Turkish Airlines

(Luettu 143828 kertaa)

Rehveli

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Turkish Airlines
« Vastaus #340 : 02.11.2019, 16:42:23 »
Kiitos mailiosoitteesta.

Yritin soittaa Helsinin myyntikioskiin, mutta se nauhoite on todella heikkolaatuinen ja kun olin syöttänyt lennon numeron, kanta-asiakasnumeron, Lennon numeron, lennon päivämäärän dd-mm yms puheluproseduuri palautti takaisin alkuun, koska "lentoa ei löytynyt". Saapa nähdä miten tässä käy.

Rehveli

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #341 : 02.11.2019, 19:51:48 »
En ole ainut, jolle on aiheutunut ongelmia TK:n muutettua lentoaikatauluja.
https://www.flyertalk.com/forum/turkish-airlines-miles-smiles/1961386-i-can-t-confirm-new-flight-details.html

Rehveli

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #342 : 03.11.2019, 11:31:32 »
Case closed. Helsingin lipputoimisto korjasi liput.

Toivottavasti ei tule uusia lentoaikojen muuttamisia, nyt kun muuttuneiden aikojen hyväksyminen on näin hankalaa. Sama tietojärjestelmävika näkyy vaivanneen jo ainakin kesäkuusta 2017, vaikkakaan en ole itse kokenut moista aikaisemmilla lennoilla. Olisihan tuossa ollut aikaa korjata virhe, jos Turkiksella olisi riittänyt mielenkiintoa palvella asiakkaitaan. Palvelua olisi sekin jos pääkallopaikan aspasta annettaisiin maakohtaiset yhteystiedot myyntikonttoriin, jotka näköjään korjaavat lippuongelmia. En tiennyt edes koko myyntikonttorin olemassaolosta, vaikka olen lentänyt TK:lla ~20 lentoa vuodesta 2011.