Laadukkaita täytettäviä pikkupulloja nesteille jne.?

(Luettu 47085 kertaa)

catch22

• Aloittelija
    • Profiili
En nopealla haulla löytänyt mahdollisia aiempia ketjuja, joten avasin uuden:

Mistä löytyisi LAADUKKAITA täytettäviä pikkupulloja/purkkeja erilaisille nesteille tms. kosmetiikalle matkaa varten? Partioaitasta ja marketeissa olen nähnyt vain sellaisia ainakin meikäläisen kriteereille varsin onnettoman oloisia tapauksia. Ja olishan se ihan kiva, jos niissä olis myös jotain designia. Esimerkkinä hyvästä laadusta ja designista vaikkapa Light My Firen tuotteet (heillä ei ikävä kyllä näitä pulloja ole), jos vaikka siitä saisi osviittaa...

tiar

• Reissaaja
    • Profiili
Vs: Laadukkaita täytettäviä pikkupulloja nesteille jne.?
« Vastaus #1 : 16.12.2008, 23:23:30 »
Valmistan itse omat kosteusvoiteeni ja olen ostanut niihin tarvittavat pienet pullot laajoista The Body Shopeista. Suurissa The Body Shopeissa (ja vastaavissa) on usein useaakin eri näköistä purnukkaa eri tarkoituksiin. Koita semmoiseen vaikka eksyä :)
Cuisvis hominis est errare; nullius nisi insipientis in errore perseverare.

Nallis03

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2 : 17.12.2008, 09:55:51 »
Itse olen käyttänyt Mujin pulloja. Saa esim. Tukholmasta NK:sta ja Åhlensilta.

Matkaajanainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #3 : 17.12.2008, 10:01:21 »
Itse ostin Silmäasemalta sellaisen paketin jossa on piilarinestettä pieni pullo ja kolme tyhjää pientä pulloa ja vielä pieni suihkepullo, kätevässä vetoketjullisessa läpinäkyvässä pussukassa. Tämä vinkki siis koskee lähinnä piilareiden käyttäjiä, muut tuskin sellaista ostaa... Nesteen merkki Solo Care Aqua, pakettia saa varmasti muiltakin optikoilta.
Soarele este galben

mpala

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 17.12.2008, 12:56:37 »
Sotckalla kosmetiikka-osastolla myydaan kaikenlaista pienta pulloa. Sitten Lontoosta esim Superdrugista tai Bootsista (on myos kaikilla Heathrown kentilla) on pienia pulloa erilaisista hiustemuotoilu-, voide etc kamoista.

maskros

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 17.12.2008, 13:47:24 »
Ihan samanlaisia LAADUKKAITA pulloja mäkin olen etsinyt. Olen kokeillut ties mitkä Suomessa myytävät pikkupullot ja joka ikinen kerta vähintään 1 on vuotanut. Nyt kokeilua odottaa viime kesänä USAsta ostettu neljän pikkupullon pakkaus, joka kyllä näyttää hyvältä. Saa nähdä onko se sitä. Jos ei, pitää jatkaa etsintää. Mujin pulloja en ole kokeillut, pitää ostaa niitä seuraavan kerran kun käyn jossain mistä Mujin löydän.

Mun toinen ongelma pikkupulloihin liittyen on se, etten koskaan muista mitä on missäkin pullossa. Erinäisen kerran olen kironnut kun esim. yritän käyttää pesunestettä hiustenhoitoaineena  ::) Jotenkin aina kuvittelen pulloja täyttäessäni että muistan mitä missäkin on, mutta jokohan nyt oppisin tekemään jonkinlaista merkkiä pullon kylkeen muistin virkistykseksi... Shampoon suhteen ei onneksi ole ongelmaa, sillä käytän reissuilla Lushin palashampoota. Suosittelen, kulkee todella kätevästi mukana peltirasiassa, joita saa samasta liikkeestä!
Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen.

Inkku

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 17.12.2008, 15:54:22 »
Maskros: Lushin palashampoo! En tiennyt että tuollainen on olemassa, siirryn siihen samantien kun tänään käyn Isossa Omenassa. Vihdoinkin loppuu turhien muovipurkkien ostelu senkin osalta, kiitos  :)

Nalle Nallukainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #7 : 17.12.2008, 16:39:46 »
Mulla on hakusessa n. 25 ml:n täytettävä spraypullo. Dödö olis kiva saada pieneen muotoon, mutta pienimmät pullot joita olen nähnyt on ollut jotain 50 ml:n luokkaa. Parhaimmat pullot olen ostanut mujista. Ne on tarpeeksi pehmeitä, että niistä saa puristettua tuotteet ulos ja korkit on pitäviä. Pitäisi vielä kehitellä joku hyvä ja pysyvä tapa merkata mitä mitäkin purnukassa on.

tintin

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #8 : 17.12.2008, 17:45:29 »
Nivealla oli vielä vuosi-pari sitten pienessä pumppupullossa dödöä (15-20ml tms), mutta en ole sitä enää nähnyt. Kätevää reissussa. Jos joku löytää, niin kertokaa!
terveystietoa matkailijoille: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/ktl.mat mm.malarian estolääkesuositukset maittain

maskros

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #9 : 17.12.2008, 17:45:51 »
Maskros: Lushin palashampoo! En tiennyt että tuollainen on olemassa, siirryn siihen samantien kun tänään käyn Isossa Omenassa. Vihdoinkin loppuu turhien muovipurkkien ostelu senkin osalta, kiitos  :)

Joo, shampoo on tosi kätevä, riittoisa ja niitä on vaikka mille hiustyypeille. En tosin tiedä Suomen Lushin valikoimaa, mutta kai sielläkin jotain on tarjolla. Pienenä vinkkinä sanoisin, että shampoopalan kannattaa aina välillä antaa kuivahtaa kunnolla. Siis että ottaa palan pois rasiasta ja antaa kuivua. Muuten hiusten pesun saattaa joutua hoitamaan niin, että hieroo rasiaan liiskaantunutta shampoopalaa hiuksiin suoraan siitä rasiasta. Ihan kätevää tosin sekin.

Hoitoainettakin Lushissa on kiinteässä muodossa, mutta harmikseni se ei sovi mun hiuksille.
Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen.

Nalle Nallukainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #10 : 17.12.2008, 17:52:18 »
Nivealla oli vielä vuosi-pari sitten pienessä pumppupullossa dödöä (15-20ml tms), mutta en ole sitä enää nähnyt. Kätevää reissussa. Jos joku löytää, niin kertokaa!

Mäkin olen just tuon Nivean perään kaipaillut, mutta sitä ei vissiin ole ollut Suomessa myynnissä ainakaan vuoteen. Se pullohan ei varsinaisesti ollut täyttöpullo, mutta kyllä sen pysty täyttämään kun vähän askarteli. Pitäisi vissiin reissusta katella tai tilata sitten netistä.

mljv

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #11 : 17.12.2008, 21:42:48 »
Sitten Lontoosta esim Superdrugista tai Bootsista (on myos kaikilla Heathrown kentilla) on pienia pulloa erilaisista hiustemuotoilu-, voide etc kamoista.
Ainakin Bootsista saa myös monenlaista tyhjää pulloa ja purnukkaa erikseen ja sarjoina, nämä on juuri tarkoitettu lentomatkailijoille. Jostain syystä en noita viimeksi katsoessani ostanut (kai ne tuntuivat kalliilta tai jotain...), nyt vuodenvaihteessa ajattelin ostaa muutaman kokeeksi ja raportoin sitten tuloksista, jos muistan...

Tunnistuksessa käytän joskus värillisiä puuvillaisia langanpätkiä (puuvilla kestää märkää paremmin kuin villa...), tosin sittenkin pitää vielä muistaa, että mikä väri on mikä eli pitää kehittää jokin muistisääntö. Itse kierrätän myös parhaat (tiiveimmän oloiset) hotellishampoopullot ja tällöin laitan aina shampoota shampooseen ja hoitoainetta hoitoainepulloon, muuten tilanne menee ihan epätoivoiseksi (nimim. yritti pestä hiuksiaan hoitoaineella).

skugga

• Vieras
« Vastaus #12 : 18.12.2008, 10:39:07 »
Mulla on ollut pari vuotta käytössä hoitoainepullo, joka tuli Lumenen (?) hiusvärin mukana. Yllättävän laadukas tollaiseksi.

body shopin ja Dermosilin uudelleentäytettäviä pulloja olen muuten suosinut.

-sissi-

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #13 : 18.12.2008, 13:07:37 »
Dermosiliä minäkin olisin ehdottanut.
Niillä on paljon tuotteita pienissä matkapakkauksissa, mutta sieltä voi tilata myös tyhjiä pulloja, joihin voi kirjoittaa, mitä pitää sisällään:
http://www.dermoshop.com/product.asp?id=11809&purpose=acce

Cza

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - Cza@mbnet.fi
    • Profiili
« Vastaus #14 : 28.12.2008, 15:40:13 »
Varuste.net kauppaa tälläistä sarjaa reissukosmetiikalle. Näyttävät lupaavan, että pääsevät myös lentokoneeseen, eli kokorajat pitää.

Korkeista löytyy niin puristus- kuin sumutuskorkkiakin.

http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=18533&nimi=Design+Go+Cabin+Bottles

alicia

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #15 : 29.12.2008, 13:52:41 »
Jos värjää ite hiuksiaan, kandee säästää pakkauksessa tuleva hoitoainepullo, (tosin joissain merkeissä on sellanen ärsyttävä pussimallinen joka on uskomattoman vaikea avata märin käsin ilman saksia.) En nyt muista merkkiä kun värjäilyistäni on jo jonkin verran aikaa, eikä kylppärissä ollu pakettia odottamassa. Jos pärjää värjäämisen jälkeen tavallisella kotihoitiksella, voi väripaketin hoitiksen suoraan hyödyntää matkalle, on riittoisampaa, tein näin transsiperian reissulla.

Ja apteekeista, varsinkin suuremmista saattaapi saada nätisti ruinaamalla -varsinkin jos myös ostaakin jotain- näytekosmetiikkaa pienissä pulloissa. Niillä saattaa olla myös tyhjiä pikkurasioita näytteitä varten.

skugga

• Vieras
« Vastaus #16 : 29.12.2008, 15:43:03 »
^Ja naistenlehtien vällissä tipahtelevat näyteshampoot ja suihkugeelit jemmaan aina reissua varten.

T-musu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #17 : 29.12.2008, 15:51:20 »
^Noita näytteitä saa välillä tilatakin joiltain valmistajilta. Mä kanssa jemmailen ne aina reissuja varten. :)

aiku

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #18 : 11.03.2009, 13:23:41 »
Partioaitasta pari viikkoa sitten löysin keittiövälinesetin johon kuului paksusta muovista: 2 x litteät 100 ml, 2 x pyöreät 45 ml ja 2 x pyöreät 20 ml. Muutakin settiin kuului (esim. raasinrauta, vispilä, leikkuulauta jne.) ja maksoi tarjouksessa noin. 8 euroa (oikea hinta muistaakseni 12 eur.). Hairstoressa 60 ml kasvovesi ja kasvojenpuhdistusainepullot, kanssa paksua muovia, olleet monella matkalla eiväkä menneet rikki. Maksoin euron kappale joskus aikoinaan poistokorista, mutta huomasin että vieläkin niitä myydään - tosin kalliimmalla hinnalla. Merkki on Biotechniques. Hyvä suihku / pumppupullo 100 ml (esim. hiuksiin jätettävälle hoitoaineelle) on Fruktiksen "yö-öljyhoito" jonka voi siis täyttää uudelleen kun käyttää aineen ekaks pois. Sephorasta löytää ulkomailta hyviä matkapulloja, purkkeja ja pumppupulloja. Stockmannilta saa ihan pikkuruisia purkkeja jotka käteviä pienellä reissulla. Cailcapin pulloja en suosittele - sain ne aina matkalla rikki...

kaurahiutale

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #19 : 12.03.2009, 09:25:16 »
Mä oon aina joskus jemmaillut hotellista saatavia pikku-shampoo tms pulloja, käyttänyt ne ja sitten uudelleen täyttänyt. Ja toimii!