euroopan työkeikkaa (holanti 6kk). Nyt olisi mahdollisuus ja kova halu pienelle omatoimi reissulle Aasian suuntaan. Thaimaa on minulle tuttu ( tai siis Phuket ja niin tuttu kuin 4:ään vikkoon ehtii tutustua) ja siitä ajattelin aloittaa. Suunitelmissa jotain seuraavaan, matkakassa max. 2000 euroo (mukaanlukien lentoliput ja sen sellaiset) reisuun lähdössä yksin ellen saa matkaseuraa houkuteltua, matkan kesto riippuu millaisia lentolippuja on tarjolla ja kuinka pitkälle rahat riittää. Moniin kysymyksiin löytäisin kyllä täältä vastauksen jo valmiina mutta kysyn silti

. Ilmeisesti Bangkok on suosittu aloituspaikka? Käsittääkseni melko halpoja lentoja ja hyvät jatkoyhteydet? En halua suunnitella koko matkaa valmiiksi vaan enemmän fiilis pohjalta, mutta pidän ranta elämästä, kohteiden tulee olla hyvin halpoja ruuan juoman ja asumisen suhteen, en vaadi myöskään liikoja noilta, joten kohde vinkkejä ( Thaimaa, ja muut maat joihin pääsee halvalla

) Sitten pääkysymys, monet puhuvat lentolippujen hommaamisesta ruotsista, tarviaako luottokortin ja maksaako vaivan? Jos liput suomesta niin mitä suosittelette? olen 27 v. enkä opiskelija, avoin paluupäivä olisi huippu mutta ei pakollinen. Päästyäni vihdoin Bangkokiin pitäsi saada majoitus, mitä tehdä ja mitä missään nimessä ei pitäisi tehdä? Majoitukselta vaaditaan halpa hinta ja oma huone, eikä ihan älyttömän kaukana kaikesta, suositelkaa? Olisin Bangkokissa kunnes keksisin uuden paikan ja sitten eteenpäin. Kiitos jo etukäteen.