Kertokaa Brightonista

(Luettu 44810 kertaa)

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Kertokaa Brightonista
« Vastaus #40 : 26.06.2015, 12:11:06 »
Osta toki. Kymppi menopaluusta on halvin mahdollinen. Tuota halvempi on enaa megabus.
She rides rollercoasters but never screams

shootarz

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Twitter
Vs: Kertokaa Brightonista
« Vastaus #41 : 13.11.2015, 01:30:31 »
Oih, oli pakko tulla fiilisteleen tätä viestiketjua! Itse olin Brightonissa 2013 viikon mittaisella opintomatkalla lukion kautta. Meitä oli reilu 30 oppilasta samalla reissulla. Asustelimme perheissä viikon ajan ja meitä oli 2-4 aina yhdessä perheessä. Me oltiin perus ahtaassa brittitalossa, kun taas osa kavereista oli ökyrikkaiden luona :D

Brighton on todella kaunis ja viihtyisä kaupunki, se listautuukin yhdeksi suosikiksi. Brightonin nähtävyydet ei juurikaan kiinnostanut, paitsi tietysti Royal Pavillion oli ihan mielenkiintoinen paikka. Onko Brightonissa edes paljoa nähtävää? :D Itse tykkäsin vain istuskella Churchill Squarella juoden kahvia ja katsellen paikallisia. Iltaisin mentiin aina kavereiden kanssa juomaat parit oluet biitsille. Brightonissa kyllä huomas sen, että siellä asuu paljon homoja. Huhun mukaan kuitenkin Brightonissa asuu aivan älyttömästi myös rasisteja(?) Myös jokaisena iltana huomasi porukan olevankadulla kännissä, sekä aineissa. Jopa arkisin. Kannabiksen poltto on aika arkinen asia siellä, etenkin iltaisin kannabiksen hajua tuli joka paikasta, eikä poliisia juuri kiinnostanut se. Näitä kannabiksen polttamiseen tarkoitettuja välineitäkin myytiin ihan lähimarketeissa.

Aktiviteettejäkään ei meillä paljoa ollut, mutta ghost walkilla kyllä kävimme. En suosittele sitä kenellekään! Se oli aivan turhaa ja maksoikin aika paljon. Paikallisetkin välillä ivailivat meille, kun huomasivat meidän olevan ghost walkilla. Itselläni tämä reissu oli lähinnä istuskelua kaupungilla, sekä myös syrjäseudulla (missä kämppämme sijaitsi) oli mukava istuskella ja katsella kauniita maisemia. Pääsisimpä taas Brightoniin!  :'(
« Viimeksi muokattu: 13.11.2015, 01:32:08 kirjoittanut shootarz »
"The journey, not the destination"