Millä Sao paolosta Rio de janeiroon, ja sieltä Manaukseen?

(Luettu 1966 kertaa)

makkaramies

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Onko mahdollista esim jollain junalla/bussilla Sao paolosta Rio de janeiroon? Kuinkahan kauan siihen suunilleen menee aikaa?

Rio de Janeirosta Manaukseen onki jo sitten vähän pidempi matka, varmaan järkevintä lentäen? Vai kauanko esim junalla menis? Tietoa lennon/junamatkan kestosta/hinnasta?

Kiitos;)

fuego

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • USAn Suomalaisten Foorumi
Lentamalla tai bussilla yleensa.
Huomasin jopa Fortaleza - São Paulo busseja (3 paivaa) jotka oli halvempia kuin lennot...

Itse lentaisin jos vaan $ riittaa.
TAM esim. lentaa. Ja ainakin Manaukseen lentamalla...
If a man is from Texas, he'll tell you. If he's not, why embarrass him by asking?
- John Gunther

romario

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Riosta on Sao Pauloon 429 km, joten siitä voi vähän päätellä, paljonko menee aikaa. Itse olen mennyt sen välin Paratyn kautta ja silloin liput Sao Paulo-Paraty ja Paraty-Rio maksoivat yhteensä 75realia. Rautateitä Brasiliassa ei juurikaan ole, joten sen vaihtoehdon voi unohtaa.

Vertaa.fi antoi lennolle Rio-Manaus hinnaksi 200e ja siitä ylöspäin. Se on ainoa järkevä vaihtoehto tälle välille. Näiden kaupunkien välimatka on yli 3000 km.

iramaria

• Vieras
São Paulo - Rio kestää bussilla kuutisen tuntia, busseja menee useita päivässä (ja yöbussejakin). Satunnainen haku 1001-firmalla antaa matkojen hinnaksi R$62,50 - R$119, bussin mukavuudesta riippuen, Expresso do Sul näyttää samoja hintoja.

Vertailun vuoksi: Golilla on etusivullaan tarjous menopaluu SP - Rio hintaan R$98 / suunta, eli lentotarjouksiakin kannattaa vilkaista jos matkasuunnittelu antaa myöden eikä halua välttämättä matkustaa nimenomaan bussilla.

Edit: Rio - Manaus Golilla olis näköjään halvimmillaan R$359 eli n. 140€ - tämä siis ilman tarjouksia.
« Viimeksi muokattu: 08.11.2009, 11:10:14 kirjoittanut iramaria »