Rinkkaa / varusteita halvalla MISTÄ ?

(Luettu 37537 kertaa)

jarith70

• Reissaaja
    • Profiili
Rinkkaa / varusteita halvalla MISTÄ ?
« : 27.02.2009, 16:43:52 »
Ainakin itse tilasin

Deuter Futura Vario 50+10 L rinkan/repun tuolta www.outdoorgb.com
Hintaa postimaksuineen aika tasan 100 euroa.
Oiskohan jossain halvemmallakin...

Kaikkeahan aina tarvii - jakakaa vihjeenne...
« Viimeksi muokattu: 27.02.2009, 17:25:39 kirjoittanut jarith70 »

kulmalukko

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Rinkkaa / varusteita halvalla MISTÄ ?
« Vastaus #1 : 27.02.2009, 22:59:55 »
Itse olen tilaillut taskulamppuja ja kameraan akkuja (AA sekä AAA) Dealextremiltä. Poskuluja tuolta ei tule ja tuotteet ovat laadukkaampia kuin vastaavanhintaiset normaalikaupoista. Pieniä tripodejakin kameralle tuolla on, mutta ainakaan ihan sitä halvinta (n. $2) ei kannata ottaa (pari jalkaa irtos heti ensikättelyssä).

jarith70

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 06.03.2009, 15:19:41 »
Ainakin itse tilasin

Deuter Futura Vario 50+10 L rinkan/repun tuolta www.outdoorgb.com
Hintaa postimaksuineen aika tasan 100 euroa.
Oiskohan jossain halvemmallakin...

Kaikkeahan aina tarvii - jakakaa vihjeenne...

Lisäystä - lopullinen hinta oli siis 109 euroa - kunnes tänään vielä yllättivät ilmoittamalla että tarviis maksaa vielä 6.37 euroa, olivat muka arvioineet postikulut alakanttiin...  syvältä. Nyt ollaan siis jo hinnassa noin 116 euroa.

ilduce

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 09.03.2009, 20:08:11 »
Itse ostin Thaimaasta jonkun 40 - 50 litran "Deuterin" parilla eurolla. Ulkoisesti on ihan ns. orginaalin näköinen ja oloinen, mutta yks "klipsi" (en muista virallista nimeä) ei enää pidä. Perussettiä se on kestänyt, mutta pidemmällä Aasian reissulla on sitten todellisen tm-testin vuoro...

Onko muilla noista thaimaan malleista kokemuksia? Hinta ei ainakaan päätä huimaa..

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 09.03.2009, 21:49:40 »
^Tämä on nyt ihan hakuammunta juttu mutta Vallilassa on siinä Hermannin puolella pulju mikä myy kaikkea urheiluvermettä käytettynä eli jos siinä mestoilla pyörii niin kannattais varmaan käydä katsomassa mitä sieltä löytyy. Itselläni on jo vuosia kun siinä kävin että varmaa ei voi sanoa mitä siellä on tyrkyllä. Lisäksi olen joskus kirppareilta ( roballa) pongannut ihan ihme tavaraa, Haltin putkirinkka 5 euroa etc. Säkällä ja sillä ettei pidä olla siitä viimesintä hottia voi saada ihan kelpo vermettä hyvinkin edukkaasti.

Junantuoma

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 09.03.2009, 22:01:12 »
n ole täydellinen idiootti, jotain vieläkin puuttuu.

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #6 : 09.03.2009, 22:13:13 »
^No juuripa se! Jotain rinkkaa siellä näyttäis myynnissä olevan mutta niinkuin sanoin viimesintä muotia ei nuo vermeet taida olla.

Kultakala

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #7 : 10.03.2009, 09:47:08 »
Kannattaa katsella näitä nettikirppiksiäkin. Itse ostin parilla kympillä jo reissua nähneen Milletin rosnarinkan kotiovelle toimitettuna, UKU:n kirppikseltä (joka tosin nyt kuivui kasaan käyttäjärajoitusten myötä).

Elämään nähneen näköinen, mutta ajaa asiansa, on kestävä ja eipähän lähde kävelemään niin äkkiä pitkäkynsisten matkaan.  :)

jarith70

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #8 : 02.04.2009, 15:30:22 »
www.bushhat.co.uk

Näillä punnan kursseilla taas mukavan oloinen paikka...
Laitoin tilaukseen reissu stetsonin - nahkaa ja nailonia - pestävä, kupu menee kokoon ja kaikkea - postikuluineen kaikkineen 50.5 euroa.

Tulee tuommonen Jacaru The Rizon malli.

ToK

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #9 : 16.04.2009, 08:36:35 »

Lisäystä - lopullinen hinta oli siis 109 euroa - kunnes tänään vielä yllättivät ilmoittamalla että tarviis maksaa vielä 6.37 euroa, olivat muka arvioineet postikulut alakanttiin...  syvältä. Nyt ollaan siis jo hinnassa noin 116 euroa.

Hei, joko sait rinkan outdoorgb.com kautta? Itsekkin olen Deuterin rinkkaa ostamassa ja tuolla näyttäisi olevan vähän edukkaammin kuin muualla.

jarith70

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #10 : 16.04.2009, 11:43:26 »

Hei, joko sait rinkan outdoorgb.com kautta? Itsekkin olen Deuterin rinkkaa ostamassa ja tuolla näyttäisi olevan vähän edukkaammin kuin muualla.

Jep... rinkka tuli matkahuollon kautta läheiseen siwaan.
On hieno ja upia.
Tilauksesta, eli maksusta kesti noin 7 päivää kun oli perillä.
Homma toimi siis ok - lukuunottamatta tuota "pientä" postimaksun korotusta.

jarith70

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #11 : 16.04.2009, 11:45:30 »
www.bushhat.co.uk

Näillä punnan kursseilla taas mukavan oloinen paikka...
Laitoin tilaukseen reissu stetsonin - nahkaa ja nailonia - pestävä, kupu menee kokoon ja kaikkea - postikuluineen kaikkineen 50.5 euroa.

Tulee tuommonen Jacaru The Rizon malli.

Tämä pulju toimitti tuotteen myös asianmukaisesti - ihan postiin kirjattuna pakettina.
Ei mitään ongelmia, kaikki toimi kuten pitikin.

Itärajan Ilpo

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #12 : 16.04.2009, 12:22:56 »

Itse tilasin kyseisestä puljusta viime syksynä makuupussin. Pussi tuli nopiasti, harmi vaan, että oli väärän kokoinen. Palautin sen ja sain oikean kokoisen tilalle. Toisen lähettämisessä kestikin sitten vähän turhankin paljon aikaa (n. kuukausi) mutta perille tuli sekin. Korvasivat vielä totta kai palautuksesta aiheutuneet kulut, koska virhe oli heidän.
I'm just a extraordinary guy

Long-term travel changes people, almost always for the better

Hebe

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #13 : 17.04.2009, 17:47:07 »
Budgetsportissa oli aika monta rinkkaa alle satasen, laadusta en sitten tiedä. Itse kävin Mckinley Nepalin poistamassa 70e:llä. Saa nähdä miten kestää.

Viinimestari

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #14 : 17.04.2009, 19:30:29 »
Jos suomesta ostaa niin eratukku on aika kova

Itärajan Ilpo

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #15 : 18.04.2009, 10:58:23 »

Niin, jos tykkää paskasta... :D

Itse olen yhden talven metsästellyt Jahti/Jakt -puvun kanssa. Seuraavaksi talveksi ostin sitten, kunnon gorepuvun. Sen verran sekundaa oli Erätukun laatu.
I'm just a extraordinary guy

Long-term travel changes people, almost always for the better

Peik

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #16 : 18.04.2009, 23:10:29 »
Onko pakko ostaa rinkka a)Suomesta, b)uutena? Saksanmaa, Hollanti ja Britannia on täynnä paikkoja mistä ostaa laadukkaita vermeitä edullisesti, uutta ja käytettyä. Mielummin ostan laadukasta vermettä jotka tunnetusti kestävät kuin "mitä sattuu"/edullisesti.

chilipippu

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #17 : 18.04.2009, 23:35:24 »
Saksanmaa, Hollanti ja Britannia on täynnä paikkoja mistä ostaa laadukkaita vermeitä edullisesti, uutta ja käytettyä. Mielummin ostan laadukasta vermettä jotka tunnetusti kestävät kuin "mitä sattuu"/edullisesti.

Onkos jotain vinkkiä kyseisistä maista mistä noita vermeitä voi ostaa edullisesti käytettynä? Ilmeisesti kai on jotain tietoa kuitenkin asiasta niin olisi kovin mukavaa, jos haluaisit jakaa tiedon meidänkin kanssa! Itsellä kun on kunnollisen rinkan hankinta viimeistään kesän aikana edessä ja sattumalta menossa Britteihin käymään ennen pakottavaa tarvetta ostaa rinkka niin voisi käydä vaikka ihan katselemassakin.

Peik

• Aloittelija
    • Profiili
« Viimeksi muokattu: 22.04.2009, 11:48:57 kirjoittanut Peik »

ToK

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #19 : 21.04.2009, 11:54:41 »

Erätukku tai pohjois suomessa tunnetaan paremmin nimellä perätukku. Liike joka kannattaa jättää kokonaan väliin. Tavara niin huonolaatuista kuin rahalla saa. Siihen se liike ideakin niillä perustuu, että niin halpaa skeidaa myyntiin kuin ikinä maailmalta saa, ja sehän suomalaisiin uppoaa kuin kivi järveen. Itse olen sortunut ostaan sielä joku vuos sitten pari kalvopukuja niin ei ne kelpaa kuin autonrenkaanvaihtoon suojapuvuiksi. Myös muut tavarat ollu täyttä roskaa siitä kaupasta