Nyt tai ei koskaan! Bali heinäkuussa

(Luettu 1787 kertaa)

Trainee

• Aloittelija
    • Profiili
Nyt tai ei koskaan! Bali heinäkuussa
« : 19.05.2010, 21:39:29 »
Tämä 24-v. tyttö haluaa nyt vähän vaihtelua elämään ja ajatteli suunnata Balille heinäkuussa 2010! Lippuja ei vielä ole, mutta olen ajatellut että Balille voisi mennä Bangkokin kautta. Lippujen lisäksi hakusessa on vielä matkaseura, mielellään naispuolinen.

Olen Helsingistä, hauska ja fiksu tyyppi. Olen reissannut jonkun verran Aasiassa jo aiemmin, joten pärjään siellä hyvin. Heinäkuun haluaisin viettää rannalla löhöillen, sukeltaen, snorklaten, nähtävyyksiä ja uusia paikkoja katsellen ja ennen kaikkea rentoutuen. Surffaamistakin olisi hauska opetella.

Samanhenkiset ihmiset, ottakaa yhteyttä niin voidaan vaikka tavata ensin ja nostattaa matkakuumetta  ;)

OnAJetPlane

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Nyt tai ei koskaan! Bali heinäkuussa
« Vastaus #1 : 24.05.2010, 10:01:44 »
www.asennesurf.com

jos surffausta kiinostais testailla...

Niiskuneiti

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - millaelina@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #2 : 24.05.2010, 18:58:39 »
Tuu Samoalle oon siellä Heinäkuun alusta pari viikkoa :)
Mä kyllä lähden reissuun jo torstaina ja Singaporen ja NZ kautta suuntailen Tongalle ja sieltä Samoalle että pikkasen matkakuumetta ilmassa  ;D

koko ceellä

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 24.05.2010, 22:41:34 »
Olen Helsingistä, hauska ja fiksu tyyppi...

Tosiaankin melkoisen metkalta tyypiltä vaikutat kun pystyt yhdistämään nuo kaksi/kolme asiaa eli että olet Helsingistä, mutta silti muka h+f - kaikkea sitä näkeekuulee kun wanhax jnetc..  ;D

Hopiska

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - lsgv@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 24.05.2010, 22:44:18 »

Tosiaankin melkoisen metkalta tyypiltä vaikutat kun pystyt yhdistämään nuo kaksi/kolme asiaa eli että olet Helsingistä, mutta silti muka h+f - kaikkea sitä näkeekuulee kun wanhax jnetc..  ;D

Nono, saattaahan olla, että OP vain asuu Helsingissä ja on kotoisin muualta ;)

SunshineJeff

• Aloittelija
    • MSN Messenger  - jalo_ny@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : 25.05.2010, 19:45:00 »

Noinko puhuu matkustelusta ja uusien paikkojen näkemisestä kiinnostunut ihminen? Mielestäni kommenttisi, koko ceellä, oli erittäin asiaton ja mauton.
When you're high you never, ever wanna come down.

Turkissa, Sidessä 4.7. - 11.7.2009 = )