Viking Linellä ilmaiseksi Tallinnan päiväristeilylle 10.2. - 8.3.2009

(Luettu 5491 kertaa)

Ikiliikkuja

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • @ .
En ainakaan huomannut, että tästä olisi puhuttu vielä mutta voi olla että olen väärässä...

Viking Linen kanta-asiakastarjouksena 10.2. - 8.3.2009 Tallinnaan XPRS:llä
viikolla ilmaiseksi ja viikonloppuna 6 eur (+5eur jos maksat matkan satamassa etkä netissä).

http://www.vikingline.fi/vikingclub/akkilahtotarjoukset.asp#Helsinki-Tallinna_P%C3%A4iv%C3%A4risteilyt

liity täällä jäseneksi: (jäsenyys ilmainen)

http://www.vikingline.fi/vc/suomi/RegisterMember.vl

----------------------------------------------------

"Helsinki-Tallinna Päiväristeilyt alkaen vain 0,-/henkilö! Koskee vain uusia varauksia! Paikkoja on rajoitetusti.      

Lähtö Helsingistä klo 11.30, perillä Tallinnassa klo 14.00. Lähtö samalla laivalla Tallinnasta klo 18.00 ja paluu Helsinkiin klo 20.30. Muista passi tai uudenmallinen henkilökortti sekä Viking Club -kortti!

Erikoistarjouksen lähdöt ja hinnat:
Maanantai-perjantailähdöt 10.2. - 8.3.2009 hinta/henkilö 0,-
Lauantai-sunnuntailähdöt 10.2. - 8.3.2009 hinta/henkilö 6,-
Max 4 henkilöä/Viking Clubilainen. Tarjous koskee vain uusia varauksia.
Tarjoushinta sisältää risteilyn yhdelle hengelle. Paikkoja on rajoitetusti.
Tuotetunnus FCXPRS. Muista passi tai uudenmallinen henkilötodistus! Viking Club -kortti täytyy esittää aina lähtöselvityksessä."
-----------------------------------------------------------

Itse juuri varasin maanantaille matkan ja hintaa tosiaan näytti tulevan 0euroa.
Nyt kaikki ahkerasti varailemaan :)

akimo

• Reissaaja
    • Profiili
Kiitos tiedosta, olis mennyt muuten ohi. Tarvii siis lähteä päiväkävelylle ja lounaalle Tallinnaan. Harmi ettei ollut viikolla sopivia vapaapäiviä niin joutuu köyhtymään. :(  Tarjous on voimassa 22.3 asti, että vielä kerkeää.

tonppa

• Reissaajaguru
    • Profiili
onnistuisikohan tätä tarjousta käyttää "reittimatkoina", jos ottaisin yhden risteilyn maanantaille menomatkaa varten ja toisen tiistaille paluumatkalle. Käyttäisin noista siis vain aina yhden suunnan ja toinen jäisi käyttämättä...

akimo

• Reissaaja
    • Profiili
onnistuisikohan tätä tarjousta käyttää "reittimatkoina", jos ottaisin yhden risteilyn maanantaille menomatkaa varten ja toisen tiistaille paluumatkalle. Käyttäisin noista siis vain aina yhden suunnan ja toinen jäisi käyttämättä...

Menomatka onnistuu. Tulomatka todennäköisesti ei. Tuskin antavat sinulle maanantaina tiistain maihinnousukorttia.

T-musu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Mut eikö sen luulis onnistuvan, jos varaa kaksi reissua? Tai hei, oisko toiseen suuntaan vastaavia tarjouksia? Jos semmosen koittais bongata sit paluupäiväksi?

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
Tuskin onnistuu kovin kauan, koska luulisi jonkun ko. yhtiön hallintoon kuuluvan jo bonganneen tämänkin ketjun - tai paremminkin, toistuukohan tarjous enää. Eivät varmaankaan ole hirmu innostuneita ideasta, kun tarkoitus on ottaa tuotto aterioista, ostoksista ja juomista.

Eri asia sitten on, miten onnistuvat tuon reittimatkana käytön blokkaamaan.

akimo

• Reissaaja
    • Profiili
Siis eikös toi homma toimi niin, että satamassa pitää tehdä lähtöselvitys jossa saa sitten maihinnousukortin. Epäilen, että ne ei anna siellä sulle tiistain kortteja maanantaina. Ja Tallinnassa laivaan tullessa tarkistavat päiväyksen.  Mutta menomatkallahan tämä kuitenkin toimii. Ainahan sitä voi eksyä ja myöhästyä paluumatkalta.  ::)

Lainaus viikkarin sivulta:

Viking XPRS:n lähtöselvitysajat Helsinki–Tallinna-liikenteessä
Lähtöselvitys Helsingissä:

Lähtöselvitys avataan Helsingissä aamulla 1 t 45 minuuttia ennen laivan lähtöä ja illalla 2,5 tuntia ennen lähtöä ja suljetaan 10 minuuttia ennen lähtöä, jonka jälkeen alukseen ei enää ole pääsyä.

Terminaalin lähtöselvityksessä matkalippu (liputtomassa matkustuksessa varausvahvistus tai varausnumero) vaihdetaan matka-, hytti- ja arvokortteihin, jotka ovat voimassa ainoastaan kyseisen matkan ajan. Käyttämättömiä matka- ja arvokortteja ei lunasteta takaisin. Henkilöllisyys on pystyttävä todistamaan vaadittaessa.

Ikiliikkuja

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • @ .
Jos ymmärsin oikein, hankin itselleni ilmaisen Ruotsinristeilyn matkustamalla kaksi kertaa ilmaiseksi Tallinnaan  ???

http://www.vikingline.fi/vikingclub/bonustarjous.asp

Nevermind, Maanantaina kympin A4 hytillä Tukholmaan  ;D

Jään silti innolla odottelemaan.

HelsinkiFlyer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Kaksi reissua arkena Tallinnaan kuulostaa ihan työltä. Mikä ettei jos perillä ehtisi olemaan pidempään kuin 4 tuntia, joista pitää vielä vähentää laivasta poistumiseen ja sinne palaamiseen menevät ajat. Minusta aikataulullisesti aika järjetön tuo Viking XPRS:n päiväristeily. Koko päivä menee ja perillä olet hetken. 

pettter

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Minusta aikataulullisesti aika järjetön tuo Viking XPRS:n päiväristeily. Koko päivä menee ja perillä olet hetken. 
Epäilisin että moni menee tuolle laivalle juurikin tuon itse risteilyn takia. Tottakai myös Tallinnaan pääseminen on merkittävä juttu, mutta eiköhän suurin osa noilla risteilyillä käyvistä ole Tallinnaa jo melko paljonkin nähnyt, joten he käyvät maissa esimerkiksi syömässä hyvin tai ostoksilla tai halpaa viinaa hakemassa. Mielestäni tuon XPRS.n aikatalut ovat hyviä, itseasiassa jopa mahdollisimman sopivat minulle. Itse ainakin tykkään kovastikin käydä noilla risteilyillä. Nyt alkuvuodesta risteilyt ovat yleensä halvimmillaan.

Li_za

• Tosireissaaja
    • Profiili
Minusta aikataulullisesti aika järjetön tuo Viking XPRS:n päiväristeily. Koko päivä menee ja perillä olet hetken. 
Epäilisin että moni menee tuolle laivalle juurikin tuon itse risteilyn takia. Tottakai myös Tallinnaan pääseminen on merkittävä juttu, mutta eiköhän suurin osa noilla risteilyillä käyvistä ole Tallinnaa jo melko paljonkin nähnyt, joten he käyvät maissa esimerkiksi syömässä hyvin tai ostoksilla tai halpaa viinaa hakemassa.

itse just varasin ilmaisen päiväristeilyn Tallinnaan. aika tyhmät noi ajat tosiaan on, jos tahtoo enemmänkin Tallinnassa pyöriä. sitä en tajua miksei se laiva voi lähteä Helsingistä jo klo 9 aamulla tai jotain.
 toisaalta Tallinnassa on etäisyydet lyhyet. ja  mulle kans myös ihan se fiilis, että on risteilyllä, on tosi kiva! lisäks tietty, et pääsee Tallinnaan johonkin kivaan ravintolaan syömään. ja voi vielä tuoda kotiin jotain jänniä elintarvikkeita Rimistä (sellaisia mitä ei Suomesta saa) ja ehkä jotain alkoholijuomiakin.

ja oli muuten oikein mukavaa varata kerrankin matka silleen, että hintana luki 0e. sellasta jos tapahtuisi useamminkin... :)

kilroy1

• Reissaajaguru
    • Profiili
Epäilisin että moni menee tuolle laivalle juurikin tuon itse risteilyn takia. Tottakai myös Tallinnaan pääseminen on merkittävä juttu, mutta eiköhän suurin osa noilla risteilyillä käyvistä ole Tallinnaa jo melko paljonkin nähnyt, joten he käyvät maissa esimerkiksi syömässä hyvin tai ostoksilla tai halpaa viinaa hakemassa. Mielestäni tuon XPRS.n aikatalut ovat hyviä, itseasiassa jopa mahdollisimman sopivat minulle. Itse ainakin tykkään kovastikin käydä noilla risteilyillä. Nyt alkuvuodesta risteilyt ovat yleensä halvimmillaan.

Pitkälti samaa mieltä, lisäksi toi xprs:än aikataulu on monen komromissin yhteistulos, aikatauluilla pystytään tarjoamaan monta tuotetta vaika linjalla vain yksi laiva:
- yli-yön miniristeilyt (lähtö klo 21.30, helsingissä 10.30)
- yli-yön päivä tallinnassa matkat (lähtö klo 21.30, takaisin lähtö Tallinnasta seur.päivänä klo 18.00
- päiväristeilyt (lähtö klo 11.30, tallinnasta takaisin lähtö klo 18.00 ja Helsingissä perillä klo 20.30)
- lisäksi reittimatkat (4lähtöä/vuorokausi)

Mihin tahansa noita aikatauluja tosta säätää niin joku "tuote" kärsisi toisen kustannuksella.. lisäksi toi 4h tallinnassa on mielestäni ihan ok kun passitarkastuksia ei enää ole, 11.30 lähtöaikanakin on hyvä, ei tarvitse silmät ristissä olla aamuseitsemältä satamassa.

pettter

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Niinpä. Tuo laivahan tekee kaksi meno-paluu reissua vuorokaudessa, ja nuo ajat ovat varmaankin suunniteltu palvelemaan mahdollisimman hyvin matkustajien tarpeita ja toiveita. Ja kun tuolle kyseiselle laivalle myydään useita erilaisia risteilyjä, niin tuntuu hieman hassulta valittaa tuon päiväristeilyn lyhyttä (4h) aikaa maissa. Kaiken huippuna itse voi tehdä reittimatkoja ja viettää Tallinnassa vaikka kuinka monta päivää tahansa.

Noh, ainakin itselleni tuo 11.30 lähtö sopii hyvin. Satamassa olen silloin hieman ennen yhtätoista, täältä himasta lähden hieman kymmenen jälkeen, jolloin voin herätä noin puoli kymmeneltä. Esim. Eckerö line lähtee jo aamu kahdeksalta, mutta itse en sillä enää niin usein viitsi reissata, koska laivalla olen sitten väsyneenä vain muutaman tunnin yöunien jälkeen, enkä oikein niin kauaa jaksa viettää aikaa siellä perillä. Tuo edellämainittu laiva on Tallinnassa (arkisin) peräti kuusi tuntia, joten siten ehkä sopii joillekin paremmin. Laivamatka kestää kanssa hieman pitempään. Vaikka tuo Eckerö line on vanha ja ränsistynyt laiva, ei minulla ole siitä mitään pahaa sanottavaa, oikeastaan enemmänkin päinvastoin. Rentoa meininkiä. Tallinkillakin olen jokusen reissun tehnyt.

Itse innostuin näistä risteilyistä vasta pari-kolme vuotta sitten, ja nyt on noita matkoja tullut tehtyä aika useinkin. Itseasiassa tämän vuoden puolella jo viisi päiväristeilyä Tallinnaan ja ainakin yksi reissu on vielä suunnitelmissa tälle keväälle.