Opasta etsitään Beijingiin elokuun lopussa

(Luettu 1472 kertaa)

Ride

• Aloittelija
    • Profiili
Opasta etsitään Beijingiin elokuun lopussa
« : 01.07.2009, 17:30:53 »
Hei
Vanhempani ja appivanhempani ovat lähdössä Beijingiin viikon reissulle elokuun lopulla. Kyseessä on omatoimimatka siten, että lennot ja hotellit on buukattu kyllä etukäteen.

Kielitaito on kuitenkin aika heikko koko porukassa, joka ei sinänsä haittaa, koska eihän ne kiinalaisetkaan kovin hyvää englantia puhu.. :) Tämä kuitenkin vaikeuttaa osallistumasta opastetuille kiertomatkoille, joissa on englanninkielinen opas.

Joten jos joku sattuu olemaan Beijingissä 17.-22.8. välisenä aikana ja haluaisi pientä korvausta vastaan viedä nämä vanhemmat henkilöt tärkeimpiin nähtävyyksiin, niin ilmoittautukaa! Muuten porukat kyllä varmaan keskenään voivat tutkia ympäristöä, mutta esim muuri, kielletty kaupunki, taivaan temppeli, kesäpalatsi jne olisi jonkun suomenkielisen johdolla paljon onnistuneempi kuin keskenään.

(PS: Olen kysynyt jo suomalaisilta matkanjärjestäjiltä, mutta kellään ei ole tuohon aikaan opasta Beijingissä, joten sitä kautta ei onnistu)

Nicodemus

• Vieras
Vs: Opasta etsitään Beijingiin elokuun lopussa
« Vastaus #1 : 01.07.2009, 18:57:24 »
Harmi. Mielelläni olisin voinut auttaa, mutta olen itse poissa kaupungista tuolloin. Voin yrittää kysellä suomi-kontakteilta. :)

Ride

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Opasta etsitään Beijingiin elokuun lopussa
« Vastaus #2 : 02.07.2009, 09:40:32 »
Kysele ihmeessä! Olis niin hienoa jos vanhukset saisivat jonkun suomea taitavan oppaan :)