ILMAISTA majoitusta

(Luettu 10820 kertaa)

Berlin

• Reissaajaguru
    • Profiili
Re: ILMAISTA majoitusta
« Vastaus #20 : 15.04.2003, 12:02:46 »
Edelliseen postiini viitaten, esim. tämä Mehdi joka äsken kirjoitti mulle globalfreeloadersin kautta saa kyllä mun puolestani yöpyä jossain ihan muualla, kuin mun pienessä yksiössäni: "I am Engineer and mature men in the best age and never have seen Finland , People says about me that I am good looking and presentable man." Lycka till vaan...

hile

• Tonnitallaaja
    • MSN Messenger  - reija20_00@hotmail.com
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/brxtnrabbit/
    • Sähköposti
« Vastaus #21 : 15.04.2003, 12:31:59 »
Lainaus
Edelliseen postiini viitaten, esim. tämä Mehdi joka äsken kirjoitti mulle globalfreeloadersin kautta saa kyllä mun puolestani yöpyä jossain ihan muualla, kuin mun pienessä yksiössäni: "I am Engineer and mature men in the best age and never have seen Finland , People says about me that I am good looking and presentable man." Lycka till vaan...

Berlin, samaa mieltä ;D Sama Mehdi mullekin kirjotti...Nimestä päätelleen enemmänkin turkkilainen kuin kreikkalainen...
 love to see my people living in love ,
I 'ate to see dem fighting an' swimming in blood.

I-Wayne -Living In Love

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #22 : 18.04.2003, 23:19:48 »
Lainaus
Ja tuo ihana saitti joka saattoi minut ja kultani yhteen on www.travelhoo.com :D

Jos saan udella, mistä päin maailmaa poikaystäväsi on?

Terv. Nimin. Exäni-olivat-muunmuassa-sveitsistä-ja-unkarista-nykyinen-2-vee-kestänyt-irkku

:D :D :D

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #23 : 23.04.2003, 23:29:12 »
Mulla on käynyt aika hyvä flaksi noiden ensimmäisen viestin linkkien avulla. Nyt ois elokuun railille majotukset jo: Berliinissä, Prahassa, Wienissä, Nizzassa, Pariisissa, Kööpenhamissa ja Tukholmassa. Enää tarttis Venetsiaan, Milanoon, Barcelonaan ja Amsterdamiin majotusta, oisko ehdokkaita? Ja SUUUURI kiitos linkkivinkeistä!!

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #24 : 23.04.2003, 23:42:03 »
Ai joo.. vielä tosta turvallisuusjutusta. Oon ajatellut globalfreeloadersin majoituksia siltä kannalta, että turvallisempaa yhden tyypin kämpällä, kun kahdeksan vieraan tyypin kanssa retkeilymajassa. Mutta tietenkin pitää pitää järki kädessä. Kaikilta tyypeiltä oon tietenkin saanut puhelinnumerot ja osoitteet, jotka voin antaa kotimaassa jollekkin, että sitten tietävät kenen luona sitä milloinkin ollaan.

Berlin

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #25 : 05.05.2003, 15:04:36 »
Löytyi vielä yksi vastaavanlainen sivu:

www.onenightstay.de

Tridusida

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #26 : 15.05.2003, 22:16:56 »
Lainaus

Jos saan udella, mistä päin maailmaa poikaystäväsi on?

Terv. Nimin. Exäni-olivat-muunmuassa-sveitsistä-ja-unkarista-nykyinen-2-vee-kestänyt-irkku

:D :D :D

Minun poikakaverini on intialainen juuri Ranskaan opiskelemaan saapunut nuorukainen. Ja minä olen pienestä saakka ollut hulluna Intiaan ;D. Puolen vuoden reissua Intian maailmaan olen suunnitellut jo pitkään, rinkka selässä tietenkin. Olisiko joku muu samoissa suunnitelmissa 2004-2005 talvena? ::)

(Taisin eksyä otsikon aiheesta)
Tridus
 .-"-._.-"-._.-   Aquarius-  The Water Bearer
 .-"-._.-"-._.-

Roosa

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #27 : 16.05.2003, 18:28:23 »

naksu

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #28 : 29.05.2003, 18:59:05 »
Vaikuttaa aika mielenkiintoiselta ja tonne globalfreeloaderiin oli saman tien pakko rekisteröityä :) Sivustolla oli aika mielenkiintoisia ja laajoja tarinoita siitä kuin ihmiset olivat menneet ympäri Eurooppaa yöpyen aina jonkun palvelun jäsenen luona.

Mitä Helsinkiin turistikohteena tuleen, niin voin vakuuttaa, että Helsinki on ulkomaalaiselle kokemisen arvoinen paikka vähintään päiväksi. Tyypillisenä pääkaupunkina täällä on enemmän nähtävää ja koettavaa kuin mitä ehtii parissa päivässä.

Berlin

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #29 : 24.06.2003, 08:51:58 »
Näitähän nousee kuin sieniä sateella! Eli vielä yksi:

www.stay4free.com

hile

• Tonnitallaaja
    • MSN Messenger  - reija20_00@hotmail.com
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/brxtnrabbit/
    • Sähköposti
« Vastaus #30 : 25.06.2003, 18:06:22 »
Ja, eikun ettimään immeisiä Ateenasta. Mä rajaan haun kylläkin vain naispuolisiin henkilöihin, anteeksi ennakkoluuloni (vaikka onkin monta kreikkalaista miesp.henkilöä kavereina). Pitänee ettii monta eri paikkaa, koska kuka nyt majottais tällasen hullun kuukaudeks ;D
 love to see my people living in love ,
I 'ate to see dem fighting an' swimming in blood.

I-Wayne -Living In Love