Turkish Airlines

(Luettu 145411 kertaa)

Ayla

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Turkish Airlines
« Vastaus #320 : 05.01.2017, 16:58:39 »
No, mua ei kiinnosta palaakaan lähteä yhen aikaan yöllä tutustumaan mihinkään kohteeseen. Enkä ole todella ottamassa mistään mitään huonetta varsinkaan 40€:n hintaista.

Olen siis Suomessa käymässä kaks viikkoa ja tämä paluumatkalla Intiaan. Kyllä vituttaa niin paljon, ettei veri kierrä.

bisnesmatkaaja

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #321 : 05.01.2017, 21:36:59 »
No, mua ei kiinnosta palaakaan lähteä yhen aikaan yöllä tutustumaan mihinkään kohteeseen. Enkä ole todella ottamassa mistään mitään huonetta varsinkaan 40€:n hintaista.

Olen siis Suomessa käymässä kaks viikkoa ja tämä paluumatkalla Intiaan. Kyllä vituttaa niin paljon, ettei veri kierrä.
Kannattaa varmaan jäädä kotiin ensi kerralla tai ottaa suorat lennot, jos vaivainen 40e pilaa koko matkan  ;D
Köyhille kallista ja kaikille saman hintaista

Matkailijoitsija

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #322 : 05.01.2017, 21:41:13 »

Kannattaa varmaan jäädä kotiin ensi kerralla tai ottaa suorat lennot, jos vaivainen 40e pilaa koko matkan  ;D

Väh. 40e + syömiset + taksi + bussi. Itseänikään ei kiinnostaisi lähteä "tutustumaan" lennon jälkeen johonkin kaupunkiin klo 19:30 jälkeen.

Ayla

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #323 : 07.01.2017, 20:34:22 »
40€ ei pilaa mun reissua tai mitään muutakaan. En vaan näe ainuttakaan syytä, että ottaisin ton hintasen yön kaupungista, joka ei nyt tällä hetkellä kiinnosta. Ja kiitos kysymästä, kotiin Intiaan olen takasin menossakin. Viisumi-asioita kun joutuu vaan välillä käydä hoitamassa.

Ja olen Muscatissa siis puolen yön jälkeen, en 19.30. Goalle sitten saavun seuraavana iltana klo 19.30. Ja sitä ennen jo takana Helsinki-Istanbul, Istanbul-Muscat-lennot.

ALTAR

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #324 : 07.07.2017, 22:16:23 »

Lähtöselvitysaika, 3h ennen lentoa? Tarkoittaako sitä, että aikaisintaan voidaan tehdä tuolloin paikan päällä, vai pitäisikö tuo tulkita niin, että tulee olla tehtynä?

jk

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #325 : 07.07.2017, 22:51:51 »
^ Aikaisintaan. Lähtöselvitys aukeaa siis kolme tuntia ennen lentoa.

Edit. Jatkossa pienempiä kuvia, kiitos.
« Viimeksi muokattu: 08.07.2017, 01:10:10 kirjoittanut jk »

hemohes

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #326 : 08.10.2019, 13:33:35 »
Ostin supersaverilta turkish airlines lennot bangkokkiin, mut missään vaiheessa ei kysytty passin nroa? onko ihan normaalia? ??? ???

FDR

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #327 : 08.10.2019, 13:50:14 »
Ostin supersaverilta turkish airlines lennot bangkokkiin, mut missään vaiheessa ei kysytty passin nroa? onko ihan normaalia? ??? ???

On. Check-inissä sitten tarkistellaan passi.

forssi

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #328 : 29.10.2019, 10:22:19 »
Liput ostettu HKI-IST-SGN, tullut varmaan 5 textaria, että aikataulu muuttunut, usein vain 5 minuuttia, suuntaan tai toiseen. Textarissa numero johon voi soittaa, ja s-postiakin tullut samasta aiheesta.  Tarviiko tehdä mitään?  Vai onko ihan normia tältä lentoyhtiöltä?

kaj

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #329 : 29.10.2019, 10:47:31 »
Moro,

THY on harvinaisen hyvä lentoyhtiö ja ilmoittaa muutoksista asiakkaalle suoraan. Monet lentoyhtiöt ei ilmoita lentoaikataulujen muutoksista mitään vaan asia selviää yleensä vasta lentokentällä.

Jos susta tuntuu siltä, että tuo tekstiviesti ei riitä lentoaikataulun muutoksesta niin kannattaa soittaa asiakaspalvelu numeroon ja vahvistaa sama asia suoraan asiakaspalvelijalta. :P

Rehveli

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #330 : 02.11.2019, 12:49:14 »
Jaa, enpä tiedä siitä hyvyydestä. Meidän lentojen aikatauluja on rukattu 2-3 kertaa 5-15 min kerrallaan. Meidän kannalta merkityksettömän pieniä siirtoja, mutta aikataulumuutoksista aiheutui nyt tilanne, jossa ei päästä varaamaan istuinpaikkoja. Lennot ostettu suoraan Turkikselta. Ponnahdusakkunassa todetaan, että minun pitäisi hyväksyä uudet ehdotetut lennot, ennen kuin pääsen varaamaan jakkaroita. Sivulla ei kuitenkaan ole mitään painiketta mistä hyväksyä. Mahdollisia vaihtoehtoja on kaksi. Peru lennot, tai muuta lentoja. Peruminen ei tule kyseeseen, koska en saa lippuehtojen mukaan lennoista rahaa takaisin. Toiminnon "Muuta lentoja"-takaa on nähtävillä aikatauluiltaan 5-15 min säädetyt lennot, jotka valitsen ja valinnan merkksi lentotietoihin ilmaantuu vihreät pallerot, jossa pukki-merkki. Seuraava askel eteenpäin hyväksymisprosessissa on klikata painikkeesta seuraavalle sivulle ja siihen se sitten kosahtaa. Turkkilaiset eivät osaa tehdä ruokaa, eikä tietojärjestelmiä.

PinkFloyd

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #331 : 02.11.2019, 13:36:29 »
TK on uudistettu järjestelmiä siten, että nykyään pystyy vahvistamaan lennot netissä. Tosin kuten havaitsit niin ei aina toimi -- kannattaa kokeilla toista selainta. Itse pääsin muutama kuukausi sitten tekemään vahvistukset netissä suoraan -- mutta kun noin kuukausi sitten tuli toinen viesti (aikataulut samat mutta lennon numero oli vaan vaihtunut), niin nettisivujen kautta ei onnistunut vahvistus enää. Niinpä soitin asiakaspalveluun, jossa se onnistui helposti. Piti vaan olla varausnumero sekä se pitkä lentolipun numerosarja. Tämän jälkeen pääsi tarvittaessa netissä vaihtamaan paikkoja tai onnistui myös puhelimitse.

Aiemmin piti aina soittaa siihen asiakaspalveluun ja välillä sen nauhan ääni on huono nottei saanut mitään tolkkua mitä numeroita piti painella.

Rehveli

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #332 : 02.11.2019, 13:54:59 »
Olen kokeillut Firefoxilla ja Microsoft Edgellä. Ei toimi se ei. Miten se vahvistaminen TK:n nettisivuilla toimi silloin kun se toimi? Oliko liitteenä olevassa näkymässä kolmas painike?

kaj

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #333 : 02.11.2019, 14:39:45 »
Chrome on selain joka toimii. Mulla myös thy applari, jolla katselen ja pyörittelen varauksia. Helsinkiin voi kokeilla soittaa olen jopa yhden kerran saanut palvelua Suomeksi.

Yleisellä tasolla voin sanoa, että lentoyhtiöiden verkkosivut ja puhelin applarit on bugeja täynnä.

Rehveli

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #334 : 02.11.2019, 15:43:27 »
Ei toimi Chromellakaan.

Rehveli

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #335 : 02.11.2019, 16:02:11 »
TK-app: "Unexpected problems occured in some of your flights given below. You can change or cancel these flights.

Tariff change

If you wish, New flight can be selected or you can cancel the flight"

Vähissä on hyväksymisen mahdollisuudet ja perumiseen kannustetaan. Perumalla menettää lennot ja maksetut rahat ~900 e. Muutoksissa on muutoslisämaksu 100 e/lippu + kalliimman ja maksetun lentohinnan erotus. Kuriositeettina todettakoot, että ostin liput toukokuussa ja maksoin liput heti ostaessa. Nyt sitten vaaditaan perumaan, tai vaihtamaan, koska lentojen hinnat ovat muuttuneet. Turkish on jännittävin lentoyhtiö ikinä. Koskaan ei tiedä menettääkö lentonsa, vai rahansa vai molemmat.

Rehveli

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #336 : 02.11.2019, 16:05:13 »
TK:n asiakaspalvelusta saatu ns. vastaus:

Dear Xxx YYYYYYYYY,

Wherever you are in the world, you can always contact our call centers 24 hours a day, 7 days a week:
Turkey:                       +90 444 0 849
Overseas:                   +90 850 333 0 849
Germany:                   +49 069 867 99 849
USA:                           +1 800 874 8875
France:                       +33 825 800 902
United Kingdom:         +44 844 800 6666
We know how important it is for you to be able to make reservations quickly and easily, and to find out anything you want to know about your flight. Other than our call center, you can also reach us or complete transactions via our mobile app, turkishairlines.com, or at your nearest sales office. You can also check our frequently asked questions page for information on a wide range of topics.

We’re always here to help whenever you need.

Sincerely yours,

Busra K.
Customer Representative

TURKISH AIRLINES INC.
Customer Contact Center

"You may contact with us regarding our response via clicking here and creating a new feedback. If you reply this e-mail, your response will not be received."

kaj

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #337 : 02.11.2019, 16:12:25 »
No klikkasitko tuota sinistä hyperlinkkiä? Siis klikkasit here sanaa, joka on sinisellä fontilla?

Rehveli

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #338 : 02.11.2019, 16:21:49 »
En klikannut. Eilen kysyin asiasta lontooksi ja "vastaus", jonka tänään sain, ei vastaa kysymykseen millään lailla. Jos klikkaan hereä uudestaan ja kysyn jotain uutta tai lisää, saan todennäköisesti saman liturgian, soita sinne, tänne tai tuonne. Aspan kurppa siinä taklaa asiakkaiden kysymyksiä urakalla. Helppoa kun kaikille voi vastata copy-pastettamalla, koska mitään laadunvalvontaa ei ole.  Sen verran olen Tk-laisten kanssa asioinut että tiedän syyn, miksi vastaavat copy-pastella. Lentoemännistä harva ja aspasta vielä harvempi osaa englantia. TK.n työskentelykulttuuriin ei kuulu asiakaspalvelu, jonka voi todeta vaikka IST uuden kentän business loungessa. Ei sielläkään toimi nettiyhteyksien koodikoneet, joita on useampia.

Maksavana asiakkaana on kovin vaikea pitää osakseni saamaa palvelua hyvänä.

kaj

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #339 : 02.11.2019, 16:32:10 »
No ite olen kyllä puhelimella muuttuneita lentoja hyväksynyt jne. Softan laatu voi olla kyllä heikkoa ja sä et jostain syystä saa tuota tehtyä. Näille voi kirjoittaa Suomeksi vastaavat parissa päivässä

[email protected]