Samsungin BD-HDD Combo -laitteen. Tuossa samassa laitteessa on 3D Blue-ray soitin (voi muuttaa myös 2D-sisällön 3D:ksi), kaksi HD digiboksia ja 500 gigan kiintolevyn. Onneksi tuohon saa USB:n kautta ulkoisen kiinolevyn kiinni. Ajattelin, että 500 gigaa on aivan liian vähän. Itseltä löytyy kuitenkin jo valmiiksi 1 teran (Buffalo) ja 320 gigan (TrekStor) ulkoiset kiintolevyt. Kaukosäädin on vähän huonon tuntuinen ja sekava, jos jotain miinusta yrittää keksiä ja yleensä sanotaan että kaukosäätimestä voi päätellä laitteen laadun. Olen kuitenkin ollut laitteeseen muuten tosi tyytyväinen.
Viime kuussa tuli ostettua muuten uusi autokin, Renault Megane. Hyvin on pelittänyt vaikka itse en ainakaan vielä tässä vaiheessa pysty autoa ajamaan, koska nilkat eivät liiku mihinkään (ne on tollaset täysin lerput. Jänteet ja melkein kaikki lihasmassa on poistettu polvista alaspäin. Onneksi en antanut niiden amputoida noita. Epikriiseissä lukee, että ei tule koskaan kävelemään jne., mutta kyllä sitä tässä vaan kummasti lenkkeillään.) ja tuntokin on todella huono varsinkin vasemmassa jalassa. Kylmäkin on koko ajan varsinkin näin talvella.

Onneksi mulla on aika vielä Erkki Tukiaiselle ja hän pystyy sanomaan voidaanko noille tehdä vielä Suomessa jotakin. Lääketiedekin kehittyy aimo harppauksin, joten pidän toivoa yllä.