Uusi lehti elämässä = matkailu, pääkopan avartaminen, herääminen

(Luettu 1531 kertaa)

jazou

• Aloittelija
    • Profiili
Moro kaikille

Ei ollut "yleinen tiedote ilman suurempaa tarkoitusta" osioo nii avasin uutena jamppanan tänne Yleinen osioon keskustelun/ilmoituksen(siirtäkää/lukitkaa/poistakaa jos näette aiheelliseks)

Elikkä olen nyt polkenut kuntopyörää ihan tarpeeksi.  Tää on ainakin minun kohdallani yhtä ahdistuksen loputonto jatkumoa. Yritän miellyttää kaikkia ja pysyä tässä pyöränpäällä ja suoriutua mahdollisimman hyvin tyydyttääkseni kaikkien tarpeita mutta samalla unohtaen omat jutut ja kyvyt ja rajat. Ahdistus ruokkii itseensä ja tuntuu, klishheeeisesti ettei saa happea ja että ydin elämä, aika, ryöstetään mun käsistä mun silmien edessä. On aika toimia, en suostu elämään näin loppuelämääni, meinaan olla hieman "itsekäs", kai se s**tana omassa elämässä on sallittua, toiset tietenkin huomioon ottaen jne.

Olen ns.puolessavälin 2:kymppiä (lue: noin 25vuotias :D ) ja alkaa toden teolla tympimään. Tästä lähin uskon itseeni ja kykyyni selviytyä elämästä/reissusta.  Oon suht.koht täysillä ajatuselimillä varustettu kaveri ((sopivasti häikkää tietenkin välillä:) ) että pitäis selviytyä, toivottavasti ja vaikka ei selviytyis niin ainakin yritin :) ). Suurin velvollisuus mulla on tästälähin itelleni ja omalle ajalle täällä maanpäällä.

Toivon oppivani tästä maailmasta mahdollisimman paljon ja ymmärtää kaikkea ympärillä olevaa. Erilaisia uskomuksia, jumalia(oon ateisti mut silti tai ehkä just siksi), IHMISIÄ, tapoja etc etc. Vaikka miten luulen että iltasanomia/iltalehteä kritisoimalla tää tavoite täyttyy niin kuitenkin tiedän valehtelevani itelleni.

Oon ujo ja arkailia mutta vauhtiin päästyä suht suulas ja jopa "viihteellinen"(omasta mielestä eli todellisuudessa varmaan täys aasi mut se ei mua enää haittaa :) ). Oon kelannut että punastella ja hikoilla mä voin missä päin maailmaa vaan mutta täällä suomen marketeissa ja toreilla se ei kasvata mun henkistä pääomaa pätkänvertaa, koen vaan entistä enemmän olevani kahleissa.

Tosiaan tällä viestillä ei ollut tavotteita sen enempää kun mun oma inspiraation lähteenä oleminen ja jos samalla inspiroi jotain muuta niin hyvä niin, tai jos poistetaan moderaattoreiden toimesta, sekin käy :)

Tulipahan avauduttua, vanha minä pyytäisi jo valmiiksi anteeks mut nyt en meinaa sitä tehdä.

Ps: olihan tää anonyymi siltä varalta että meen puihin ? ? ? ;)

jazou

• Aloittelija
    • Profiili
Vaikkia ite sanonkin niin parin lasillisen jälkeen viestiä arvioituani totean että yks parhaimpia kirjoituksia ikinä missään. Puhdasta verta ja hikeä, näitä lisää. Kukaan muu kääntänyt kelkkaansa ?

jazou

• Aloittelija
    • Profiili
Pakko täydentää sen verran että jos on mitään neuvoja tai ohjeita tai vinkkejä antaa tulevan varalle niin antaa mennä vaan ja varsinkin kaikki kritiikki otettaa mielellään vastaan! Perseen nuolijat menkööt takaisin itseensä ja etsiköön jotain neuvoittavaa :)

4rska

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
sanoit ääneen sen mitä hetken on kelattu.

virtahepo

• Himoreissaaja
    • Profiili
 Lääkkeet on sitä varten määrätty että ne otetaan.
 Jos ilmenee pahoja sivuvaikutuksia,vaihda merkkiä.
On tullut moni, on mennyt moni.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
Alkoholin avulla saattaa herätä hyviäkin ajatuksia. On muuten hyvä, että ne on nyt kirjailtu tänne, niin voi sitten ryhtyä selvinpäin toteuttamaan niitä.

Matkailu kannattaa aina.

Ikiliikkuja

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • @ .
:) ei muuta kun kalsarikänniketjulle päin. *ottaa snabut*. Vodki da.

Pallonmallaaja

• Reissaaja
    • Profiili
    • nettipokeri suomalaisille ja pokerihuoneet missä pelata
Vaikkia ite sanonkin niin parin lasillisen jälkeen viestiä arvioituani totean että yks parhaimpia kirjoituksia ikinä missään. Puhdasta verta ja hikeä, näitä lisää. Kukaan muu kääntänyt kelkkaansa ?

Kelkka käännetty