Flyhi.fi

(Luettu 32302 kertaa)

Abc2010

• Aloittelija
    • Profiili
Flyhi.fi
« : 26.04.2010, 15:22:13 »
Moikka,

Ostin eilen lennot yllämainitusta osoitteesta Bangokiin, ja taisin tulla huijatuksi.. Asiakaspalvelu vastasi minulle sähköpostilla minuuteissa, kun maksun kanssa oli jotain ongelmia, mutta kun laitoin rahat menemään Nordean tililtä, kuten he toivoivat, ei tulee enää vahvistusta ei mitään. Löysin googlettamalla jonkun puhelinnumeron, mutta on koko ajan varattu. Sinne taisi mennä rahat, ja lennot ei ees olleet mitenkään erityisen halvat, mutta pakko oli ostaa häämatkaa varten, ne oli kuitenkin halvimmat, mitä löysin enää miltään muulta sivulta. Nyt ketuttaa niin raskaasti, mikä ihme idiootti oikein olin, kun menin maksamaan suoraan tililtä, järki petti ja pahasti.. Onko tässä enää mitään tehtävissä? Apua...

altteri

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Flyhi.fi
« Vastaus #1 : 26.04.2010, 16:07:14 »
Moikka,

Ostin eilen lennot yllämainitusta osoitteesta Bangokiin, ja taisin tulla huijatuksi.. Asiakaspalvelu vastasi minulle sähköpostilla minuuteissa, kun maksun kanssa oli jotain ongelmia, mutta kun laitoin rahat menemään Nordean tililtä, kuten he toivoivat, ei tulee enää vahvistusta ei mitään. Löysin googlettamalla jonkun puhelinnumeron, mutta on koko ajan varattu. Sinne taisi mennä rahat, ja lennot ei ees olleet mitenkään erityisen halvat, mutta pakko oli ostaa häämatkaa varten, ne oli kuitenkin halvimmat, mitä löysin enää miltään muulta sivulta. Nyt ketuttaa niin raskaasti, mikä ihme idiootti oikein olin, kun menin maksamaan suoraan tililtä, järki petti ja pahasti.. Onko tässä enää mitään tehtävissä? Apua...

Hyi hitto minkä näkönen sivusto! Ei yhteystietoja, ei mitään! Mistä sä edes löysit sinne puhelinnumeron? Virolainen versio samasta puljusta näyttää olevan joku bookinghouse.ee ja se nyt tarjoaa jotain uk-numeroa (+442031061834), että sinnekö sitten koittelit soitella?

Lohdutukseksi voin sanoa, etten nyt usko rahojen menneen, vaan vahvistuksen saaminen vaan saattaa nyt kestää hetken. Panes nyt samaan paikkaan mailia ja kysele sen perään.

Mutta se kyllä ihmetyttää, että kuinka paljon siinä mahdoit säästää kun moiselta sivulta varasit ja maksoit vielä suoraan tililtä, ettei edes luottokorttifirma pysty perumaan maksuasi?!

pimoT

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 26.04.2010, 16:11:06 »
Ei ne nyt varmaan aivan hukkaan mennyt. Taustalta löytyy Berggren Oy Ab

http://www.berggren.fi/
+358-10-2272000

Abc2010

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 26.04.2010, 16:18:32 »
Ripitys otettu vastaan ;)

Löysin laskussa olevan firman nimellä googlen kautta puhelinnumeron.

Mutta sain äsken liput! Huh, helpotus. Kerkesin jo soittaa Finnairin myyntipalveluun ja sieltä löytyi alustava varaus mun nimellä ja sain varausnumeron. Ja äsken sain tuolta puljusta varausvahvistuksen/lipun samalla numerolla, joten käsittääkseni asia on ok? Soitan vielä myöhemmin uudelleen Finnairille ja varmistan, että asia on ok.

Joo, oli vähän paniikkitilanne niiden lentojen kanssa, koska tammikuussa Turkishilla ne oli 580€/naama, mutta mietin pari päivää ostoa ja sinä aikana ne nousi n. 250€/naama. Ollaan lähdössä reissuun elokuun alussa, ja hinnat on vaan noussut ja noussut koko kevään, periaatteesta en oo niitä ostanut koska olin niin äkäinen itselleni kun olisin saanut ne niin paljon edullisemmin tammikuussa. Mutta nyt alkoi olla sellainen olo, että hitto pakko ostaa, jos meinaa matkaan lähteä, ja tuolta sain Finskin suorat lennot 800€/naama. Hirvee hinta tarjouksiin verrattuna, mut ei nyt vaan mistään tullut sellaista tarjousta, joka olisi ollut voimassa elokuun alussa. seliseli. :P Ja nyt jos löydät jostain tosi halvat niin älä ees kerro :D Ainakin aion nauttia suorasta lennostani koko rahan edestä :D

TheSavageSam

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 26.04.2010, 17:06:19 »
Jotenkin outoa, että tuolla sivuilla sanotaan näin: "FlyHi.fi on yrityksen Interneto partneris OY tavaramerkki." ja kuitenkin verkkodomainin www.flyhi.fi omistaa Berggren Oy Ab (Y-tunnus: 0107002-7). Sen sijaan Interneto partneris OY en yritystietorekisteristä löytänyt (www.ytj.fi perusteella). Lieköhän tuo Interneto partneris OY yritys jossain muussa maassa kuin Suomessa?

altteri

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 26.04.2010, 18:54:03 »
Jotenkin outoa, että tuolla sivuilla sanotaan näin: "FlyHi.fi on yrityksen Interneto partneris OY tavaramerkki." ja kuitenkin verkkodomainin www.flyhi.fi omistaa Berggren Oy Ab (Y-tunnus: 0107002-7). Sen sijaan Interneto partneris OY en yritystietorekisteristä löytänyt (www.ytj.fi perusteella). Lieköhän tuo Interneto partneris OY yritys jossain muussa maassa kuin Suomessa?

Eiköhän tuo Berggren ole ainoastaan joku bulvaaniyritys tuossa välissä. Samalla yrityksellä on nimittäin myös esim url hugoboss.fi, joka jopa vie suoraan hugoboss.comiin. Eli Berggreniltä taitaa olla ihan turha alkaa itkemään rahoja takaisin, vaikka Bossin puku hajoaisi käsiin tai flyhi.fi ei olisi lentoja toimittanutkaan.

HKG

• Himoreissaaja
  • The secret of life is enjoying the passage of time
    • Profiili
kannattako varata Flyhi.fi:stä?
« Vastaus #6 : 15.09.2011, 12:33:36 »
Etsiskelen tässä systerille edullisia lippuja reissuun, ja löytyyhän niitä!

Pikku mutta vaan on kun klikkaa hintaa, seuraava ilmoitus pomsahtaa ruudun ylälaitaan:

Huomautus! Olemme pahoillamme, mutta tarjouksia ei annetulla hinnalla ole enää saatavissa. Olemme valinneet saatavissa olevat korkeamman luokan paikat samasta lentokoneesta. Alkuperäinen hinta oli 183 EUR. Uusi hinta on 2952 EUR. Jatka, jos hyväksyt päivitetyn hinnan. Jos et hyväksy, etsi muita tarjouksia.   

Pitäisiköhän varata anyways?!   :o  :P
I'm just one happy camper!

culture

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Vs: kannattako varata Flyhi.fi:stä?
« Vastaus #7 : 15.09.2011, 12:38:07 »
Sama homma: tsekkailin tuossa keväälle lentoja Kuala Lumpurista Honkkariin ja Flyhi.fi antoi vertaa.fi:n parhaimman diilin 645€ (2aik+2lapsi+infant). No, itse puljun sivuille siirtyessä hinta olikin sitten vajaa 800€. Ei vakuuta.

Viajar

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #8 : 15.09.2011, 14:08:13 »
Eikä ole muuten ainoa näistä vertaa.fi:n halvimmista, joiden kanssa joutuukin hassuihin lisämaksuihin. Aika ovelaa kikkailua sitä näköjään voi mm. aivan käsittämättömien luottokorttimaksujen kanssa keksiä, että pääsee hakukoneella ykköseksi.

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #9 : 15.09.2011, 14:10:26 »
Eticket tekee kanssa usein samaa, eli hakutuloksissa selkeästi edullisin ja omille sivuille sirryttäessä "paikkoja ei enää saatavissa"..

LateX

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #10 : 15.09.2011, 14:35:41 »
Haulla löytyy jo keskustelu samasta firmasta:
http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php?topic=23205.0

Yhdistin vanhaan ketjuun. - jk

inomu

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #11 : 21.09.2011, 15:03:23 »
BravoFly lisää myös hintaa 20 euroa jos maksaa muulla kuin American Expressillä  ;D

Juzt

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #12 : 21.09.2011, 17:36:38 »
BravoFly lisää myös hintaa 20 euroa jos maksaa muulla kuin American Expressillä  ;D
Ei kyllä ainakaan minulla, lisäävät 19€ jos maksat millä tahansa luottokortilla (mukaanlukien Amex, käy Amex, Visa/VisaE ja MC). Paypalilla ei lisämaksua.
"I bet we could get videos of all the sites, get a VCR in our hotel room...
we'd never even have to go outside!"
- Joseph Francis Tribbiani

Cadhlan

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #13 : 28.12.2011, 15:30:19 »
Bankkariin lentoja Flyhi.fi:ssä 300 e menopaluu. Mikähän juttu tässä nyt on haudattuna  ::)
Try to remind myself that I was happy here
Before I knew that I could get on the plane and fly away

*kentsu*

• Vieras
« Vastaus #14 : 28.12.2011, 15:49:46 »
Bankkariin lentoja Flyhi.fi:ssä 300 e menopaluu. Mikähän juttu tässä nyt on haudattuna  ::)
Mille aikavälille tollasen hinnan löysit?

Cadhlan

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #15 : 28.12.2011, 16:04:24 »
22.10.-5.11. mut nyt kun hain uudestaan niin oli yli 700 menopaluu...

*kentsu*

• Vieras
« Vastaus #16 : 28.12.2011, 16:11:24 »
Taisi olla vain hinnoitteluvirhe jonka ovat jo todennäköisesti korjanneet..  :-\

Cadhlan

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #17 : 28.12.2011, 16:20:06 »
Tod.näk. Koska kaikki päivät näytössä oli sen 300, kahdelta siis menopaluu 600 e. Harmi kun olin vasta hintavertailemassa, enkä tosissaan ostamassa.

smee

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #18 : 28.12.2011, 17:30:34 »
Minulle on parikin kertaa käynyt niin, että kun on yrittänyt maksaa halpaa matkaa, niin nettimatkatoimisto on ilmoittanut ettei onnistukaan eikä korttia ole veloitettu. Eli jos vain selaillessa näkee hinnan joka menee alta pois, voi lohduttautua sillä ettei se ainakaan välttämättä ollut koskaan edes oikeasti tarjolla. Sisäinen salaliittoteoreetikko epäilee vielä että noita "virheitä" laitetaan välillä tahallaan vetämään asiakkaita vertailusivustoilta.

Villevilen

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #19 : 06.02.2012, 16:34:31 »
Älkää hyvät ihmiset menkö halpaan ja tilatko tuolta!!!

Mulla aiheutti harmaita hiuksia juuri täällä Vietnamissa, kun olin paluulentoa hankkimassa ja mysteerinen "maksu epäonnistui" -ilmiö sattui juuri kun olin vahvistanut maksun verkkopankissa.

Tästä huolimatta maksu oli varattu Visaltani neljä (kyllä, 4!!!!) kertaa. Lisäksi kortilta varattiin kaksi kertaa varausmaksu 9,40.

Tästä suivaantuneena sitten ottamaan yhteyttä sähköiseen asiakaspalveluun ja sieltä vakuutettiin kaikkien varausten ja tilauksen olevan peruttu.. toivotaan että näin tosiaan käy!! Sanottiin vain, että nyt riippuu minun omasta pankistani, että koska varaukset purkautuvat.

Eli parhaimmassa tapauksessa läksy opittu, eikä tarvi toiste ko. toimistoa käyttää. Mutta silti ärsyttää että moinen pelleily söi korttini luottorajan hetkellisesti lähes kokonaan enkä ainakaan sitä korttia pysty nyt lentojen ostamiseen käyttämään.

sorry tuohtunut kirjoitukseni, mutta halusin jakaa oman kokemukseni mahdollisimman nopeasti! :)

...ainiin, en siis suosittele ostamaan lippuja tuolta. :)