Mitä ostit viimeksi?

(Luettu 102977 kertaa)

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
Vs: Mitä ostit viimeksi?
« Vastaus #100 : 01.02.2012, 05:32:11 »
Clas Ohlsonilta tollaset lämpötyynyt esim. hanskoihin hyvät talvella ja reissuillakin voi tarvita.

http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=164720720

Pienen kokeilun perusteella hyvin toimivat pelit. Pystyy talvellakin näpertämään kaikenlaista pihalla ja kädet ei jäädy.
Noi ei oo siis sellaiset kertakäyttöhommat vaan ne "ladataan" uudelleen lämpöisessä/kuumassa vedessä. Jossain autossa tai hallissa noi taitaa pysyä jollain lailla lämpimänä varmaan tunninkin (jos ne on hanskojen sisällä). Pihalla noi ei sitten kestä aivan niin kauan. Hyvä tuote mulle, tykkäsin!!  :D

Edit:

Onko muilla kokemuksia näistä? Minkälaisia viritelmiä olet tehnyt?

Niin joo, Keskiselläkin tuli käytyä eilen, kun lähdin isän matkaan hakemaan itsevetävää lumilinkoa. Sanoi vaan, että ei jaksa enää tällä ikää työnnellä noita lumia kahden talon pihasta ja mökiltä. Oli ilmeisesti hyvä värkki. Merkkiä en ehtinyt/jaksanut/huomannut katsoa/kysyä. :) Päivitellään sitten vaikka joskus myöhemmin jos jaksaa. Kuitenkin se on siis itsevetävä 6,5 hv, sähköstartti (aivan ehdoton näissä), työvalo (ihan on kätevä ominaisuus tämäkin ja itsellekin voi laittaa päähän vaikka jonkun ledivalosysteemin), 5 vaihdetta + pakki. Näin mentiin taas hienosti vähän off-topicin puolelle. :D

Ja taas itse asiaan: Sieltä lähti 17 leffaa mun mukaan. Jotain halpakorista otin vähän summissa. Kaikki uudet on jo melkein itsellä. 3D-laseja katselin kans, mutta en vielä sit kuitenkaan ostanut. Tämän jälkeen suuntasimme työkaluosastolle ja sieltähän löytyi yllättäen taas sellainen halpakoriviritelmä. Kyllä lähti työkaluja sitten toiseen tyyliin. Pitää laittaa osaa vaikka Huuto.netiin. Yhdet 49,95 euron farkut palautin siinä samalla ja ostelin taas niillä rahoilla työkaluja lisää. Piti ostaa piruuttaan sellaiset 7 tunnin kertakäyttöiset lämpötyynyt jalkoihin. Koko putiikista ei löytynyt ollenkaan uudelleen "ladattavia" lämpötyynyjä. Pitää kokeilla onko noista mitään apua mun jalkoihin. Niissä on niin huono verenkierto, että tuntuu kylmiltä ihan koko ajan näin talvella (lääkkeet auttaa aika hyvin, mutta välillä on aina huonompia päiviä ja silloin tuollaisille on käyttöä. On mulla sellainen mikrossa lämmitettävä jyväsäkkikin ja hyvä on sekin.) Kyllä se niin on, että mä lähden tämän talven jälkeen joka kerta jonnekin lämpöiseen. Keväisin vois sitten vaikka taas ilmestyä rakkaaseen kotimaahan. Nyt on vaan taas 3,5 kuukauden YKP päällä. Toi juttu on tapahtunut jo 2008. Vieläkin mulla on näitä tällaisia juttuja ja kerron niistä sen vuoksi, että ne on mun ihan normaalia elämää (tai oli ja välillä vieläkin lipsahtaa joskus. Tämä jalkahomma ja tärkeimmän ystävän menettäminen saattoi olla mun pelastus). Toivon myös todella, että joku ottaa opikseen ja tajuaa jotain näistä mun kertomuksista. Se on toinen syy, miksi haluan kertoa mihin tuo elämä vie jos sille antaa itsensä kokonaan. Oon aika laiska tekemään jopa kappalejakoja. :) Tää on sit tämmöstä pitkää pötköä, jota on vaikea lukea. Tiedän.

Mun silmät ei pysy enää auki.......... Hyvää yötä! :)
« Viimeksi muokattu: 01.02.2012, 10:17:43 kirjoittanut Radical »
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

hanna71

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #101 : 02.02.2012, 20:16:39 »
Ryanairin lentolippu Tampere-Rooma.

HelsinkiFlyer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #102 : 02.02.2012, 21:22:21 »
Tämä jalkahomma ja tärkeimmän ystävän menettäminen saattoi olla mun pelastus). Toivon myös todella, että joku ottaa opikseen ja tajuaa jotain näistä mun kertomuksista. Se on toinen syy, miksi haluan kertoa mihin tuo elämä vie jos sille antaa itsensä kokonaan. Oon aika laiska tekemään jopa kappalejakoja. :) Tää on sit tämmöstä pitkää pötköä, jota on vaikea lukea. Tiedän.

No mitä hittoa sä sitten olet postaamassa näitä puoli kuudelta aamulla? yNmärtäisin jos olisit tulossa duunista, mutta kun et. Aloita nyt hyvä mies se elämäsi kondikseen laittaminen elämällä edes suunnilleen samassa aikataulussa kuin muu yhteiskunta. True trävelleri varmaankin tekee noin, mutta pliis.  :(

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #103 : 03.02.2012, 02:21:49 »
No mitä hittoa sä sitten olet postaamassa näitä puoli kuudelta aamulla? yNmärtäisin jos olisit tulossa duunista, mutta kun et. Aloita nyt hyvä mies se elämäsi kondikseen laittaminen elämällä edes suunnilleen samassa aikataulussa kuin muu yhteiskunta. True trävelleri varmaankin tekee noin, mutta pliis.  :(

Sorry vaan! Mä menen kyllä yleensä nukkumaan ihan samoihin aikoihin kuin "normaalit" ihmiset, mutta mulla on nyt "vähän" unirytmi sekaisin. Pitää yrittää korjata se mahdollisimman pian. Ei vaan uni tahdo tulla millään. :( Jos ei muu auta, niin pitää ottaa joku ilta unilääkkeitä ja laittaa sillä unirytmi taas normaaliksi. Niin olen tehnyt monesti. Nyt on kyllä mennyt rytmit tosi sekaisin. :( Tuli tuossa yksi yö katsottua leffoja tosi myöhään ja niin meni rytmit taas kerran sekaisin. Älä muutenkaan huoli, koska mulla alkaa toi YKP ihan pian ja sitten on pakko olla rytmit kunnossa. :) Kiitos huomautuksesta, HelsinkiFlyer! :)
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

hako

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #104 : 03.02.2012, 09:44:40 »
ostin viinipullon ja nautin sen aivan pika pikaa tään polttavan auringon alla. ;)

rommitommi

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #105 : 15.02.2012, 16:30:00 »
Saab 9-5 TiD vm. -08 tuli hommattua.

Aivan uskomatonta miten vähällä voi iso auto liikkua. Edellisen Volvon keskikulutus oli melkeen 12 litraa satasella bensaa(S60 2.5TA vm.05), Saabilla olen ajellut samalla tavalla keskikulutuksen ollessa vähän päälle 6l/100km.

Näillä eroillahan maksetun välirahan kuittaa parissa vuodessa  :)

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #106 : 16.02.2012, 00:04:07 »
Saab 9-5 TiD vm. -08 tuli hommattua.

Aivan uskomatonta miten vähällä voi iso auto liikkua. Edellisen Volvon keskikulutus oli melkeen 12 litraa satasella bensaa(S60 2.5TA vm.05), Saabilla olen ajellut samalla tavalla keskikulutuksen ollessa vähän päälle 6l/100km.

Näillä eroillahan maksetun välirahan kuittaa parissa vuodessa  :)

Varmasti mukava auto! Ei muuta kuin kovaa ajoa vaan. :)

Tänään lähdettiin kavereiden kanssa ajelemaan (alla oli Mercedes-Benz E 200 CDI A Elegance -06. Mukava auto ja hyvät kyydit) Seinäjoelta Kuortaneelle, kun ei ollut muutakaan tekemistä. Ajateltiin käydä muuten vaan ajelemassa ja kuluttamassa aikaa hyvässä seurassa. Syömään oli tarkoitus mennä ja niin tehtiinkin. Lopulta sitten kuitenkin taas löysimme itsemme Keskiseltä. :o

Kuitissa lukee:

-Sublevelin musta takki (oli alennuksessa ja sopi mulle ;D)
-ilmaiseksi sai ystävänpäivälahjaksi Antti Tuisku -kännykkäriipuksen. Oli tosi kiva. ;D
-2xjoku sähkömiehensarja
-Hostel 3
-Logitech Z523 Dark Speaker System (oli hyvä ostos. Kuuluu ihan riittävän hyvin mulle)
-2xmuovipussi (iso :D)
-One For All sisäantenni SV 9215 (tosi hyvä ja pieni HD-antenni. Toimii todella hienosti ja voi sijoittaa kätevästi vaikka teeveen taakse. Suosittelen lämpimästi!)
-2xPower Force tasohiomakone
- ;) RFSU Love (tämä luotettava, ergonomisesti muotoiltu vibraattori on suunniteltu tuomaan nautintoa elämääsi. Jne. :) Saas nähdä kuka onnekas tyttönen tämän huomenna saa. ;D)

Sellaista tällä kertaa. :)

Edit: Ostin jostain myös 10 kappaleen paketin 2,5 kg:n magneetteja. Seuraavaksi ajattelin tilata pari supermagneettia (vaikka D60 tai R75 tai jotain vastaavia). Voi olla ihan kivoja. :)
« Viimeksi muokattu: 16.02.2012, 00:40:15 kirjoittanut Radical »

Itärajan Ilpo

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #107 : 05.07.2012, 15:08:31 »
Tänään Vietnamista saapui Ebayn kautta tilaamani 2 hengen silkkimakuupussi. Toimituskuluineen hinta 17€..  :)
I'm just a extraordinary guy

Long-term travel changes people, almost always for the better

Jze

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #108 : 05.07.2012, 18:34:14 »
Veho Pebble XT 5000mAh Akkulaturi. Ja on kyllä hyvä  ::)

Yazaku

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #109 : 06.07.2012, 17:06:51 »
Hobo whith a shotgun elokuva.
Kunnon roska viihdettä.
As cool as a cucumber.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #110 : 31.07.2012, 03:08:24 »
Uusi Rellu tuli hankittua, edellinen meni onnettomuudessa mäsäksi.  ;D Leffoja oon ostanut varmaan 150-200 kappaletta. Tällä hetkellä taitaa olla 1150-1200 alkuperäisenä + ne legendaariset isot nauhakasetit, en enää muista niiden virallista nimeä. Eilen sattui hyvä löytö Maskusta... ;)  Huomasin pihalla uuden pöydän ja se oli saanut vähän siipeensä. Korjaus maksoi 0e ja itse pöydän tingin 20 euroon (tämä toimenpide kesti hetken aikaa, mutta periksi en antanut, päätin jo pihalla, että enempää en maksa  ;D), halvalla sain, mutta roskiin se olis niillä kuitenkin päätynyt. Näppäränä miehenä korjasin pöydän harjanvarrella. ;) Pöydästä tuli kuin uusi. :) Harjanvarsi pitää vielä maalata valkoiseksi ja kukaan ei huomaa minkäänlaista eroa.  ;D Nyt on sitten kaksi melkein samanlaista pöytää.

HelsinkiFlyer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #111 : 31.07.2012, 07:39:47 »
Tätä leffojen keräilyä en ole ikinä ymmärtänyt. Siis sulla on 1200 DVD:tä, keskihinta vaikka kybän eli sulla on 12000 euroa mennyt noihin. VHS-nauhojakin on hirmu kasat ja niihin mennyt rahaa jopa samanverran. Katsotteko noita paljonkin uudestaan ja uudestaan vai miksi kerätä hyllyyn pölyttymään? Kuten noiden VHS-nauhojoen kanssa, joiden nimeä ei edes muista, niin uskotteko noilla DVD:illä olevan jotain käyttö- tai muuta arvoa tulevaisuudessa?

No, jokainen saa keräillä mitä tahtoo. Mujlle riittää mitä telkkarista tulee, leffateattereissa tai kirjastoista loput.

fuego

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • USAn Suomalaisten Foorumi
« Vastaus #112 : 31.07.2012, 23:31:05 »
Onhan joillain satoja CD-levyja musiikkia, tai monta kymmenta paria kalliita korkokenkia, farkkuja, laukkuja tai muuta salaa.
Kukin tarpeensa mukaan.

Viimeinen ostos taisi olla pari kaytettya kirjaa viime viikolla. Huomenna sitten varmaankin tilailen lahialueilla kasvanutta ruokaa netista.
If a man is from Texas, he'll tell you. If he's not, why embarrass him by asking?
- John Gunther

Ruuhkis

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #113 : 01.08.2012, 00:22:03 »
Hmm, yleensä kannattaa hankkia ympärilleen esineitä jotka tuovat mielihyvää.

Pitkällisen etsinnän jälkeen löysin kirpparilta ehdan rauta(?)huhmareen. Kaikenlaisia muunlaisia tullut jo aiemmin eteen, mutta tuo oli semmoinen mitä etsinyt.

Kotimatkalla kaupasta jäi mukaan orkidea. Se vaikutti olevan jotenkin out of place keskellä vihannesosastoa, niiden varsin kirkkaiden kaupan lamppujen alla. Päätin tarjota sille siis "kodin". Nyt se tuntuu voivan varsin hyvin varjoisassa (mutta aurinkoisessa) paikassaan ikkunan vieressä.

Ihan kivat "vibat" tulee moisista asujamistoon. ::)

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #114 : 01.08.2012, 02:36:18 »
Tätä leffojen keräilyä en ole ikinä ymmärtänyt. Siis sulla on 1200 DVD:tä, keskihinta vaikka kybän eli sulla on 12000 euroa mennyt noihin. VHS-nauhojakin on hirmu kasat ja niihin mennyt rahaa jopa samanverran. Katsotteko noita paljonkin uudestaan ja uudestaan vai miksi kerätä hyllyyn pölyttymään? Kuten noiden VHS-nauhojoen kanssa, joiden nimeä ei edes muista, niin uskotteko noilla DVD:illä olevan jotain käyttö- tai muuta arvoa tulevaisuudessa?

No, jokainen saa keräillä mitä tahtoo. Mujlle riittää mitä telkkarista tulee, leffateattereissa tai kirjastoista loput.

Moni ei ymmärrä esim. matkailua, sellaista hölynpölyä. Aivan sama kuin syöttäisi rahaa lampaille. :) Tykkään keräillä niitä, katsella, olen oppinut niistä paljon (esim. toinen maailmansota). Kyllä tulee katsottua aina välillä uudestaankin, ei ne oo mulle kertakäyttökamaa, kuten vessapaperi. On kiva valita omasta hyllystä eikä tarvi painella sateella Ärrälle tai imeä niitä jostain. Sit kun tulee kavereitakin kylään, niin voi sanoa, että valitse sä joku leffa. Toi VHS-nauhajuttu oli joke. Ehkä tulevaisuudessa saatan myydä ne ja painun vaikka Bahamalle. :)

Välillä mulla meni päivässä vuosikausia 200e/1200mk nahkaan ja melkein sama toiselle puoliskolle, jos sellainen sattui olemaan. En ole laskenut montako taloa ja autoa noin paloi.

Toinen kappale on asiaa! :) Minäkään en ymmärrä enoni postikorttikokoelmia. :) Se on vähän niinku makuasia. :)

Edit: Vielä vähän jatkoa. Mulle ei riitä, että joku elokuva-arkisto tulee vaikka kanavapaketin mukana. Ne pitää olla mulla itselläni ja nimenomaan alkuperäisenä. Kai noista on tullut tommonen sisustustyylikin. Tykkään keräillä ja vahdata noita. Monilla ihmisillä on jokin keräilyharrastus ja mulla se on toi. Ihminen on mieletön. :) Eikä noi oo mulle mikään sijoituskohdekaan, hintahan nois vaan tippuu ja saisin noi rahat uppoamaan johonkin paljon turhempaankin. Mulla on ollut paljon huonompiakin harrastuksia. En itsekään aina tajua toisten keräilyharrastuksia, mutta ymmärrän sen, että jokin toinen asia tekee taas jonkun toisen onnelliseksi. Toinen voi keräillä vaikka Nalle Puh -sälää ja mä en ymmärrä mikä siinä on homman juju. Tai voi sitä kartuttaa pankkitiliäänkin, mutta mieluummin ostelen jotain ja nautin rahasta jollakin toisella tapaa. Eiköhän tämä selittely jo ala riittämään ja tämä menee näin kiireellä vielä tällaiseksi käsittämättömäksi jankkaamiseksi. Kysyä saa toki lisääkin jos jokin mieltä askarruttaa ja se on jopa suotavaa. :) Mut hei mun kyyti tulee pian ja mä lähden ajelulle. Kiva harrastus sekin varsinkin näin kesällä. Siihen sit hyvää musaa vielä päälle, niin se on kuin terapiaa. :)
« Viimeksi muokattu: 01.08.2012, 12:56:39 kirjoittanut Radical »

Yazaku

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #115 : 05.08.2012, 14:28:11 »
Lonely Planet California... pitää alkaa lukemaan ja opettelemaan.
As cool as a cucumber.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #116 : 16.10.2012, 23:41:36 »
Uuden Canonin printterin ostin (yleensä olen kyllä suosinut Epsonin tuotteita) kun kerran halvalla sain. Noin 50 leffaa tuli taas ostetua.  ;D Sit sain veloista kaverilta HP:n kannettavan. Ihan hyvä peli ja pari HP:n kannettavaa tos on jo ennestäänkin. Eli myyntiin menee kai toikin sit. HP:n värkit on mun mielestä ihan hyviä.

Anna I

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #117 : 17.10.2012, 18:13:35 »
Näillä keleillä haluaisin vastata, että ostin lentoliput jonnekin missä on lämmintä ja aurinkoista. Mutta ei, ostin 9 pöytävalaisinta.

ihmeseikkailija

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #118 : 17.10.2012, 20:48:30 »
Offia sääskiä vastaan, kun jalat on jo syöty. Terveiset Karibialta!  8)

Oikeasti viimeisin todella hyvä ostos oli Samsung tab 2.0 7 tuuman näytöllä ja wifillä. Oiva reissukampe ja painoakin vain 350 grammaa...

Neiti Q

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #119 : 18.10.2012, 09:26:43 »
Matkaoppaan Kuubaan ja untuvatakin. Talvi saa tulla.
Makuni on hyvin yksinkertainen. Haluan vain parasta. (Oscar Wilde)