Treffipalsta - Love Is In The Air

(Luettu 13215 kertaa)

Morris on acid

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Treffipalsta - Love Is In The Air
« Vastaus #20 : 22.10.2013, 19:15:50 »
Olishan se varmaan kiva, jos olisi reissuelämämyönteinen kumppani.
Olen itse 34v pitkätukka Oulusta, työpaikka on täällä sun muuta, mutta tykkään myös feidata pois lomilla. Lähinnä IndoKiinaan.
Moni lähipiiristä ei ole oikein ymmärtänyt elämäntyyliäni, mutta olis mukava,jos olisi samanhenkinen kaveri vierellä.
It is better to travel well than to arrive. -Buddha

reissuesa

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Reissuesan matkablogi
« Vastaus #21 : 18.12.2013, 21:23:06 »
Seminomadi introvertti puolinörtti etsii kohtuullisen älykästä ja kohtuuttoman kaunista naista, jonka ammatti on digitaaliselle nomadille sopiva, ja joka on iältään noin 28,5 vuotta (47/2+5).

Nämä ovat periaatteeni, mutta jos ne eivät käy, on minulla muitakin.

conard

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #22 : 19.12.2013, 09:32:12 »
Seminomadi introvertti puolinörtti etsii kohtuullisen älykästä ja kohtuuttoman kaunista naista, jonka ammatti on digitaaliselle nomadille sopiva, ja joka on iältään noin 28,5 vuotta (47/2+5).

Nämä ovat periaatteeni, mutta jos ne eivät käy, on minulla muitakin.

Hauska ilmoitus Esalla. Raportoi tänne, saatko huomiota. Kiinnostaa nimittäin vilpittömästi, löytyykö naisimmeisiä, joihin moinen läppä putoaa. Tsemppiä.

Vetivert

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #23 : 22.12.2013, 19:37:55 »
Joulunajan kirvoittaman yksinäisyydentunteen kunniaksi laitan nyt minäkin deitti-ilmoituksen vetämään – jos nettideittailua on pakko joskus kokeilla niin tämä on varmaan se paras väylä.. Olen 25 v. naisenalku, paatunut reppureissaaja ja ex-expat jonka lähipiiri Suomessa ei jostain syystä harrasta matkustelua läheskään samanlaisella intensiteetillä joten joskus tulee sellainen fiilis että miksi kukaan ei ymmärrä. Olen viimeaikoina kuitenkin oppinut arvostamaan kotimaankin hyviä puolia, joten niin pakonomaisesti ei tule enää pyrittyä pois..kai.. Luonteeltani olen spontaani pohdiskelija-väittelijä, hitusen nihilisti ja huumorintajuni jakaa mielipiteitä. Yritän kuitenkin parhaani mukaan nähdä asioiden ja ihmisten hyvät puolet ja arvostan optimistin piirteitä muissa. En oikeastaan harrasta enää mitään täysin säännöllisesti mutta tykkään urheilusta, kaiken uuden kokeilusta ja kulttuurista eri muodoissaan.

Eli 25+ varteenotettava poikamies haussa Tampereelta, tai no Helsinkiä ja Turkua voidaan myös harkita. Laittaisin nyt tähän jotain vaatimuksia jos en olisi kerta toisensa jälkeen joutunut niitä kyseenalaistamaan.. katsotaan tapauskohtaisesti  8)

reissuesa

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Reissuesan matkablogi
« Vastaus #24 : 17.02.2014, 11:56:11 »
Hauska ilmoitus Esalla. Raportoi tänne, saatko huomiota. Kiinnostaa nimittäin vilpittömästi, löytyykö naisimmeisiä, joihin moinen läppä putoaa. Tsemppiä.

Ei tullut yhtään yhteydenottoa, on aika päivittää siviilisäädyksi vanhapoika  ;D.

Noumea

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #25 : 12.07.2014, 17:26:36 »
Hei!

30+ mies Helsingistä tutustuisi mielellään naiseen, joka on luonteeltaan enemmän kulkija kuin paikoillaan pysyttelijä. Kiinnostaa: kaupunkikulttuuri, luonto, saaret, musiikki, overland-matkailu, meri, marginaali. Kenties innostuisit junamatkailusta Afrikassa tai roadtripistä Alaskan halki. Treffit voidaan sopia minne vain!

Pesula

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #26 : 18.10.2019, 19:29:25 »
muoks:

noup noup
« Viimeksi muokattu: 25.10.2019, 11:21:36 kirjoittanut Pesula »