Elvistelyketju; Kuinka edullisesti olet saanut lentoliput, ja minne?

(Luettu 19812 kertaa)

Testailija

• Tonnitallaaja
  • 137 lentoa takana, mutta vain kaksi Ryanairilla.
    • Profiili
Vs: Halvimmat lentonne ever!
« Vastaus #60 : 10.05.2011, 06:36:59 »
Turku-Gdansk-Turku 19 euroo ja jotain senttejä päälle. Yhtiönä Wizzair. Sitten on tietty noita, missä on käytetty pisteitä ja aivan minimaalisen pieni summa rahaa.

Tää keskustelu kuuluisi kai tuonne lentomatkustuksen puolelle ja siellä olemassa olevaan ketjuun. Ehkä modet sen sinne siirtävätkin.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2011, 06:38:41 kirjoittanut Testailija »
Donde el viento me lleve... ja reppua en kanna, enkä rinkkaa omista, mutta kodissani on vieraillut 21 eri kansallisuutta.

HelsinkiFlyer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #61 : 10.05.2011, 07:33:30 »
Norwegian möi Helsinki-Arlanda ja -Oslo lippuja aloittaessaan vuosi sitten euron suunta.

*kentsu*

• Vieras
« Vastaus #62 : 10.05.2011, 09:15:19 »
Pari vuotta sitten onnistuin saamaan Helsinki-Singapore-Helsinki Lufthansalta n.350€.
Noin pari kk sitten nappasin Helsinki-Hong Kong-Helsinki Aeroflotilta n. 290€. :)

maaly

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #63 : 10.05.2011, 09:49:14 »
Pari vuotta sitten Finnairin lomalento Helsinki-Boston n.200e... Kyseessä oli SMT:n 100-vuotis synttäritarjous  :)
Sinänsä hauska oli vielä, että kone oli korkeintaan puolillaan, vaikka olis luullut että tohon hintaan olis ollut enemmänkin menijöitä.

reissuroosa

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #64 : 10.05.2011, 10:22:58 »
Ainakin Eurooppaan on tullut lennettyä aika hyvillä hinnoilla. Mieleen tulee nyt ainakin Dublinin lennot 33€ ja Lontooseen ja takas yhteensä 10€. Ja perus-Riika, kymppi sekin. Pariisiin Air Berlinillä viitisen vuotta sitten 80€, sinänsä ihan ok hinta myös. Ja skavstalta Portugaliin kolmellakympillä.
Live, Love, Learn. Explore.

Mampu

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #65 : 10.05.2011, 10:54:39 »
Meidän 6-henkinen perheemme matkasi aikanaan Ryanairilla Girona-Hahn 6 x 1 snt ja Hahn-Tampere 6 x 1 snt. Lennot vielä onnistui saamaan sopivalla jatkoyhteydellä :) Kuka vielä väittää, ettei suurperheillä ole varaa matkustaa :D Huonona puolena mainittakoon, että tämän jälkeen kaikki lennot ovat tuntuneet kalliilta, vaikka hinta on ollut esim 2.99 per henkilö ja varsinkin lentokenttäbussit tuntuvat ihan kiskonnalta.
Se on vapaa, joka elää niin kuin on itse valinnut.
-Epiktetos-

Matkaajanainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #66 : 10.05.2011, 15:59:18 »
Pari vuotta sitten Finnairin lomalento Helsinki-Boston n.200e... Kyseessä oli SMT:n 100-vuotis synttäritarjous  :)
Sinänsä hauska oli vielä, että kone oli korkeintaan puolillaan, vaikka olis luullut että tohon hintaan olis ollut enemmänkin menijöitä.

Sama. Ja tuo oli siis meno-paluu eikä vain Helsinki-Boston! Mutta mun lento oli kyllä kohtalaisen täynnä mennessä, tullessa oli sitten vähemmän väkeä mutta yli puolillaan kuitenkin.
Soarele este galben

Tubee

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Tuben reissublogi
    • Sähköposti
« Vastaus #67 : 10.05.2011, 16:39:03 »
Eipä ole osunut megahalpoja lentoja omalle kohdalle. Tai siis ei ole ollut mahdollisuutta lähteä, vaikka näitä euro sinne ja takaisin -tyyppisiä on Ryanairilla sun muilla tullut eteen. SMTn Helsinki-Boston-Helsinki jäi harmittamaan pitkäksi aikaa :( Joten omat halvimmat lienee easyJet mennen tullen Helsingistä Pariisiin, muistaakseni 76€.

Matt

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #68 : 10.05.2011, 19:23:02 »

Sama. Ja tuo oli siis meno-paluu eikä vain Helsinki-Boston! Mutta mun lento oli kyllä kohtalaisen täynnä mennessä, tullessa oli sitten vähemmän väkeä mutta yli puolillaan kuitenkin.

Halvin mullakin tämä SMT:n merkkipäivätarjous.Oliko noita useampia lentoja kun muistelen että että kone oli puolityhjä?
Oli muuten ensimmäinen USA:n lento ja reissu mulle tämä SMT:n tarjouslento.

Heloriina

• Reissaajaguru
    • Profiili
Yhdistyn samaa aihetta käsittelevät ketjut. Jatketaan elvistelyä tästä.

smee

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #70 : 11.05.2011, 09:22:25 »
Halvin mullakin tämä SMT:n merkkipäivätarjous.Oliko noita useampia lentoja kun muistelen että että kone oli puolityhjä?

Oli niitä useampia lentoja, vaikka itselle sitten ei sopinutkaan juuri siihen aikaan. Ja epäilen että lentoa kohti niitä tarjoushintaisia ei ollut kuin muutama paikka.

Matkaajanainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #71 : 11.05.2011, 16:32:22 »

Oli niitä monta lentoa, mutta sitä en tiedä montako tarjoushintaa oli lentoa kohti. Mun menolennolla oli SMT:n pakettimatkalaisia aika iso ryhmä. Paluu oli sitten viikon tai kahden päästä, itse olin kaksi viikkoa. Ja samoin eka visiitti USA:ssa, tosin suurimman osan ajasta olin Kanadassa.
Soarele este galben

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Halvin tahan asti on ollut 305€ veroineen Lontoo-Johannesburg.

Halvin eurooppalainen lento (laskematta noita ryanaireja) on ollut yhdensuuntainen Lontoo-Frankfurt £29.
She rides rollercoasters but never screams

HKG

• Himoreissaaja
  • The secret of life is enjoying the passage of time
    • Profiili
Varattuna lokakuulle Finnairilla CPH-HEL-SIN rt 319 € rt.
I'm just one happy camper!

Haroosh

• Himoreissaaja
    • Profiili
Pari vuotta sitten Helsinki - Hong Kong - Helsinki 350 €. Yhtiönä Cathay Pacific.

Edmundo

• Moderaattori
  • Reissaajaguru
    • Profiili
Kolme lippua Helsinki-Frankfurt-Caracas ja sama takaisin päin 255,94€ kipale, mutta tämä nyt taitaa olla jo surullisenkuuluisa tapaus :D