Matkaseuraa Thaimaahan elokuussa 2010

(Luettu 4048 kertaa)

Spa

• Aloittelija
    • Profiili
Matkaseuraa Thaimaahan elokuussa 2010
« : 29.05.2010, 21:55:13 »
Hejssan!

Suuntana on Thaimaa ja ajankohtana elokuu, siinä tärkeimmät. Jos pohjois-Thaimaan tilanne antaa periksi, matkustaisin mielelläni heti elokuun alussa Chiang Maihin ja sieltä jollain pelillä mahdollisesti Krabin kautta Koh Taolle + muille saarille. Ainoa ennalta sovittu aikataulu on osua Koh Taolle välillä 10-14.8.

Jos siis omaat samansuuntaisia epämääräisiä suunnitelmia, tai kaipaat matkaseuraa osaksi aikaa, ota yhteyttä!  :)

vomppe

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Matkaseuraa Thaimaahan elokuussa 2010
« Vastaus #1 : 15.06.2010, 19:10:36 »
Hei täällä olis yks joka on menossa sinne suunnalle elokuussa, laitoin sulle viestiä yksityisellä. :)

ThmT

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 18.06.2010, 13:28:24 »
Moikka!

Täällä olisi myös 21-vuotias tyttö suuntaamassa luultavasti 8.8. lennoilla Bangkokkiin ja suunnitelmissa olla reissussa 3 viikkoa. Miltäs teillä aikataulut/matkakuviot näyttää?

vomppe

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 20.06.2010, 14:35:13 »
Mistä oot ThmT katellu lentoja ja minkähintasia? Oon siinä samoihin aikoihin lähössä, en oo vielä lentoja varaillu, yrittäny ootella jos sattus tulee jotain tarjouksia.. Mä varmaan oon pari kolme viikkoa Thaimaassa kans ja sit Filippiineille. Mitään suunnitelmia ei oikein vielä oo, ehkä ekaks Ko Changille lepäilee vähäksi aikaa, sit siitä etelään. Mitä suunnitelmia sulla?

Korpp1

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 20.06.2010, 22:00:54 »
Terve, Pariskunta menossa bangkokiin ja sieltä jollain opilla krabille 12.8. krabilta eteenpäin ei erityisempiä suunnitelmia mutta tarkoituksena olisi pyöriä ja kierrellä siellä päin muutama viikko. :)

viljami

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 20.06.2010, 23:12:11 »
Bangkokiin 11.8, luultavasti Ko Changilla 13.-21.8..

Spa

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #6 : 24.06.2010, 14:58:09 »

Heips,

Lähden itse elokuun 1. ja Bangkokista olisi tarkoitus suoraan matkata Chiang Maihin. Sieltä suunnitelin Krabia, olettaisin olevani niillä kulmilla suunnilleen 7.8. Kaikkia hyviä vinkkejä ja kohteita otan avosylin vastaan, itsellä ensimmäinen Thaimaan-matka kyseessä!  ;)

Ilmottautukaa siis ja kertokaa suunnitelmia! :)

Korpp1

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #7 : 14.07.2010, 10:35:20 »
Bangkok 11.8 josta Junalla HatYaihin 12.8 siitä edelleen länsirannikkoa ja saaria myötäillen Trangin kautta Krabille.  Matkan varrella varmaankin pistäydymme Tarutao Islandilla Jos sää sallii ja kulkuyhteyksiä on(kuulemma ei tähän aikaan vuodesta kamalasti ole) ja tietenkin Koh Lantalle. Eli pikku muutosta edelliseen mutta lopullista suunnitelmaa tuskin on vaan voi muuntautua hyvinkin radikaalisti paikan päällä kelien ym. ansiosta. Voi lyöttäytyä osaksi matkaa messiin jos kinnostaa;)

ände

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #8 : 15.07.2010, 11:57:33 »
Morjes,

Onko kukaan lähdössä Thaimaahan elokuun loppupuolella? Itse olen ajatellut lentää Bangkokiin suunnilleen 23.8. Lennot on siis vielä varaamatta. Tarkoitus olisi pyöriä Thaikuissa suunnilleen kuukausi. Tarkat matkasuunnitelmat ja paikat missä tulee käytyä ovat vielä auki, mutta Bangkokista luultavasti etelään päin jollakin pelillä tulee mentyä. Matkaseura kiinnoistaisi, sillä olen yksin lähdössä, kun kaverit ei pääse lähteen. Kiinostaisi jakaa majoituskustannuksia ja porukalla matkustaminen on toki paljon mukavampaa.

Voisin toki liittyä jonkun tai joidenkin teistä seuraan jossainpäin Thaimaata, kun suurin osa aiemmin ketjuun kirjoittaneista näyttää menevän jo elokuun alkupuolella.

Olen 26 v. mies Oulusta ja tämä on eka matkani Thaimaahan.

Matkaseuran saaminen kiinnostaa kovasti, joten vastailkaapa ketjuun tai vaikka yv:llä. Koko matkalle lähtemiseni riippuu osittain siitä löytyykö kaveria reissuun...

damage.inc

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #9 : 15.07.2010, 16:00:47 »
Ite suunnittelin lähtöä syyskuun alussa tai ihan elokuun lopussa. Kuitenki nii ettei tarvis syyskuun vuokraa enää maksella. Oon ite 21v pojan tekele Oulusta. En tiiä vielä kuin kauon tulee oltua Thaimaassa ja siitä matka jatkuukin niihin ympäröiviin maihin.
I rather regret doing something than not doing something.

ThmT

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #10 : 21.07.2010, 14:21:43 »
Tämä neiti on siis lähdössä Oulusta Helsingin kautta Bangkokiin 10.8. ja matkasuunnitelmat on vielä tosi auki. 29.8. on sitten lento Hong Kongiin, mutta jos tyyppejä matkailee Thaimaassa niin matkaseura olisi edelleen hakusessa osaksi reissua tai vaikka koko reissunkin ajaksi. :)

Reason

• Vieras
« Vastaus #11 : 22.07.2010, 16:42:31 »
Oon itse Bangkokissa 14.8. iltapäivällä ja suuntaan samana iltana jollain konstilla kohti Krabia, määränpäänä lopulta varmaan Railay tai Tonsai. Tarkoitus on olla siellä reilu viikko kiipeilyn ja joutenolon merkeissä. Kajakkireissulla varmaan voisi käydä myös.

Matka jatkuu sen jälkeen Koh Taolle jossa tarkoitus olla reipas pari viikkoa. Ohjelmassa sielläkin enimmäkseen kiipeilyä(boulderointia) plus ehkä muutama sukellus. Levyttelyä unohtamatta. ;-)

Lopuksi Bangkokissa pari päivää että saa tehtyä pakolliset shoppailut, lennän sit takaisin Suomeen 10.9 illasta. Oon 27-vuotias rento jäbä Helsingistä ja toista kertaa Thaimaassa. Pistäkää viestiä jos ootte samoilla mestoilla noina aikoina niin käydään vaikka oluella tai safkalla.
« Viimeksi muokattu: 22.07.2010, 16:44:15 kirjoittanut Reason »

ände

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #12 : 31.07.2010, 00:00:10 »
Matkasuunnitelmat on hieman tarkentuneet ja Bangkokiin lennän aivan elokuun lopussa. Tässä aikani pähkäiltyä oon ajatellut suunnata Bangkokista suunnalle Ko Samui, Ko Phangan ja Ko Tao. Siellä pitäis ilmeisesti olla kohtuu hyvät säätkin tuohon aikaan. Tarkoitus ois paikan päällä chillailla, ehkä sukellella ja mahollisesti bilettääkkin jonkin verran.

Onkos kukaan samalle suunnalle menossa? Mikä damage.incillä on suuntana Thaimaassa?

potaatti

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #13 : 14.08.2010, 21:09:56 »
Änden suunnitelmat kuulostaa hyviltä ja aika samansuuntaista olin itse suunnitellut.  :) Kuinka pitkään meinaat reissata? Itsellä olisi 2 viikkoa kesälomaa säästössä ja kova halu lähteä reissaamaan. Avokki meni ja osti auton ja vaihtoi työpaikkaa, joten matkaseura meni siinä samalla.  :-\ Yksin en kuitenkaan halua lähteä reissuun, niin olisi kiva lyöttäytyä jonkun seuraan jo Suomesta saakka.

Olen 24-vuotias nainen Turusta.
"Rahat meni, mutta kyllä reissu kannatti." -M. Servo

damage.inc

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #14 : 17.08.2010, 11:16:22 »
Hei Ändee! Sain kaverinki mukaan ja meillä on lennot 1. pvä Hesasta Bangkokiin. Sieltä jatketaan sitte 5. pvä Balille ja tarkotus ois himmailla siellä ainaki se kk ja ehkäpä sitte jatkaa oleskelua vielä kk:lla. Niin pitkälle ei kyllä voi vielä oikeen tietää  :)

Yks tuttu asustelee siellä Thaikuissa ja toitotti et elekää nyt tuluko ku siellä sataa nii hirveesti. En millää saanu sitä ymmärtämään että ei olla ku pari päivää siellä Bangkokissa. Mut noiden sääjuttujen takia koukataanki eka sinne Indoihi ja sieltä sitte make our way up.
I rather regret doing something than not doing something.

ände

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #15 : 30.08.2010, 01:55:02 »
Änden suunnitelmat kuulostaa hyviltä ja aika samansuuntaista olin itse suunnitellut.  :) Kuinka pitkään meinaat reissata? Itsellä olisi 2 viikkoa kesälomaa säästössä ja kova halu lähteä reissaamaan. Avokki meni ja osti auton ja vaihtoi työpaikkaa, joten matkaseura meni siinä samalla.  :-\ Yksin en kuitenkaan halua lähteä reissuun, niin olisi kiva lyöttäytyä jonkun seuraan jo Suomesta saakka.

Olen 24-vuotias nainen Turusta.

Mulla siirty matkalle lähtö parilla viikolla. Tuossa syyskuun 10 päivän aikoihin ois luultavasti tarkoitus suunnistaa sinne Etelä-Thaimaahan. Jokos oot reissussa? Ja jos oot niin miltä sää näyttää siellä?

Jos joku muu on tällä hetkellä Ko Tao, Ko Phangan, Ko Samui suunnalla niin olis kiva tietää, että minkälainen sää siellä on? Ja jos sataa niin kuinka paljon päivän aikana?