Tein "realistisen matkailuohjelman"

(Luettu 1677 kertaa)

keso

• Aloittelija
    • Profiili
Tein "realistisen matkailuohjelman"
« : 04.07.2016, 18:47:36 »
Mulla on pitkään ollut haaveena tehdä oma matkailusarja ja nyt viimein mä toteutin sen. Tein Ylelle Burma-päiväkirja-nimisen minisarjan, joka on ikään kuin "realistinen matkailusarja".

Matkailuohjelmat keskittyy mun mielestä liian usein vain matkailun kohokohtiin. Todellisuudessa matkailuun liittyy tunnekirjo, joka on paljon laajempi ja usein epämiellyttäväkin. Ainakin mä koen iloisten juttujen lisäksi paljon yksinäisyyttä ja pettymyksiä.

Varmasti monet täällä tunnistaa nämä ajatukset. Ja tätä juttua mun ohjelma käsittelee. Mä olen nähnyt siihen paljon vaivaa ja olen aika tyytyväinen lopputulokseen. Olisi kiva kuulla vähän teidän ajatuksia.

Ensimmäinen jakso: https://www.youtube.com/watch?v=bmMv_xg11Q0

Kaikki jaksot: http://areena.yle.fi/1-3527671
« Viimeksi muokattu: 04.07.2016, 18:50:00 kirjoittanut keso »

W-hi

• Tosireissaaja
    • Profiili
Vs: Tein "realistisen matkailuohjelman"
« Vastaus #1 : 05.07.2016, 01:05:43 »
Tää oli tosi hyvä. Hyviä pointteja ja taitavasti toteutettu, toimi hyvin noin lyhyeksi ja tiiviiksi puristettuna vaikka mielellään olisin katsonut lisääkin. Videomateriaalia varmasti on paljon, joten olisi kiinnostava nähdä lisää Burmasta.

Olen itseasiassa aikaisemminkin lukenut ja katsonut sun juttuja ja tykännyt.

keso

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 05.07.2016, 20:38:04 »
Kiitti, kiva kuulla jos se kolahti! Onhan mulla kuvaa, mutta se on aikamoista silppua. Saa nähdä mitä mä sillä teen jatkossa.

Siistiä myös, että oot aiemmin seurannut jotain mun juttuja.

cyrus

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 08.08.2016, 17:35:47 »
Loistava minisarja, tuli katsottua kaikki yhdeltä istumalta. Mielenkiintoisia ajatuksia ja näkemyksiä jotka oli kerrottu ja niputettu todella hyvin sopivan lyhyiksi pätkiksi. Vaikkakin vastaavanlaisia matkailuohjelmia katsoisi mielellään lisääkin :)

---

• Vieras
« Vastaus #4 : 09.08.2016, 21:35:20 »
Siisti pieni sarja. Katsoin myös yhdeltä istumalta. Kätevän kokoisia lyhyitä jaksoja joissa on kaikissa tiivistettynä selkeä aihe hyvässä rakenteessa.

Hyviä ajatuksia, joita itsekin olen joskus matkoillani pohtinut. Burma on mun mielestä hyvä kohde tällaiselle ohjelmalle.

Jos jatkoa tulee, niin katson aivan varmasti :) Oletko ajatellut tehdä?

maailmanmatkaaja94

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 16.08.2016, 18:15:11 »
Tosi koukuttava sarja :D Mielenkiintosesti tehty, ja oot hyvä puhumaan ja tosi luontevasti ja aidosti esitetty!  ;)
Bon voyage !

kalleh

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 22.08.2016, 20:46:44 »
Joo, yhdeltä istumalta tuli katsottua kaikki jaksot! Miinusta siitä, että nostatti pienoista matkakuumetta, mutta muuten oikein hyvä kokonaisuus  ;) Mielellään olisin katsonut pohdintojasi/seikkailuasi pidempäänkin, mutta toisaalta lyhyissä jaksoissa paketti pysyi tiiviinä ja mielenkiintoisena loppuun saakka.