Barcelona/Madrid syksyllä 2008

(Luettu 1365 kertaa)

Kettumaaria

• Reissaaja
    • Profiili
    • Kukka@myspede
    • Sähköposti
Barcelona/Madrid syksyllä 2008
« : 26.08.2008, 20:10:09 »
Heei jengi,

nyt pitäs päästä vähän jatkaa kesää, eli pariksi viikoksi espanjaan, barceloonaan tai madridiin! Miltäs kuulostaisi, joskus tossa lokakuun puolella ois hyvä lähteä ja viipyillä se kaksi-kolme viikkoa.
 Ei siellä mitään sen kummempaa kavereita tai muita mulla ole, mutta niitähän nyt aina löytää. Mua kiinnostais nähä noita paikallisia squatteja ja muita ug-bileitä.

Jos huvittaa hypätä maailmaajanoilevan 19v. mimosan messiin, niin laitahan viestiä.
 Olishan se hauskaa jos itsekin olisit reipas ja hullunhauska mimmi tai jamppa.

Charaiveti, charaiveti!
Much Metta!

Patrik_V

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Barcelona/Madrid syksyllä 2008
« Vastaus #1 : 07.09.2008, 17:09:04 »
Hola!!

Ite lennän tulevana keskiviikkona(10. pv) Barcelonaan, ja 25pv. takas kotiin. Jos oot jo tuohon aikaan reissussa, laita vaikka mailia! Aluksi varmaan vähän kiertelen pohjois-espanjaa, muutaman viimeisen päivän pysyn visusti Barcelonassa.

Ja osoite oli:
[email protected]

Joel Likainen

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 29.09.2008, 20:19:59 »
Meikamandoliino on tallahetkella kaverin kanssa Madridissa varmaankin keskiviikkoon asti, jonka jalkeen lahdetaan jonkun mutkan kautta takasin Barcelonaan. Jos oot maisemissa niin meille saa lahettaa jotain roskapostia (yksityisviestilla vaikkapa).

Niin ja Suomeen mennaan takasin 10.10

Güera

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 07.10.2008, 15:52:14 »
Olen menossa Barcelonaan 18. lokakuuta ja viivyn sunnuntaihin 26.lokakuuta asti. Biletys- ja muuta reissailuseuraa olisi mukava saada! Ainakin 22. päivä olen menossa Camilan konserttiin Bikiniin, mikäli nyt onnistun liput jostain saamaan.

Ilmoitelkaa, jos olette siellä päin!

alano

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 12.10.2008, 21:37:12 »
Hola!
Mut löytää myös Barnasta su 19. - to 23. lokakuuta, eli viikon päästä tuun pikavisiitille  ;D Olis ollu kiva olla kauemminkin, mut nyt ei kalenteri anna enempää periks... Saa laittaa mailia!

- Nora