Mixed Rooms -kokemuksia??

(Luettu 46606 kertaa)

Loordi

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Mixed Rooms -kokemuksia??
« Vastaus #100 : 20.09.2008, 02:10:21 »
Ei ole yhtään huonoa kokemusta. Itse asiassa Ljubljanassa puolalaistytöt päästivät puolialastoman meikäläisen takaisin huoneeseen, kun olin onnistunut lukitsemaan itseni ulos. Joten ehkä olen itse se pahin terroristi ??? :(

Minullakaan ei ole huonoja kokemuksia, Belgradissa näin nuoren norjalaistytön tissin, koska häntä ei juurikaan haitannut vaatteiden vaihto.

Tallinnassa nukuin saunan pukuhuoneessa, koska en halunnut herättää irlantilaistyttöjä, en halunnut olla paha terroristi.

Echo De Finlande

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #101 : 27.09.2008, 17:48:29 »
derry city northern ireland 2004, olin jokusen hassun viikon toisessa kaupungin hostellissa töissä. kaikki huoneet oli mixed dormeja. suhinassa kollegan kanssa vahingossa ylibuukattiin kymmenen hengen huoneeseen 11 sisään, yö toi ongelman.

yksi vakio asiakkaista läheisestä kaupungista sattui olemaan viimeinen huoneeseen saapuja yöllä. tämä herra alkoi valtaamaan yläpetiä kanadalaiselta naiselta, joka pelästyi tuuppimista ja pakeni ala-sänkyyn reissutoverinsa viereen (mies). hetki vierähti, ensiksi alkoi kuulua basic-tumputusta. palaa nieleskellen yrittivät saada unta palloon, kunnes huomasivat äijän kurkkivan yläsängystä samalla itseään hyväillen. kohteliaina kanadalaisina kestivät he tämän sadistisen henkisen hyökkäyksen, ainoana puolustuksenaan ''are you ready now?''. siihen se päättyi. aamulla meitä infottiin ja luonnollisesti tuli porttikielto.

ja muistan yhden toisen irkkunaisen, kuka laski alleen yläpedillä. alapuolella toisinpäin nukkunut isokokoinen kanadan karhu sai yökasteet rinnuksilleen. ihmettelin aamulla kun hän nukkui TV-huoneessa. olipa kiukkunen kaveri. shit does happen.

alano

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #102 : 13.10.2008, 14:20:01 »
Ei mitään huonoja kokemuksia dormeista, kaksi kuukauden mittaista reiliä takana. Isoin dormi varmaan Damissa, olisko meitä ollut siellä 16. Yhden unettoman yön olen dormissa viettänyt Rotterdamissa erään erittäin kovaa kuorsaavan meksikolaisen takia  ;D Mitään ei ole varastettu eikä kukaan ole yöllä riehunut tai mölynnyt, eli erittäin fiksua porukkaa tuolla yleensä pyörii - rohkeasti sekaan vaan!
Sunnuntaina mulla nokka kohti Barcelonaa ja taas uus dormi uusine asukkaineen odottamassa  :D

RookieTraveller

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #103 : 18.10.2008, 00:17:00 »
Onko näissä sekahuoneissa sattunut ikinä käymään niin että ihan seksiä harrastettu ryhmässä? Mietin vain että jotkut kulttuurit on paljon vapaampia. Kelpaisi kyllä itsellkekkin :D
Ollaan Latviaan lähdössä ja siellä yövytään sekahuoneessa jossa 12 henkeä.

pte

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #104 : 18.10.2008, 21:39:40 »
Enimmäkseen positiivisia kokemuksia meikäläiselläkin dormeista, sulassa sovussa aina molempien sukupuolten kanssa onnistuttu olemaan. Prahassa tuli yövyttyä 4 yötä jopa 36 hengen mixed dormissa ilman suurempia ongelmia. Tässä kyseisessä dormissa kaverille kävi kyllä hieman köpelösti, kun kiitettävän humaltunut jenkki kömpi keskellä yötä kerrossängyn yläpetiin ja päätti unissaan laskea alleen. Ei kuulemma ollut mukavaa herätä neljältä yöllä moiseen 8) Toki kuorsaajiin törmää aika ajoin, mutta kun korvatulppia muistaa kantaa mukana niin säästyy jo paljolta.
« Viimeksi muokattu: 18.10.2008, 21:45:08 kirjoittanut pte »
feeling yourself disintegrate?

*frida

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #105 : 20.10.2008, 09:52:53 »
Omat yöpymiset dormeissa ovat sujuneet aina kohtalaisen leppoisasti. Mm. Belgradissa seuranani oli yhdeksän mukavaa nuorta miestä pienessä ahtaassa huoneessa  ;D.

Hostellin respassa töitä paiskiessa vastaan on kyllä osunut jos jonkinmoista tapausta.

Lainaus
kaverille kävi kyllä hieman köpelösti, kun kiitettävän humaltunut jenkki kömpi keskellä yötä kerrossängyn yläpetiin ja päätti unissaan laskea alleen. Ei kuulemma ollut mukavaa herätä neljältä yöllä moiseen 8)

Näin minäkin olen kuullut. Kyseessä oli tällöin humalainen brittimies, en tiedä oliko kyse vahingosta vai suunnitellusta kostosta.

Onko näissä sekahuoneissa sattunut ikinä käymään niin että ihan seksiä harrastettu ryhmässä? Mietin vain että jotkut kulttuurit on paljon vapaampia.

Ryhmästä en sentään ole kuullut mutta etenkin henkilökunnan puolella (enimmäkseen lattareiden) dormihuoneessa seksin harrastaminen vaikutti olevan aika normipuuhaa. Kerran oli hieman ilmeessä pitelemistä, kun hostelliin saapuneet kolme intialaismiestä palasivat takaisin respaan sen takia, että olivat huoneeseen marssiessaan yllättäneet yhden pariskunnan petipuuhista. Hymyile siinä sitten nätisti että tervetuloa meidän puljuun. 
Solo voy con mi pena - Sola va mi condena - Correr es mi destino - Para burlar la ley

Refur

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #106 : 24.11.2008, 23:55:13 »
Minä olen aina yöpynyt mixed dormeissa, eikä mitään elämää suurempia ongelmia ole ilmennyt vielä. Aion siis yöpyä vastedeskin sekahuoneissa.

Tosin tänä syksynä Berliinissä viereisessä sängyssä nukkui hämärä poikanen. Sängythän oli asetettu |__ -muotoon niin, että minun pääni oli viereisen nukkujan jalkojen vieressä. Kävin siinä rauhassa nukkumaan. Heräsin myöhemmin siihen kun sininen valo hohkaa naamaani kun viereinen poika katsoi läppäriltään animea keskellä yötä. Laitoin silmät kiinni ja ajattelin, että kyllä se varmaan kohta menee nukkumaan. Eihän siinä niin käynyt. Seuraavan kerran avasin silmät kun kuulin hengitystä melkein korvani juuresta. Poika siinä ihan avoimesti tuijotteli kuin mikäkin idiootti.  ::) Olimme kaverin kanssa aiemmin todenneet, ettei poika puhu englantia, joten ei auttanut muu kuin huitaista kädellä pää pois siitä kaiteelta roikkumasta ja mulkoilla pahasti ja hieman kirota.

Toinen huvittava juttu sattui Berliinissä myöskin vuosi sitten kesällä. Minä ja ystäväni olimme ainoat tytöt 8 hengen dormissa, jonne saapui 6 miehen joukko irlantilaisia vihreät hatut päässä. Ei siinä päivällä mitään jutellessa niitä näitä, mutta illalla riemu vasta repesi kun tulimme huoneeseen ja herrat olivat siemailleet oluen jos toisenkin. Kauheaa sikailua siitä seurasi (heidän osalta siis) ja meillä meni hermot ja häädimme heidät baariin koska halusimme nukkua.

Itsekin olen dormeissa törmännyt siihen valojen naksuttelemiseen keskellä yötä. Se on kyllä ärsyttävää, etenkin kun ryöstän aina yläsängyn :D Kaikissa dormeissa sitä kyllä varmasti tapahtuu, mutta... höh. Itse ainakin myöhään huoneeseen tullessa yritän olla hiljaa ja suunnistan vaikka pimeässä.

Ja olen huomannut muuten, että tytöt pitävät hirveän usein kyllä meteliä nukkuessaan. Kuorsaaviin miehiin olen dormeissa pariin kertaan törmännyt, mutta unissa puhuviin ja iniseviin tyttöihin hyvin usein. Huvittavin hetki omalla kohdallani taisi olla, kun heräsin hyvin pahasti säikähtäen siihen kun yksi ruotsalaistyttö huusi unissaan kuin syötävä sika. Sen jälkeen naurahteli pitkin yötä.

Laurau

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #107 : 26.11.2008, 12:26:37 »
Heh! Hauskoja tarinoita  :D kyllähän noissa dormeissa sattuu ja tapahtuu kun on monenmoisia ihmisiä ahdettu yhteen huoneeseen.

Itse muistelen lämpimästi kokemuksiani keski-euroopan reilireissulta, kun mm. nukuin ainoana tyttönä 6hengen mixed dormissa. Huoneessa oli mm. filippiiniläinen onnellinen homomies jolla oli laukku täynnä erilaisia pillereitä, joita se nappaili tietyin väliajoin. (ja se laukku oli oikeasti TÄYNNÄ niitä purkkeja) Aluksi vähän ahdisti, mutta "fiksu" jätkä se kuitenkin oli. Väitti olevansa Lola Odusogan miesystävä kuullessaan että ollaan suomalaisia ja yöllä heräsin siihen, kun hän räväytti valon päälle ja alkoi tekemään ristikoita filippiiniläisen muminan säestämänä.
Silloin yliväsyneenä ei jaksanut muuta kuin hihitellä.

Ainiin, ja yläsängyssä nukkui joku ruotsalainen uusnatsi (siltä se oikeasti ainakin näytti) joka lipitteli bisseä koko yön. Nukuin suosiolla aika seinän vieressä, koska tasaisin väliajoin se äijä joko syljeskeli tai läikytteli kaljaa keskikätävälle alas sängyltään :D

Kaikista huvittavin henkilö tossa dormissa oli ehkä thaimaalainen söpö poika joka oli kauhusta kankeana näiden erikoisten miesten keskellä. Se oikeasti tärisi koko ajan ja pysyi visusti omassa makuupussissaan yläsängyllä, eikä katsonut keneenkään. Säälitti se poju niin hirveästi, ajattelin että se saa kohta slaagin ja kuolee sydänkohtaukseen. Varsinkin silloin, kun tää filippiiniläinen pillerinpyörittäjä tarjoutui auttamaan sitä matkalaukkujen kanssa ja thaikkupoika oli ihan varma että nyt tapahtuu ryöstö :D tärisi siinä eikä saanut sanaa suustaan. voivoi. aamulla herättiin kaikki kuitenkin täysissä sielun ja ruumiin voimissa - tai noh, filippiiniläinen ystävämme ei tainnut olla ihan yhtä hyvässä hapessa - ja päästiin jatkamaan matkaa.
Ikimuistoinen yö!

aaro

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #108 : 12.09.2009, 13:06:08 »
Tiistaista torstaihin tällä viikolla tuli yöyvyttyä Liechtensteinin ainoassa hostellissa. Ihan mukava meininki oli tiistai-iltana, pelattiin futista, nautitiin olutta ja viiniä muiden suomalaisten kanssa ja jossain vaiheessa päätettiin lähteä iltaelämää etsimään taksilla naapurimaa Itävallan puolelta. Kämpille palatessa vielä kahdesta johonkin neljään asti istuttiin pihalla juttelemassa ja käytiin myös spämmäämässä hostellin koneelta kuulumisia. Keskiviikkoaamuna sitten hostellin tyttö piti tiukan puhuttelun kaikille aamiaiselle meneville suomalaisille ja huoneiden oviin oli ilmestynyt tällainen lappu:

http://s680.photobucket.com/albums/vv161/wormhill/?action=view&current=Kuva009a.jpg

Korostetaan vielä, ettei minulla ole eikä ole ikinä ollut pitkiä vaaleita hiuksia.  :)
Stansted - the worlds largest homeless shelter - full of people too tight to buy a hotel room for the night.

Tramali

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #109 : 13.09.2009, 11:49:28 »
Riikan hostellissa oli mielenkiintoista.
12 hengen dormissa oli minun lisäkseni yhdysvaltalainen (alaska) ihan helvetn iso kokoinen puunhakkaajatakissa oleva mies joka joi viskiä kokoajan ja ainoastaan itse hieman juttelin hänen kanssaan.
2 hong kongilaista hemmetin pientä tyttöä jotka eivät puhuneet kuin korkeintaan keskenään kuiskimalla ja olivat hymy perseessä kokoajan.
2 turkkilaista jätkää jotka selvästi pelkäsi yhdysvaltalaista miestäihan helvtisti.
2 helvetin rentoa Yhdysvaltalaista (california)  jätkää sekä yksi saksalainen jätkä joiden kanssa tulikin paljon aikaa vietettyä.
Tultiin baarista toisena päivänä ja saksalainen toi mukanaan maksullisen naisen ja hoiteli hommat siinä dormin sängyllä pitkään ja äänekkäästi :D
Sen verran valoisaakin etä kaikki näki vaikka esttikin että ie olisi katsonut.
Parasta kuitenkin oli että saksalainen jätkä aamuyölä kusi yhden turkkilaisen päälle ja siitä hirveä älämölö johon kaikki heräsi.

Nicodemus

• Vieras
« Vastaus #110 : 13.09.2009, 17:30:03 »
Ihan huippua  ;D

4rska

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #111 : 18.09.2009, 02:21:08 »
viime viikolla frankfurtissa jälleen kerran 8heng. mixed dormi. joka kerta ollut yhtä mahtavaa ilman mitään murheita tai ongelmia. naisia tai miehiä, ihan sama. mitäs siinä nyt ihmeempää.

Meba

• Reissaaja
    • Profiili
    • Syö Matkusta Rakasta -blogi
« Vastaus #112 : 14.05.2010, 22:35:27 »
Nostan vähän ketjua... Onko totta mitä niin monet sanoo, että dormeista saa seuraa helpostikin? Ite oon näillä näkymin kesän lopussa lähdössä yksin Eurooppaan reissaamaan, ja kyllähän se kivalta kuulostais et vois esim. jonkun uuden tuttavuuden kanssa iltaisin lähteä humppaamaan, ettei ihan koko kuukautta yksin tarviis olla. Ja kun itse on tällänen vaalea nuori nainen niin aiemman kokemuksen perusteella ei ihan yksin huvita noissa suurkaupungeissa yömyöhään liikkua..

Eli käykö se muihin reissaajiin tutustuminen oikeasti niin helposti kun tälläkin palstalla on annettu ymmärtää? :D

Ikiliikkuja

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • @ .
« Vastaus #113 : 14.05.2010, 22:46:42 »
Nostan vähän ketjua... Onko totta mitä niin monet sanoo, että dormeista saa seuraa helpostikin? Ite oon näillä näkymin kesän lopussa lähdössä yksin Eurooppaan reissaamaan, ja kyllähän se kivalta kuulostais et vois esim. jonkun uuden tuttavuuden kanssa iltaisin lähteä humppaamaan, ettei ihan koko kuukautta yksin tarviis olla. Ja kun itse on tällänen vaalea nuori nainen niin aiemman kokemuksen perusteella ei ihan yksin huvita noissa suurkaupungeissa yömyöhään liikkua..

Eli käykö se muihin reissaajiin tutustuminen oikeasti niin helposti kun tälläkin palstalla on annettu ymmärtää? :D

Kyllä se käy hyvin helposti. Jos ei dormista löydy seuraa niin
olohuoneesta tai keittiöstä sitten :) Aika perinteikkäästi tulee
käytyä kaupungilla, syömässä ja baareissa muitten kanssa.
Tai sitten hostellilla juotua olutta ja turistua joutavia - joskus
asiaakin. Yksin hostelleissa ei tarvitse olla, jos ei itse halua.

rommitommi

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #114 : 16.05.2010, 10:52:47 »
Lontoossa tuli oltua viime vkl dormissa.

Oli hemmetin hauskaa porukkaa, mitä nyt vähän pitivät ääntä öisin, kun rytmi oli melko erilainen kun itsellä, viikon olivat ryypänneet :D

Dormit on täydellisiä paikkoja nukkua! ;D