Rinkka

(Luettu 18076 kertaa)

Estebaan

• Himoreissaaja
    • Profiili
Rinkka
« Vastaus #20 : 09.04.2004, 18:08:16 »
Minä se tosta haglöfistä kyselin, unohdin silloin vain kirjautua... Mutta mukava kuulla että kaikki vastanneet olitte haglöfsin tyytyväisiä  8) Kyllä se pitänee käydä ensi viikolla ostamassa. Taitaa niissä rinkkojen hinnoissa vähän ilmaa kyllä olla. Kun kävin paikallisella myyjällä rinkkaa katsomassa niin se tinki ilman mitään alennusmyyntejä jo 45 € (noin 20 %) ovh:sta pois.
ukaan ei ole hyödytön.
Ainakin voi toimia huonona esimerkkinä.

keijukainen

• Reissaaja
    • Profiili
Rinkka/Boreus
« Vastaus #21 : 12.04.2004, 13:17:42 »
Onko kellään kokemusta Boreuksen Erärepusta reilillä/pidemmillä reissuilla? Itsellä ois tarkotus käydä kesällä parin viikon reissu Itä-Euroopassa ja syksyllä edessä useamman kuukauden Aasian matka. Rinkat ja reput toistaseksi hankinnassa ja tällaista tarjottiin, reilu 50 litraa pitäs olla tilaa. Miltä näyttää/kuulostaa kokeneempien silmissä/korvissa?

Löytyypi http://www.boreus.net/images/image_24.pdf   ->sivu 5

Timo

• Vieras
Rinkka
« Vastaus #22 : 05.05.2004, 22:25:01 »
Itse olen miettinyt Haglöfs Track 65 rinkkaa. Onko kellään kokemuksia tästä? Tarkoituksena pienimuotoinen vaellus ja pitemmätkin (puoli vuotta) matkat.

Nalle Nallukainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
Rinkka
« Vastaus #23 : 13.05.2004, 20:59:29 »
Minä taas kaipailisin irrotettavalla päivärepulla varustettua tilaihmettä, jota tällainen 3*50 cm kokoinen tyttönen jaksaisi kantaa. Tatonka zanzibaria olen netistä katsellut ja kuolannut, mutta muitakin vaihtoehtoja luulis olevan?

Ganymede

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Rinkka
« Vastaus #24 : 13.05.2004, 22:07:09 »
Deuterin Quantum -mallissa on irrotetava päiväreppu ja tilavuus on 50 + 10 l. Se on aika kompakti ja siinä on hyvät säätömahdollisuudet. Stockalla maksoi 159 e.
Ja se paha vaatturi hakkasi pienellä vasaralla, pienellä vasaralla, pienellä vasaralla, hakkas se pienellä vasaralla pieniä reikiä pieniin päihin."
- J. Martikainen

Päivi

• Tosireissaaja
    • Profiili
Marco Polo -rinkka
« Vastaus #25 : 18.05.2004, 11:59:02 »
Onko kukaan koskaan kuullutkaan sellaisesta rinkkamerkistä kuin Marco Polo? (Kun minä näistä mitään tiedä...)

Minulle on moista kaupattu ja saattaisin haluta ostaakin, jos se vain tuntuu ja näyttää hyvältä (en ole vielä nähnyt). Haluaisin vain etukäteen tietää, mitä siitä kannattaisi maksaa: onko kyseessä halpismerkki vai ihan "oikea" merkki?

Net :)

• Vieras
Rinkka
« Vastaus #26 : 22.05.2004, 10:56:34 »
Jos lähtee ekalle reilille, kannattaako heti ostaa tuliterä-merkki-high-tech-super-rinkka vai ottaa joku syyhky ja tsekata, että tykkääkö ylipäätään koko junamatkustelusta? Eli siis hyvä ja kallis vai huono ja halpa, jos lähtee ekalle reilille? =)

Net :)

• Vieras
Rinkka
« Vastaus #27 : 22.05.2004, 10:58:37 »
Lisäisin vielä tuohon edelliseen, että partiokaupoista ei oikeen saa selkoa kun ne tietysti yrittää heti kaupata sitä kalleinta. Toisaalta tuleehan sitä rinkkaa käytettyä joka tapauksessa vaikka millä reissuilla...ja on enemmän kuin ikävää jos se hiertää ja painaa ja hajoo käsiin. Mene ja tiedä.

Suvih

• Reissaajaguru
    • Profiili
Rinkka
« Vastaus #28 : 22.05.2004, 11:36:19 »
Ei kyllä kannata mitään ihan lelua ostaa, alkaa vielä jo pelkästään sen takia vihata reppureissaamista  :D . Taitaa olla vähän tuuripeliä miten nuo halvat kestää... Toisaalta saattaa sitä kalliimpaakin joutua paikkailemaan. Sanoisin hyvä ja kohtuuhintainen  :wink:

kimble

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://www.huugohelmi.net
    • Sähköposti
Rinkka
« Vastaus #29 : 22.05.2004, 14:14:01 »
Lainaus käyttäjältä: "Timo"
Itse olen miettinyt Haglöfs Track 65 rinkkaa. Onko kellään kokemuksia tästä? Tarkoituksena pienimuotoinen vaellus ja pitemmätkin (puoli vuotta) matkat.

Kaverini osti viime kuussa Haglöfssin Track 55. Vaikuttaa ihan näppärältä rinkalta ja voi hyvin ottaa lentokoneeseen kun kaikki hihnat saa piiloon.
Säätöjä on ihan mukavasti. Mukana myös sadesuoja ja irroitetteva reppu.

Itselläni on Haglössin Sho Sho 80 litranen. Se on tosi hyvä kantaa ja säätöjä löytyy tästä mallista myös.
Hyvin kestänyt lapin vaelluksilla sekä muuten matkaillessa.
Reilatessakin on mukava, kun kaikki tavarat teltasta lähtien mahtuu rinkan sisälle.
os jotain unohtui, sitä ei tarvitse...

www.huugohelmi.net