Sardinia, edullinen majoitus

(Luettu 4402 kertaa)

Anonymous

• Vieras
« : 11.01.2004, 17:10:47 »
Onko kenelläkään tietoa/kokemusta Sardiniasta. lähinnä Algheron
alueelta edullisesta hotellista/apartementosta.Osoitteita, hinta-
tietoja? Olemme menossa Sardiniaan huhtikuun lopulla viikoksi.Lennot jo varattu Ryanairilta Frankfurtin kautta.
Kiitos jo etukäteen.
Eija

treelta

• Vieras
algheron majoitus
« Vastaus #1 : 12.01.2004, 21:18:18 »
Luulisin että siihen aikaan ei ole tungosta, huoneita varmaan vapaana, kun vaan majapaikat on auki. Itse olimme pari vuotta sitten huoneistohotellissa rantakadun ihan pohjoispäässä, mutta kun ei muista nimeä. Varmaan ensimmäinen talo rantakadun varrella, ei kuitenkaan rannan puolella (jossa vaan hiekkaa). Netistä vaan kokeilemaan, voihan katsoa vaikkapa finnmatkojen esitehotelleja jos on epävarma.

Anonymous

• Vieras
Kuinka Sardiniaan?
« Vastaus #2 : 15.06.2004, 15:55:52 »
Suunnitelmissa on matka Sardiniaan lokakuussa. Paikalle pääseminen on pieni ongelma. Ryanairin lennot eivät oikein sovi yhteen vaan tuloksena on pakollinen yöpyminen lentokentällä --> ei nappaa.

Uutena ideana olisi lentää Roomaan ja siirtyä sieltä laivalla tai paikallisella lentoyhtiöllä Sardiniaan. Onko kenelläkään kokemusta noista laivayhtiöistä tai ylipäätään siitä kuinka Sardiniaan kannattaa matkustaa?

Kiitokset etukäteen.

Mikko

käpymiina

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - ruskapeikko@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #3 : 17.11.2006, 11:19:41 »
itse olen myös vailla halpaa majoitusta ku sardiniaan olen tässä marraskuussa lähdössä.. tietääkö joku onko siellä millaisia leirintäalueita ja hintaluokkaa? jos ottas teltan mukaan.. vai saako sieltä halvalla? muutenkin sardinian hintataso, sama kuin suomessa? :roll:

Mampu

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 19.11.2006, 16:35:33 »
Olin viime keväänä Algherossa ja ajattelin, että majoitus tuskin on ongelma. Niinpä lähdin matkaan ilman mitään varauksia. Ensimmäinen päivä menikin sitten kulkiessa talveksi suljetusta majapaikasta toiseen. Kotimajoitusta olisi kyllä ollut tarjolla aika edullisestikin, mutta en halunnut sitä. Huomaa, että Italiassa Bed and Breakfast on aina yksityiskodissa ja siten kovin intiimiä. Lopulta illansuussa hyppäsin sitten bussiin ja ajoin Algheron ja lentoaseman puolivälissä olevaan retkeilymajajärjestön retkeilymajaan, joka oli tosi hyvä valinta. Ensi kerralla aion jättää kävelykierroksen väliin ja mennä lentokenttäbussilla suoraan retkeilymajaan ja kamat jätettyäni vasta jatkaa kaupunkiin.

Jos haluat kotimajoitukseen, ei varmaankaan kannata tehdä etukäteisvarauksia vaan Algheroon tultua mennä turistitoimistoon (melkein bussin tulopaikan vieressä) ja pyytää sieltä lista (pitkä!) ja pyytää merkkaamaan esim vanhan kaupungin lähellä olevat B&B:t.

Hintataso oli mielestäni nykyistä Etelä-Euroopan hintatasoa eli jonkin verran Suomea halvempaa.
Se on vapaa, joka elää niin kuin on itse valinnut.
-Epiktetos-

villisilli

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Sardinia, edullinen majoitus
« Vastaus #5 : 06.01.2012, 13:55:57 »
Onko kellään kokemusta Civitavecchiasta Porto torresiin lautalla menosta? Kauan kestää ja kuinkakohan helppo tuolta Sardiniasta on majoitusta löytää kesäkuun puolivälin jälkeen? Varmaan kannattanee varata etukäteen, mikäli tietää menevänsä tiettynä ajankohtana.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2012, 13:57:42 kirjoittanut villisilli »