Aasiaan syksyllä 2009

(Luettu 12660 kertaa)

Anskuh

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Aasiaan syksyllä 2009
« Vastaus #40 : 12.08.2009, 21:40:24 »
Heippa!

Täällä huhuilee myös yksi Aasiaan suuntaava.
Kirjoitin ylioppilaaksi tänä keväänä, nyt on välivuosi edessä ja työt loppuvat syyskuuhun mennessä. Isoveli asustelee Bangkokissa ja Thaimaa on tuttu paikka jo edellisiltäkin reissuilta - sinne aion suunnata ensimmäiseksi ja sen jälkeen sinne minne nenu osoittaa. :-) Todennäköisesti Etelä-Thaimaan saarille snorklailemaan ja ottamaan rennosti, tapaamaan thaimaalaisia ystäviä ja retkeilemään.
Myös Malesia, Laos yms. yms. (melkein mikä vaan) kiinnostaa.
Matkasuunnitelmia aion tarkentaa reissun lähestyessä tai vasta reissulla ollessa.
Nyt ei mennä kellon, ei kalenterin eikä minkään aikataulun mukaan - kerrankin näin. Ehkäpä vaan auringonlaskujen ja nousujen mukaan elellään. :-)

Laitelkaa viestiä, jos matkaseura kiinnostaa! Mietitään yhdessä muun muassa kohteita, lentoja..

- Anna

Darchik

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #41 : 24.08.2009, 05:48:19 »
Vielä ei ihan syksy ole, mutta kuitenkin.

Ketään muita Langkawilla atm? Itse olen täällä vielä 6 yötä. Vois napata kaljat jossain jos joku sattuu täällä oleilemaan. Yövyn Zackys guesthousessa (täälläkin lähinnä 30-50-vuotiaiden kanssa hengaillut loungessa... itse olen 21 =) ). Toivottavasti tulis vähän nuorempaakin porukkaa tänne (vaikka sataakin kokoajan).

Reissaaja86

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #42 : 24.08.2009, 22:16:48 »
noni nyt on ostettu lento hong kongii 27.10, eli jos joku haluaa matkaseuraa niin oon ainaki jouluun asti thaimaan kulmilla kuhan pääseen honkkareista etelään ja sieltä sitten vähitellen australiaan.

Ps. etkös sä darchik tuu jo kohta suomeen takas :D

nene

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #43 : 26.08.2009, 11:47:35 »
Heippa,
Mulla olisi seuraavanlaisia suunnitelmia, lennän Bangkokiin 11.11. ja sieltä tarkoitus lähteä etelään päin fiilisten mukaan. Ainakin siis Thaikut, Malesia, Borneo ja Indonesia on siinä mun matkan varrella. Samoilla kulmilla siis ainakin osan täällä kirjoitelleiden kanssa tullaan olemaan. Mahdollisesti Vietnamin ja Laosin voisi kiertää myös sen jälkeen kiertää jos reissussa viihtyy/rahat riittää. Matkabudjettia on sen verran että ennen ensi kesää en ainakaan ajatellut tulla takaisin.

Tarkoitus olisi siis seikkailla, rentoutua ja nollata pää täysin suomen meiningistä. Olen 27v nainen.

Aasiassa päin en ole ennen reissannut joten mukava olisi saada ainakin osaksi matkaa sovittua seuraa. Laittakaa ihmeessä viestiä ja nähdään muitakin toki matkan varrella!

-n

chihuahua

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #44 : 26.08.2009, 13:25:57 »
Olen myös lähdössä Aasian kiertomatkalle, mutta vasta vuoden 2010 helmikuun alussa... Siitä sitten 11 kk kierrellen rinkka selässä, joten matkaseura kelpaa jossain vaiheessa  :)

Lina

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #45 : 27.08.2009, 09:48:25 »
Aasia kutsuu tätäkin yksin 25 v. matkaavaa lokakuun puolessa välissä. Lennän 20.10 Hong Kongiin, josta tarkoituksena olisi jatkaa Vietamiin (Halong Bay esim.), jonka jälkeen kiinnostas Laos, Kambodza, Malesia ja Thaimaa..ehkä Indonesia..Joulukuussa joskus lennän Tokioon..Olisi mukava saada ainakin osaan matkasta seuraa tai tavata jossain matkan päällä. Mua kiinnostaa kulttuuri, ruoka ja gradun kirjoituksen jälkeinen rentoutuminen..muita?
Miten voisi pysyä paikallaan, kun aika liukuu niin kuin jää kuumien käsiemme välistä.

scarlett

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - sannn06@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #46 : 29.08.2009, 16:32:51 »
Lina,

jos olet Hanoihin tulossa niin otappa yhteyttä. Mulla ois lähtö sinne parin viikon päästä opiskelemaan syyslukukaudeksi  :)

Ja kaikki muutkin, jotka tuolla seudulla syys-joulukuun aikaan liikkuvat niin yv:tä kehiin! Itse lähden reissaamaan opiskeluiden loputtua joulukuun puolivälissä. Tarkoitus olisi edetä Kambodzan, Laosin ja Thaimaan kautta Kuala Lumpuriin, josta lennot takaisin Eurooppaan tammikuun lopussa (ainakin näin alustavasti, saa nähdä kuinka kauan tuo reissu sitten todellisuudessa kestää  :D).

el_joker

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #47 : 29.08.2009, 17:54:21 »

Lina,

itse olen lentämässä hongkongiin 15.10 jossa yövyn/oleskelen kaverin luona jonkun aikaa. siitä ois tarkotus lähtee kaakkois-aasiaan tod.näk laos/cambodia/thaimaa ja sokerina pohjalla 14.12 lento sydneyhin ausseihin missä varmaan vuosi vierähtää. aattelin kirjoittaa kun aika samanlaiset planit ja aikataulut. itse oon 21v. ja miespuolinen...ois kiva kuulla lisää ja jos vaikka törmöttäis reissulla....

rosalin

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - rosa.lindeman@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #48 : 02.09.2009, 14:12:09 »
Hei,

As if joku on suuntaamassa aasiaturneella Beijingiin, kertokaa tänne päin ! vietän ainakin seuraavat 6kk täällä opiskelemassa ja reissarithan ovat tunnetusti parasta seuraa... tarjolla mahdollisesti myös ilmainen yöpaikka, matkaseuran ja jossakin vaiheessa jopa matkaoppaan lisäksi (:

kiinan puh.nr +1326 444 8 425

AnCCu

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #49 : 02.09.2009, 16:27:11 »
Moi moi!

Parin viikon päästä suuntana Bangladesh ja mikäli siellä suunnalla suomalaisia kulkee, ilmoittakaa itsestänne ja tulkaa moikkaamaan. :)

LarCorps

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #50 : 02.09.2009, 18:44:58 »
Mikäli junalla tahtoo päästä Aasian suuntaan, niin parempi on lähteä Venäjälle ilman sen suurempia aikatauluja. Lippujen ostaminen onnistuu niille osoitetuilta toimistoilta, tai sitten asialle voi laittaa jonkun lippuagentin, mutta he vaativat yleensä maksun luottokortilla etukäteen, joten en itse luota.

Ainakin tuon Venäjän osalta liput hoituivat aivan mainiosti ja paljon, paljon halvemmalla kuin Travellerin kautta. Lippujen hinta kun vaihtelee 50-750 USD (Moskova - Peking), riippuen junan tasosta, reitistä ja nopeudesta. Niin ja jos tahtoo oikein halvalla mennä ja tutustua venäläiseen junakansaan niin suosittelen kolmatta luokkaa. Siellä tulee olo ahtaaksi, mutta usein yleishenki on hyvä.

Niin ja jos joku liikkuu Shanghain suunnalla, tervetuloa käymään. Muutan sinne vuodeksi asumaan opettamaan englantia teineille ja mikäs siinä vaikka nyt majoittaisi pari pallontallaajaa joksikin aikaa (muistaa vaan, että omat ruuat ja jonkin verran kotitöitä :PP).
20.09 lähtee lento, että tervetuloa siis vain!
You travel. You experience things. You taste, smell, hear touch and see. You return home and remember, why it is a good place to be.

But also why you left.

coconsa

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #51 : 03.09.2009, 15:36:47 »
oon lähdössä lokuussa aasiaan, matkaseuraa vailla :)
oon 25-vuotias tyttö, jolla on jonkinverran matkakokemusta, mutta
ei yksin reissaamisesta. ajatuksena olisi lentää bangkokiin ja jatkaa
sieltä eteenpäin. alustavasti olin ajatellut reissata laosia alas
kambotsaan ja sieltä jonnekin... mutta muutkin suunnitelmat passaa ja
kuulen mielelläni muitakin matkaehdotuksia!

kiireettömyys, chillailu ja fiilisten mukaan liikkuminen ovat pääasia.
reissussa ajattelin olla ensi vuoden puolelle, tarkkaa paluupäivää en
ole vielä miettinyt.

otahan yhteyttä niin jutellaan tarkemmin!

kimi92

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - kimi92@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #52 : 08.09.2009, 16:08:13 »
oon lähdössä lokuussa aasiaan, matkaseuraa vailla :)
oon 25-vuotias tyttö, jolla on jonkinverran matkakokemusta, mutta
ei yksin reissaamisesta. ajatuksena olisi lentää bangkokiin ja jatkaa
sieltä eteenpäin. alustavasti olin ajatellut reissata laosia alas
kambotsaan ja sieltä jonnekin... mutta muutkin suunnitelmat passaa ja
kuulen mielelläni muitakin matkaehdotuksia!

kiireettömyys, chillailu ja fiilisten mukaan liikkuminen ovat pääasia.
reissussa ajattelin olla ensi vuoden puolelle, tarkkaa paluupäivää en
ole vielä miettinyt.

otahan yhteyttä niin jutellaan tarkemmin!
Moro! me ollaan frendin kanssa tulossa bangkokkiin marraskuun alus ja siitä ois tarkotus lähtee vietnamiin josta valua laosin kautta kambodzaan ja jouluks/uudeksvuodeks balille että jos osui jossain vaiheessa kohalle niin ilmottele nii törmäillään..

mikko123

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #53 : 09.09.2009, 22:30:24 »
Itekki ostin Finskiltä tarjouslennot Bangkokiin, päivät tais olla 8.11-3.12.
Oon käyny aikasemminki ja sillon tuli vierailtua Vietnamissa ja Kambotzassa. Nytkin olis tarkotus kierrellä, vierailla ehkä Laosissa ja matkata etelämmäks sukeltelemaan (ehkä käydä Malesiassa).
Laittakaa yhteistiedot jos pyöritte samalla suunnalla noihin aikoihin, voidaan lyöttäytyä yhteen jollekin etapille.
« Viimeksi muokattu: 11.09.2009, 18:56:59 kirjoittanut mikko123 »

Doghouse

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #54 : 11.09.2009, 16:29:35 »
Bangkokiin kaivattaisiin seuraa!

Ohjelma ei ole kummoinen, joitakin asioita on hoidettavana, mitkä pitävät minut kaupungissa vielä viikon verran. Sen jälkeen suuntaan romuineni kohti Indonesiaa, mikäli mitään yllättävää ei tapahdu ennen sitä.
Reissu ei ole ensimmäinen, eikä toinenkaan, joten nähtävyydet eivät niinkään kiinnosta - ruokailuun ja kaljoitteluun kaipaan seuraa.
Minäkö? 28-vuotias, kohtelias tuntemattomille ja avoin kaikille. Viihdyn parhaiten joko rauhallisessa ilmapiirissä tai tee-se-itse-henkisissä bileissä, ihan vaikka katukivetyksellä.

Yksityisviestiä tähän suuntaan, niin sovitaan jotain.