Lontoo, syyskuun eka viikko

(Luettu 826 kertaa)

cappuccino

• Aloittelija
    • Profiili
Lontoo, syyskuun eka viikko
« : 21.06.2009, 02:36:38 »
Heips,

Oon  23v  opiskelijatyttönen Jyväskylästä.
Oon varailemassa lentoja Lontooseen, kun lennot näyttävät nyt olevan aikas edullisia Ryanairilla (12e/suunta). Alunperin mulla oli tarkoitus kierrellä Briteissä kaksi viikkoa, mutta nyt näyttää siltä, ettei oo mahiksia lähteä viikkoa pidemmäksi ajaksi reissun päälle. Kiinnostaisiko jotakuta lähteä mukaan? Oon varaamassa lennot siis välille 1.9.-8.9. Haluaisin nähdä reissulla joitakin must-nähtävyyksiä, mutta myös rentoutua ja vain lomailla. Viihteelläkin voi käydä, mutta en oo mikään bilehile. Mua kiinnostaa eniten kulttuuri ja vieraan maan arki. :) Oon ollut kerran reilaamassa ja sohvasurfannut, joten oon jokseenkin tottunut budjettimatkailuun. Tämänkin reissun aion toteuttaa aika pienellä budjetilla, hostellilinjalla tai osittain sohvasurfaten. Oon mielestäni rentoa matkaseuraa, tuun yleensä ihmisten kanssa toimeen ("mun kans pärjää kyllä jos tekee justihin niinku mä sanon", no ei vaiteskaa. :D) Toivon matkaan lähtijältä huumorintajua ja joustavuutta. Kaiken ei tarvi eikä saa mennä suunnitelmien mukaan, kunhan yhtä mieltä asioista ollaan. :)
Laitapa viestiä, jos oot kiinnostunut lähtemään, tuumaillaan sitten tarkemmin, josko samaa reittiä reissullamme tallataan.

alano

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Lontoo, syyskuun eka viikko
« Vastaus #1 : 04.07.2009, 17:04:19 »
Hallou!

Mulla oli tarkotus lähtee elo/syyskuun vaihteessa Nykiin, mut hei, mitä vikaa Lontoossa on? En oo aiemmin siellä käynyt, ja muutenkin toi sun suunnitelma kuulostaa kutakuinkin munlaiselta. Mulla kans takana yks pidempi ja yks lyhyempi reili, sekä lukemattomia ex tempore -lähtöjä Barcelonaan :) Laita mailia [email protected] jos vielä kiinnostaa :) Mulle sopii millanen aikataulu vaan, kunhan ollaan ennen viikkoa 38 (14.9.) takas Suomessa :)
Kuulemisiin!