Reilaaminen USA:ssa

(Luettu 13832 kertaa)

kinkajou

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Reilaaminen USA:ssa
« Vastaus #20 : 11.04.2013, 16:57:19 »
Olet tainnut matkustaa ihan eri junilla ja eri reittejä kuin minä. Se, että rinkka (tai matkalaukku) fyysisesti mahtuu hyllyyn, ei tarkoita sitä että henkilökunta hyväksyisi rinkan/matkalaukun joka kerta käsimatkatavarakiintiöön.

Totta kai matkan keskeyttäminen onnistuu mutta vaatii aina ylimääräisen työvaiheen: kirjattujen laukkujen lunastamisen ulos. Sillä välin kun henkilökunta metsästää laukkua, vaihtoyhteysjuna on jo ehtinyt lähteä ja näet vain perävalot junasta, johon olisit helposti ehtinyt mikäli olisit saanut matkalaukkusi käsimatkatavarakiintiöön.
Better to have a big goal and reach half of it than to have no goal and reach all of it.

PHen-X

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #21 : 24.01.2017, 18:25:26 »
Liekö joku täällä onnistunut kirjautumaan Amtrakin kanta-asiakaohjelmaan (Guest Rewards) ilman, että asuu vakituisesti USA:ssa tai Kanadassa? Järjestelmä vaatii pohjoisamerikkalaista postiosoitetta, mutta vaihtoehtona näyttää olevan myös Armed forces/Europe, johon voisi kai näpytellä periaatteessa myös eurooppalaisen osoitteen.
"vaan minä lähden, on mulle se vahva ja vaativa pakko"

otl

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #22 : 25.01.2017, 05:32:34 »
Liekö joku täällä onnistunut kirjautumaan Amtrakin kanta-asiakaohjelmaan (Guest Rewards) ilman, että asuu vakituisesti USA:ssa tai Kanadassa? Järjestelmä vaatii pohjoisamerikkalaista postiosoitetta, mutta vaihtoehtona näyttää olevan myös Armed forces/Europe, johon voisi kai näpytellä periaatteessa myös eurooppalaisen osoitteen.

"Armed Forces Europe" on yhdysvaltalainen postilokero-osoite. ks.:
https://support.shippingeasy.com/hc/en-us/articles/203085299-How-to-Format-Military-mail-addresses

PHen-X

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #23 : 25.01.2017, 14:27:24 »
^
Erityisen hyvä tieto...mahtaa jäädä miljoonat kanta-asiakaspisteet sitten vain haaveiden tasolle.
"vaan minä lähden, on mulle se vahva ja vaativa pakko"