Buenos Airesiin tai lähistölle halvalla?

(Luettu 2437 kertaa)

skavoovie

• Himoreissaaja
    • Profiili
Buenos Airesiin tai lähistölle halvalla?
« : 04.06.2008, 00:35:36 »

No hei.
Ei valitettavasti koske itseä, mutta perheessä on sellainen ongelma, että pitäisi päästä Buenos Airesiin joulun tienoilla. Homman nimi on se, että BA:ssa pitää olla 29.12.-8.1., ja ryhmän kanssa lennot noille päiville maksaisi n. 1120€, mutta halua olisi jäädä vähän pidemmäksikin aikaa, ja ehkä jopa lentää jostain muualta pois. Esim. vierestä Montevideosta, aikaa ei kuitenkaan ole hirvittävän paljon, vaikka noista päivistä voi molempiin suuntiin joustaa ehkä viikon verran.

Ei tuntunut minun hakutaidoillani löytyvän kovin erikoisia diilejä. Katsoin hakukoneet ja sellaiset yhtiöt joiden ajattelin tuonnepäin lentelevän, ml. AirComet, joka on listattu whichbudgetissa, mutta edes ihan lähelle tuota hintaa ei HEL-BUE-HEL onnistunut. Eli jos on ideoita miten tuonne pääsisi halvemmalla, tai edes (suunnilleen) samaan hintaan joustavammilla päivillä, niin vinkit olisivat tervetulleita.

Kallistahan noin kauas on mennä, mutta kiitos kuitenkin,

p.s. äitini ei vihjailuista huolimatta suostunut tekemään omaa pallistiliä  ;)

T-musu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Buenos Airesiin tai lähistölle halvalla?
« Vastaus #1 : 04.06.2008, 09:08:19 »
Lento Tukholmasta ja sinne takas?
Ruotsista löytyy monesti paljon edukkaammilla hinnoilla matkoja.

vilviis

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 25.06.2008, 13:02:31 »
Tähän aiheeseen liittyen itsekin olen yrittänyt etsiä vastausta. Buenos Airesiin tai Montevideoon pitäs päästä joulukuussa mahdollisimman halvalla? Tuntuu nousevan kaikki vaihtoehdot lähelle 1400euroa ja se on jo vähän yli oman kipurajan. Oon koittanut katsoo Nykin kauttakin yhteyksiä mutta tosiaan aika hintavia vaihtoehtoja.

Leddu

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 25.06.2008, 13:11:54 »
Terve

Lähden itse lokakuussa kuukadeksi etelä-Amerikkaan: meno Rio De Janeiroon ja paluu Buenos Airesista ja tämä 1000,- Kilroylta. Enkä ole siis opiskelija taikka alle 26,valitettavasti  :) Eli sieltä kannattaapi vielä kysellä. Ilmeisesti Kilroylla sopimushintoja eri lentoyhtiöiden kanssa ja näkevät paremmin paikkatilanteita..Voisi kuvitella että jos meno-paluu on samasta paikasta niin lennot vois olla halvempiakin.

aaro

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 25.06.2008, 14:23:17 »
Tähän aiheeseen liittyen itsekin olen yrittänyt etsiä vastausta. Buenos Airesiin tai Montevideoon pitäs päästä joulukuussa mahdollisimman halvalla? Tuntuu nousevan kaikki vaihtoehdot lähelle 1400euroa ja se on jo vähän yli oman kipurajan. Oon koittanut katsoo Nykin kauttakin yhteyksiä mutta tosiaan aika hintavia vaihtoehtoja.
En nyt tiedä, mistä olet etsinyt. Ihan uteliaisuudesta katsoin random-päivillä joulukuusta Opodon suomenkielisiltä sivuilta www.travellink.fi meno 4.12 ja paluu 18.12 kustantaa 1082 euroa Lufthansalla eli 300 euroa sain yhdellä haulla pois tuosta mainitsemastasi hinnasta. Lisäksi hyvämaineisella yhtiöllä ja kanta-asiakasmailit saisi päälle.
Stansted - the worlds largest homeless shelter - full of people too tight to buy a hotel room for the night.

nailon

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 25.06.2008, 20:43:16 »
Katelkaapa lentoja esim Madridista. Niitä löytyy ainakin www.rumbo.es -sivustolta.
"En tahtoisi olla yksi heistä.
Tahdon olla vapaa, ja hengittää havun tuoksua.
Täällä olen kuin vanki, lähden Kuusamoon."
Danny, Kuusamo

Testailija

• Tonnitallaaja
  • 137 lentoa takana, mutta vain kaksi Ryanairilla.
    • Profiili
« Vastaus #6 : 25.06.2008, 21:19:22 »
Ketjun aloittajan mainitsemana ajankohtana ei pääse sen halvemmalla noille kulmille. Tai voi päästä jos ostaa liput about vuotta ennen reissua.
Donde el viento me lleve... ja reppua en kanna, enkä rinkkaa omista, mutta kodissani on vieraillut 21 eri kansallisuutta.