Jos olisit lukenut ketjua ja ylläolevia postauksiani tietäisit mistä asiasta on kyse. Mitä tulee tuohon asiakaspalveluun, niin Suomestakin löytyy "Sales Office" ja minuuttihinta on inhimillinen(taisi maksaa 14min 3e~) ja ainakin itse soittaessani palvelivat myös suomen kielellä: +358 100 84 844 on numero. Sähköposteja sinne ei kannata tosiaankaan lähetellä. Yleensä tulee automaatti-bumerangi vastaan, että "soita asiakaspalveluun".
Mitä tulee noihin lippujen muutoksiin, niin ei onnistunut "Restricted"-luokan lipun paluupäivän vaihtaminen, tämä nyt ei ollut hirveä yllätys, mutta saisi se lippuluokka näkyä, vaikka varaus-sähköpostissa, että ei tarvitsisi luottaa ulkomuistiin. Tai ainakin selitykset noille lippuluokka-kirjamille THY:n nettisivuilla.
Comfort-luokan hinnoitteluakin voi vähän katsella sivuilta ja esimerkkinä IST-PEK-IST (Istanbul-Peking-Istanbul). Huhtikuulta valitsin randomilla päivämäärät.
Economy: 795e
Economy Comfort: 1530e
Business: 2764e
First: 4987e