Äänestys

Oletko sinkku/varattu?

Olen täysin sinkku ja vapaa.
228 (44.7%)
Olen sinkku, mutta tähtäimessä Hän.
33 (6.5%)
Olen suhteessa, mutta en enää kauaa.
21 (4.1%)
Olen onnellisesti varattu.
176 (34.5%)
Naimisissa ja lapsiakin jo on.
7 (1.4%)
Pientä säätöä, ei mitään vakavaa.
36 (7.1%)
Ei kuulu teille.
9 (1.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 502

Äänestys päättynyt: 03.02.2004, 23:47:13

Sinkku/varattu

(Luettu 124295 kertaa)

Heloriina

• Reissaajaguru
    • Profiili
Sinkku/varattu
« Vastaus #120 : 03.08.2006, 16:52:04 »
Sinkkuna ollaan, vaikka suosinkin enemmän nimitystä vanhapiika, sillä seurustelusuhteita ei ole juuri ollut ja säätöjä on turha laskea.

Olen täysin tyytyväinen elämäntilanteeseeni, koska olen vapaa menemään miten tykkään ja sitä olen todellakin tehnyt! Sinkkuna en ole pysynyt kuitenkaan vapauden takia, vaan lähinnä siksi, ettei sopivaa ole vielä sattunut kohdalle ja rima nousee koko ajan...

dua

• Himoreissaaja
    • Profiili
Sinkku/varattu
« Vastaus #121 : 03.08.2006, 17:01:05 »
Lainaus käyttäjältä: "Neiti Q"
Onpas muuten kiva lukea, miten monta muutakin on sellaista, jolla aina pitää olla joku.

Musta on hassua, kun olen kasvanut itselliseksi ihmiseksi, niin en kertakaikkiaan tajua, miten ne ihmiset, jotka vaan vaeltaa suhteesta välittömästi seuraavaan suhteeseen, tekee sen. Miten voi kiinnostua kenestäkään muusta niin nopeasti? Miten kellään voi käydä flaksi niin nopeasti, ja aina?

Juuri nyt haluaisin kauhean kipeästi olla villi ja vapaa. Mutta dilemma on se ikuinen: en sitten kuitenkaan pysyisi sellaisena (tai no, villiähän musta ei saa tekemälläkään..). Ei sillä, että nykyisessä parisuhteessa olisi mitään vikaa, päinvastoin, mutta täysin irrationaalisesti välillä tulee fiilis että pitäis vaan antaa mennä. Voisko edes ottaa viikonlopun vapaata?!

Vaihdetaanko osia? Minä voisin mieluusti ottaa jonkun ukon viikonlopuksi kainaloon ja sohvalle. Yhden illan suhteista baarista kun ei oikein saa sitä haluamaansa: "tulisitko mun sohvalle röhnöttään, pitämään kiinni ja kuuntelemaan, kun minä haukkuisin työkaverini paskiaisiksi?" :D
"annettu on kaikki mitä onneen tarvitaan
kädet levällään sen kaiken eessä itketään"

Ready

• Himoreissaaja
    • Profiili
Sinkku/varattu
« Vastaus #122 : 03.08.2006, 17:13:35 »
Naimisissa jo yli 5 vuotta, tavattu on jo 8,5 vuotta sitten ja vieläkin rakkautta riittää. Ja yhteisiä kiinnostuksenaiheita (matkustaminen!). Tyytyväinen. En kaipaa sinkkuelämän epävarmuutta, jatkuvaa tunteiden vuoristorataa ja niitä typeriä täysin vääriä miehiä joihin joskus sortui. Ei ole mun hyvä olla yksin...
It's a dangerous business
going out your door.
You step on to the road
and if you don't keep your feet,
there's no knowing where you might be swept off to.

mikke.

• Himoreissaaja
    • Profiili
Sinkku/varattu
« Vastaus #123 : 03.08.2006, 17:18:04 »
Lainaus
"tulisitko mun sohvalle röhnöttään, pitämään kiinni ja kuuntelemaan, kun minä haukkuisin työkaverini paskiaisiksi?"

Minun käsitys on että tämä on naisten mielestä yksi tärkeimmistä asioista mitä miehen tulee tehdä. Jos vielä oppisi laittamaan telkkarin kiinni ja oikeasti kuuntelemaan niin ihan varmasti on tervetullut mm. röhnöttämään useamminkin.

tirmo

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://my.opera.com/tirmo/albums/
Sinkku/varattu
« Vastaus #124 : 03.08.2006, 17:41:55 »
Lainaus käyttäjältä: "mikke."
Lainaus
"tulisitko mun sohvalle röhnöttään, pitämään kiinni ja kuuntelemaan, kun minä haukkuisin työkaverini paskiaisiksi?"

Minun käsitys on että tämä on naisten mielestä yksi tärkeimmistä asioista mitä miehen tulee tehdä. Jos vielä oppisi laittamaan telkkarin kiinni ja oikeasti kuuntelemaan niin ihan varmasti on tervetullut mm. röhnöttämään useamminkin.

Ai, ja mä kun olen aina luullut että miehet tarvii kuuntelijan, niillä on joku tarve kertoa elämäntarinansa kaikille, vaikkei se mitenkään mielenkiintoinen olisikaan..  :roll:

Minä: sinkku. Hyvä olotila, ei tarvi kertoa, koska menee ja tulee. :D
Krooninen euforia ¤ Ladurée

Siljams

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Sinkku/varattu
« Vastaus #125 : 03.08.2006, 18:15:10 »
Lainaus käyttäjältä: "Heloriina"
Sinkkuna ollaan, vaikka suosinkin enemmän nimitystä vanhapiika, sillä seurustelusuhteita ei ole juuri ollut ja säätöjä on turha laskea.

Sama täällä. Vanhapiika mikä vanhapiika. En tiedä olenko liian ujo (en ole!) vai muuten epäkiinnostava, sillä en ole ikinä seurustellut. (olen tosin vasta 19, mutta silti). Mulla on kyllä aika tyttömäiset harrastukset, en käy baareissa ja kaveriporukka muutenkin aika naisvaltainen, joten miten sitä ikinä voi ketään tavata?
No on tämä ihan kivaa tilanne ainakin tällä hetkellä. Voi vapaasti lähteä maailmalle, kun ei ole mitään vakavempia siteitä kotisuomeen.  Olisi tietenkin mukavaa, jos täällä olisi joku odottamassa.  heh heh. :D
a merien yllä savuavat sydämet!

Amadrierith

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Sinkku/varattu
« Vastaus #126 : 03.08.2006, 18:16:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Heloriina"

Olen täysin tyytyväinen elämäntilanteeseeni, koska olen vapaa menemään miten tykkään ja sitä olen todellakin tehnyt! Sinkkuna en ole pysynyt kuitenkaan vapauden takia, vaan lähinnä siksi, ettei sopivaa ole vielä sattunut kohdalle ja rima nousee koko ajan...

Kuulostaa ihan minulta, komppaan täysin :)

Illusion

• Reissaajaguru
    • Profiili
Sinkku/varattu
« Vastaus #127 : 03.08.2006, 18:52:03 »
Sinkkuna pitkästä aikaa.. Tuntuu hyvältä! Ja toisaalta ahdistaa niin samperisti, kun ei ole sitä maailman tärkeintä ihmistä lähellä ja jatkuvasti miettii, josko sellaista koskaan löytyykään.. Ristiriitainen tunne, kun vapaus aiheuttaa ahdistusta ja toisaalta iloa!

Illusion

• Reissaajaguru
    • Profiili
Sinkku/varattu
« Vastaus #128 : 03.08.2006, 18:56:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Maahinen"
En lukenut koko viestiketjua, joten en tiedä, onko tästä kukaan muu maininnut, mutta annetuissa vaihtoehdoissa ei ollut sellaista, että on "vakiintunut" (hölmö sana, joten siksi lainausmerkeissä), mutta ei naimisissa. "Onnellisesti varattu" kuulostaa joltain välitilalta. Onnellisesti varattu mihin? Kaikki ihmiset eivät koskaan mene naimisiin ja silti elävät yhdessä - jotkut loppuelämänsä, jotkut jonkin aikaa, sama juttu kuin avioliittojen kohdalla. Ja lapsetkaan eivät synny vain virallisesti naimisissa oleville pareille. Joskus joissain kyselyissä on ollut naimisissa-kohdan tilalla "vakiintunut parisuhde". Sen olisin voinut valita tähänkin.

Minäkin kaihdan tuota "varattu" -sanaa, mikä kuulostaa jotenkin perin keinotekoiselta ja väliaikaiselta!

error

• Tosireissaaja
    • Profiili
Sinkku/varattu
« Vastaus #129 : 03.08.2006, 19:29:19 »
:shock:

Ei aikaa.

No, on mulla lemmikki! En ole täysin seniili.

edit: siis seniili jakamaan elämääni.
h yes!

Neiti Q

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Sinkku/varattu
« Vastaus #130 : 04.08.2006, 07:08:12 »
Muoks. kaikki lainaukset on tässä aivan pielessä. Yritän tehdä asialle jotain (mutta joku ystävällinen mode saa kyllä auttaa, jos hoksaa, missä mennään..).

Lainaus käyttäjältä: dua
Onpas muuten kiva lukea, miten monta muutakin on sellaista, jolla aina pitää olla joku.

Musta on hassua, kun olen kasvanut itselliseksi ihmiseksi, niin en kertakaikkiaan tajua, miten ne ihmiset, jotka vaan vaeltaa suhteesta välittömästi seuraavaan suhteeseen, tekee sen. Miten voi kiinnostua kenestäkään muusta niin nopeasti? Miten kellään voi käydä flaksi niin nopeasti, ja aina?

Niinpä. Kutsuinkin tätä dilemmaksi. Tunnistan esim. viiden vuoden takaa likipitäen maanisen tilanteen, ns. miehenvaihtoviikot, ja silloin sattui olemaan valinnanvaraa. On toki joskus ollut sellainenkin talvi (kokonainen yksi talvi!), että en ollenkan seurustellut (mutta deittailin kyllä tiiviisti).
Eihän sitä oikeasti voi kiinnostua aidosti toisesta ihmisestä heti. Esim. tuossa em. tilanteessa pohdin, olenko kypsä suhteeseen miehen kanssa, johon olin tutustunut jo pari vuotta aiemmin. Olin kyllä, kunhan olin ensin vetänyt pikakelauksella palan elämätöntä nuoruutta.

Juuri nyt haluaisin kauhean kipeästi olla villi ja vapaa. ... Voisko edes ottaa viikonlopun vapaata?!

Lainaus käyttäjältä: "dua"

Vaihdetaanko osia? Minä voisin mieluusti ottaa jonkun ukon viikonlopuksi kainaloon ja sohvalle. Yhden illan suhteista baarista kun ei oikein saa sitä haluamaansa: "tulisitko mun sohvalle röhnöttään, pitämään kiinni ja kuuntelemaan, kun minä haukkuisin työkaverini paskiaisiksi?" :D

Vaihdetaan vaan..

Ehdotan muuten, että kokeilet joku kerta oikeasti tota iskurepliikkiä. Ei kaikki muutkaan voi hakea baarista pelkkää seksiseuraa. Useimmille ihmisille on vaan tosi tärkeää saada olla jonkun lähellä. Ja puhua, ja kuunnella.
Makuni on hyvin yksinkertainen. Haluan vain parasta. (Oscar Wilde)

Zadie

• Tosireissaaja
    • Profiili
Sinkku/varattu
« Vastaus #131 : 04.08.2006, 09:50:14 »
Laitoin itteni tuohon ensimmäiseen kategoriaan.

Välillä tulee mieleen, kuinka mukava ois, kun ois joku aina siinä vierellä, mutta, mutta... Tää nuorena ja vapaana oleminen on kyllä niin ihana olotila, että täytyy olla aikamoinen ilmestys, että vapaudestani luovun  :) .

xena

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Sinkku/varattu
« Vastaus #132 : 04.08.2006, 11:22:20 »
Sinkkuna tätä nykyä..
En koskaan etsi varta vasten seurustelukumppania, tykkään olla vapaa.. Mutta silti olen seurustellut suurimman osan nuoruudestani. Jos nyt koittaisi vähän aikaa pysyä vapaana  8) .

porsasurhea

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - kmajamaa@hotmail.com
    • Profiili
Sinkku/varattu
« Vastaus #133 : 04.08.2006, 11:40:04 »

Niilla ei ole mitaan tasoa =) Ne kaytannossa ottavat sen ensimmaisen vastaantulevan :) Tai sitten niilla on se seuraava jo valmiiksi katottuna

Ja tama ei oikeasti ollut mitenkaan katkera kommentti  :lol:  Ma oon vaan oikeasti ihmetellyt sita samaa jo pitkaan.
quot;Mie ku kasson ahkerii ihmisii ni väkiste tulloo sääli"

Lakri

• Himoreissaaja
    • Profiili
Sinkku/varattu
« Vastaus #134 : 04.08.2006, 12:16:18 »
Lainaus käyttäjältä: "porsasurhea"
Niilla ei ole mitaan tasoa =) Ne kaytannossa ottavat sen ensimmaisen vastaantulevan :) Tai sitten niilla on se seuraava jo valmiiksi katottuna

Toi on oikeesti ainakin osittain totta!
Mä kuulun kanssa tähän kategoriaan, että oon seurustellut käytännössä koko ajan jostain 15-16-vuotiaasta (nyt 24 v). Alkuun ne oli sellaisia alle puolen vuoden suhteita, mutta viimeisimmät kaks on ollu 1,5 vuotta ja 5 vuotta (tän kanssa edelleen). Ja mä oon todella ketjuseurustelija, siis parhaimmillaan seuraavana päivänä oon "löytäny" uuden.
Ja tää on mun ittenikin mielestä pelottavaa!
Ihan oikeesti se on välillä mennyt niin kuin porsasurhea sanoi, eli seuraava kivannäköinen ja mukava tyyppi on napattu matkaan. Tai sitten oon heti törmännyt johonkin tyyppiin, joka on jo aiemmin ilmaissu olevansa kiinnostunut, mutta jota en oo seurustelevana ees harkinnut. Se on sitten eron jälkeen tuntunutkin mukavalta lohduttajalta ja sitten siitä on jotenkin tullut seurustelusuhde.
En mä sitten tosta tason puuttumisesta tiedä, mä joko onnistun aina törmäämään hyviin tyypeihin tai sitten vain löydän hirveesti hyvää kaikista ihmisistä  :)
En kuitenkaan todellakaan suosittele tällaista ketjuseurustelua. Ensinnäkään en tiedä osaisinko olla ollenkaan yksin ja toiseksi välillä tulee vähän haikea olo siitä, että sinkkuelämä täysikäisenä on käytännössä jäänyt kokonaan kokematta. En nyt tarkoita, että välttämättä haluisin mitään yhden illan juttuja tms, mutta kaikkea sitä vapautta ois toisaalta kiva kokeilla. Ja toisaalta se vois olla todella pelottavaa mulle. Ei hyvä!
.Ja sit tää lähtis vähän matkusteleen..

Neiti Q

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Sinkku/varattu
« Vastaus #135 : 04.08.2006, 12:29:16 »

Nii-in. Tuollaista tasottomuutta ei ole helppo mennä myöntämään. Mutta tunnistan itsessäni ihan vain sen, että jos joku tekee itseään tykö, olen tosi huono sanomaan ei. Iän myötä olen oppinut koko ajan paremmaksi ein sanojaksi, mutta varsinkin nuorempana sitä  vain alkoi seurustelemaan, vaikkei niin kauheasti olisi ko. henkilö napannutkaan.  
Eikä muuten ole sekään kovin mairitteleva määritelmä, että on jo seuraava mies katsottuna valmiiksi.  Joskus vain käy niin, että  törmää johonkuhun täysin vastustamattomaan, eikä se ole mikään suunniteltu juttu. Onhan noita tarinoita paljonkin, ja taitaa moni aivan onnellinen ja pitkä parisuhdekin olla alkanut sillä tavalla.
Makuni on hyvin yksinkertainen. Haluan vain parasta. (Oscar Wilde)

Jutta

• Himoreissaaja
    • Profiili
Sinkku/varattu
« Vastaus #136 : 04.08.2006, 12:45:49 »
Uhosin edellisen suhteeni jälkeen (4,5v), että nyt kyllä sinkkuilen ja railakkaasti, koska juuri se sinkkuuden ja itsenäisyyden palo oli se jonka takia erosimmekin. Noh, sinkkuilin 3kk aika railakkaasti ja "sorruin" sitte seurusteluun... En tiedä johtuiko tämä siitä, että olen ns. henuuttaja-tyyppiä, joka tykkää kattella leffoja jonkun kainalossa ja pussailla vai siitä, että "joku vaan kolahti"  :)  Kerkesin ton 3kk:n aikana tehä ja nähä niin paljon, että se riitti sit tyydyttämään sen itsenäisyys-sinkkuilu tarpeen. Nyt on taas maailman ihaninta seurustella ja luulen, että tollasta halua ei enää tuu koska nyt on kumppani jonka kanssa jakaa yhteisiä intressejä. Ja sinkkuilu ei vaan oo mun juttu. Ja henuuttaminen on kivaa.  :oops:

allika

• Himoreissaaja
    • Profiili
Sinkku/varattu
« Vastaus #137 : 04.08.2006, 13:29:27 »

Nii-in. Tuollaista tasottomuutta ei ole helppo mennä myöntämään. Mutta tunnistan itsessäni ihan vain sen, että jos joku tekee itseään tykö, olen tosi huono sanomaan ei. Iän myötä olen oppinut koko ajan paremmaksi ein sanojaksi, mutta varsinkin nuorempana sitä  vain alkoi seurustelemaan, vaikkei niin kauheasti olisi ko. henkilö napannutkaan.  
Eikä muuten ole sekään kovin mairitteleva määritelmä, että on jo seuraava mies katsottuna valmiiksi.  Joskus vain käy niin, että  törmää johonkuhun täysin vastustamattomaan, eikä se ole mikään suunniteltu juttu. Onhan noita tarinoita paljonkin, ja taitaa moni aivan onnellinen ja pitkä parisuhdekin olla alkanut sillä tavalla.

Kun komppauslinjalle lähdetään, niin tätä on pakko kompata ihan täysillä. Neiti Q, oletko alteregoni?
porsasurhean kevyessä kettuilussa oli jotakin osuvaa.. jos mies osoittaa kiinnostusta niin on vaikea sanoa ei - älkää nyt luulko, että kaikille sanon kyllä kuitenkaan, jotain värinää pitää olla ilmassa. Kerran rautatieasemalla eräs alanmies tuli juttelemaan niitä näitä (ei yrittänyt iskeä) ja pois lähtiessään huikkasi "älä sitten anna kaikille"  :shock:  Olen ihan tavallinen tyttö ja pukeutunut tuolloin ihan tavallisiin talvivaatteisiin, enkä edes pysäytellyt ventovieraita miehiä kysyäkseni "lähdetäänkö meille?" Näkyyköhän sarjaseurustelutaipumus tms. jotenkin päälle päin?

Joskus vaan ilmaantuu eteen näitä "täysin vastustamattomia" miehekkäitä ja jos sopivasti samalla on jo kuukauden päivät pohtinut nykyisen suhteensa tilaa, voi vaihto käydä vikkelään - out with the old, in with the new. Ehkä tällaiset kaltaiseni ujommat tytöt, joista tuntuu, että ei heitä koskaan kukaan huomaa tai muista, ovat tyypillisiä sarjaseurustelijoita. Jos sitten joku ihana mies yhtäkkiä huomaa, että "tuonne seinäänhän on lähes sulautunut, tuollainen ihana tyttö - taidanpa hymyillä hänelle kauniisti", niin avot. Mulla on muuten viimeinen vapaa viikonloppu miehestä, sillä hän palaa ensi viikolla Suomeen.  :wink:

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
Sinkku/varattu
« Vastaus #138 : 04.08.2006, 15:45:51 »

Ma olen varmaan sellanen sarjasuhteilija tai ainakin sarjajuttuilija. Flaksi kay hyvin ja kiinnostushan heraa nalan myota  :lol: Jos olisin mies, olisin varmasti pukki! Mutta kaikista oudointa on se, etta olen aina sinkku kun tulen Belgiaan  :shock:

Ainiin ja taso ei ole kauhean matalalla mutku ne miehet antaa ymmartaa enemman kuin ymmartaa antaa!

fuego

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • USAn Suomalaisten Foorumi
Sinkku/varattu
« Vastaus #139 : 04.08.2006, 18:03:02 »
varattu eli naimisissa, eika pienintakaan aikomusta lisata maailman vaestoa.
If a man is from Texas, he'll tell you. If he's not, why embarrass him by asking?
- John Gunther