Jo vanhahko ketju, mutta jos joku hakee vielä tietoa ja lukee tätä, niin juuri Moskovan kautta lennettyäni kotiin, niin täytyy sanoa, että yksi mielyttävimmistä ja nopeimmista kentistä tämä Sheva vaihtaa konetta. Eli mitään viisumia ei tarvita ym. Itse lensin D terminaaliin ja siitä passin ja turvatarkastuksen kautta terminaalin puolelle, josta kävely F terminaalin vei noin 15 minuuttia, rauhassa ympärille katsellen. Itse Passin tarkastuksessa ja turvatarkastuksessa meni puolisen tuntia. Jos olisi ollut kiire, niin olisi päässyt nopeamminkin, koska kaveri huuteli lentoja, joille oli lyhyt vaihtoaika ja ohjasi toiseen jonoon niille menijöitä. Passin tarkastuksessa edelläni oli kiinalaisia, joiden passia tiukkailmeinen nuori naisvirkailija katsoi todella tarkkaan suurennuslasilla. Kun itse annoin oman passini, niin hän vilkaisi sitä, hymyili ja toivitti hyvää matkaa. Taitaa suomen passi olla aika kova sana täällä.
Itse Aeroflotin lennolla oli uusi Airbus kone, jossa fifi ja palvelu loistoluokkaa. Tällä reissulla lennettyäni viidelä eri yhtiöllä, niin täytyy sanoa, että kyllä Finnairilla olisi paljon opeteltavaa palvelun suhteen ym. Selvästi heikkotasoisin yhtiö oli Finnair.a