Rinkkalukkovaijerijojosysteemi?

(Luettu 4101 kertaa)

Anonymous

• Vieras
Rinkkalukkovaijerijojosysteemi?
« : 25.06.2003, 16:12:45 »
Mistä saa ostettua rinkkaa esim. junamatkojen ajan istuimenjalassa kiinni pitävän lukollisen jojovaijerin, joita oon nähnyt muilla reilaajilla?? Enkä puhu nyt siitä 103kg painavasta rinkan pääe vedettävästä verkosta. Tapiolan eikä Itiksen Partio aitoissa ainakaan ollut. Kääk ???

uuge

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Re: Rinkkalukkovaijerijojosysteemi?
« Vastaus #1 : 26.06.2003, 12:48:25 »
Urheilukaupoista? Samaisella lukolla tulee lukittua lumilauta johonkin tolppaan tauon ajaksi.

smultron

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 26.06.2003, 17:05:20 »
itse ostin sellasen lukkosysteemin joskus rautakaupasta kun pienen budjettivajeen vuoksi ei se urheilukaupan fiinimmän version hankkiminen houkuttanut niin paljon...

Vaara

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #3 : 29.06.2003, 14:36:19 »
Mä ostin euroihmeestä eurolla pyöränlukon ja ajattelin pärjätä sillä.
Ei ole oikein lähteä, mut on seurattava tähteä". -Pelle Miljoona-

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #4 : 30.07.2003, 11:52:11 »
Ite oon ollu nonena vuonna reilillä ja mulla on ollu sellanen halpa pyörän lukko. Se poistaa ne varkaat jotka ottaa vaan jotain mukan kiireellä ja menee. oikeastaan mikään ei pidä jios rosmolla on aikaa ja tosi halu pölliä sun kamat. Sitä varten on matka vakuutus ja sen riskin otat aina kun nukut ulkosalla tai junassa.
 ;D

Arabi

• Reissaaja
    • Profiili
Vs: Re: Rinkkalukkovaijerijojosysteemi?
« Vastaus #5 : 26.09.2009, 01:09:05 »
Ite oon ollu nonena vuonna reilillä ja mulla on ollu sellanen halpa pyörän lukko. Se poistaa ne varkaat jotka ottaa vaan jotain mukan kiireellä ja menee. oikeastaan mikään ei pidä jios rosmolla on aikaa ja tosi halu pölliä sun kamat. Sitä varten on matka vakuutus ja sen riskin otat aina kun nukut ulkosalla tai junassa.
 ;D

Mulla on ollu kanssa halpa Citymarketista ostetu 4 euron pyörän vaijerilukko. Sillä saa kahlittua rinkan hyvin kiinni. Suosittelen!

aiku

• Tosireissaaja
    • Profiili
Vs: Rinkkalukkovaijerijojosysteemi?
« Vastaus #6 : 12.12.2010, 13:02:00 »
Claes Ohlssonilta.

altteri

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #7 : 12.12.2010, 20:51:45 »
Claes Ohlssonilta.

Hyvä nosto! Clas Ohlsonilta (huomaa kirjoitusasu) toki saa, mutta kyseisen vimpaimen laatu on luokattoman huonoa, eli se on ts. käyttökelvoton.

emma_fine

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - emma_fine1@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : 12.12.2010, 21:53:36 »
Meikäläisellä kesti Ohlsonin lukko ainakin yhden viiden viikon reissun käytössä, onkohan sama lukko kyseessä? Eli lukitusosasta vedetään vaijeria ulos ja pää tökkäistään lukitusosan toiseen päähän? Toimii numerokoodilla.
"ja minä tiedän, että ainoa kotini
on jyrisevä asemahalli
juuri ennen pikajunan lähtöä..."
-Mika Waltari

MichaelVonFuel

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Makupaloja
    • Sähköposti
« Vastaus #9 : 13.12.2010, 13:20:17 »
Itsellä on ollut parilla reissulla ihan vaan rautakaupasta haettua 5milliä paksua kettinkiä ja lukkona toimi sen verran paksu mötikkä, että sitä ei aukase kuin rälläkällä.

Kyllähän toi nyt hiukan painoi jo itsessään mutta pysy ainakin kamat paikallaan siihen mihkä jätti  ;D
Veitsi kädessä maailmalla - Anthony Bourdainin jalanjäljillä.