Jonnekin Eurooppaan 6.-19.4.?

(Luettu 965 kertaa)

raven

• Reissaajaguru
    • Profiili
Jonnekin Eurooppaan 6.-19.4.?
« : 12.03.2009, 10:34:37 »
Terve

Olen vaihdossa Itävallassa, ja löytyisi tuollainen parin viikon pääsiäisloma, jonka aikana olisi kätevä kierrellä naapurimaita. Eli tuolle aikavälille kaipaisin reissuseuraa jonkin mittaiselle reissulle. Itse olen ajatellut Slovenia-Kroatia-Unkari -suuntaa, mutta lähden mielelläni myös Saksaan ja Sveitsiin taikka Tsekkeihinkin päin, taikka ihan muualle Itävaltaan.

Olen 22-vuotias miehenpuoleinen kaveri, ja perus travellausmeingillä ois tarkotus liikkua. Varsinaisesti mitään tekemistä en uusissa paikoissa kaipaa, kunhan kahvilla taikka oluella istuu ja pyöriskelee kulmilla katsomassa meininkiä. Toisaalta, jos sinuan kiinnostaa kierrellä museoita jne., ei se haittaa, sillä löytyy niihinkin mielenkiinto. Itse en vain saa koskaan aikaiseksi.

Eli jos olet tuolla aikavälillä tässä 'lähimaastossa' ja reissuseura kelpaa, edes jostakin suunnasta joksikin aikaa, laitahan yv:tä.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2009, 13:07:30 kirjoittanut raven »
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty,
hetken mielijohteesta saa jo valmista...

raven

• Reissaajaguru
    • Profiili
Vs: Jonnekin Eurooppaan 6.-19.4.?
« Vastaus #1 : 18.03.2009, 18:31:33 »
Tarkennetaan nyt, että reittisuunnitelmaksi olen pähkäillyt Innsbruck-Ljubljana-Zagreb-Budapest-Wien-Innsbruck. Itävallan alueella pysähtynen myös muissa kaupungeissa. Ja vielä ois reissukvaeri siis haussa, taikka muuten vain kahvi- taikka kaljaseuraa jostain em. kaupungeista.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty,
hetken mielijohteesta saa jo valmista...

juviz

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Jonnekin Eurooppaan 6.-19.4.?
« Vastaus #2 : 20.03.2009, 00:21:14 »
ei oo mitään varmaa viel mut saatan täs tän kuun lopus / huhtikuun alus lähtee kiertelee eurooppaa. käväsen eka virossa morkkaamas syöpään sairastuneen tätini, menee siel varmaan pari päivää tai enemmänki, riippuu varmaan ihan tilanteesta  :'(
siit ois tarkotuksen jatkaa liftaamal eteenpäin halki baltian kohti välimerta ;D saa nähä mitä tästäki tulee, täl hetkel matkailukokemusta lähinnä viikon lomareissu meksikos ja nyt sit melko freestylesti ilman hostelli yms. varauksia tai muutakaan suunnitelua maailmalle :D

mutta tosiaan tuol keskieuroopas päin vois törmäilläkin, kait se 'tutumpi' juttuseura rupee siin vaihees jo maittamaaki ;D

katellaa, ois täs kuiteki viel reilu pari viikkoo aikaa suunnitella jotai jännää.