Otetaan vastaan tuoreita vinkkejä majoituksesta. Vietetään pari yötä noissa maisemissa huhtikussa. Lennetään Losiin, josta tarkoitus vuokrata auto ja jatkaa Vegasiin. Ainoa suunnitelma toistaiseksi käydä WB:n studiolla, (vai mitä te täällä studioista suosittelette?) Muuten L.A vain välikulkupaikka matkalla Vegasiin ja San Franiin.
Mitä muita must-juttuja teidän mielestä parin päivän aikana tulis tehdä? Nuoria ja meneviä ollaan poikaystävän kanssa 
Oottekohan jo valinneet majoituspaikan?
Mä olin oman reissun viimesen yön tolla Queen Annella, ja se oli kyllä mukavan rauhallinen ja elämys sinäänsä. Ainoaksi kokemukseksi LAsta ehkä vähän huono, koska sieltä on matkaa keskustaan kuitenkin. Long Beachillä oli kiva komediaklubi ja ravintoloita, hyvin keskiluokkasta lomaresottunnelmaa.
East Hollywood toimi musta parin päivän LA turistille hyvin. Siinä on punanen metrolinja vieressä, millä pääsee sekä Hollywoodiin että downtowniin ja bussilla suoraan Griffith Observatoriolle. Ruuhkat ei vaivaa. Kävellen voi käydä Sunset Junktionilla tai Los Felizissä syomässä illalla.
Santa Monica oli taas ihan toisenlainen rantaloma. Kyllästyin vuorokaudessa, mutta kokemus sinäänsä. Se hostelli on hyvä.
Olin losissa yhteensä 6 päivää, mutta en yhteen putkeen, joten menin aina uuteen majapaikkaan, kun saavuin takas kaupunkiin. Kaksi päivää vietin losissa vapaaehtoishommissa ja silti ehti hyvin nähdä julkisilla liikkuen Gettyn, Griffithin, China Townin, Melrose kirpparin, Echo Parkin, Downtownin, Venice Beachin, Hollywoodin, Jimmy Kimmelin, keikan Hollywood Bowlissa ja rantalomailla yhden päivän sekä Santa Monicassa että Long Beachillä. Ei tullu ees kiire, vaikka tuo lista pitkältä vaikuttaakin.
Vielä jäi näkemättä Tar Pits, studiot, urheilupeli, Runion park ainakin. Ehkäpä joskus uuvestaan.