Unet

(Luettu 3136 kertaa)

Pi

• Reissaajaguru
    • MSN Messenger  - typo@arabuusimiehet.com
    • Profiili
Unet
« : 01.04.2004, 08:41:42 »
Tiedän, alotin itse jo aiemmin matkustusunet topicin, mutta kun tämä ei liity matkustamiseen kuin korkeintaan välillisesti, niin päätinpä aloittaa uuden...

Voitin Oscar-gaalaa (mutta huomattavasti pienemmässä mittakaavassa) muistuttavassa juhlatilaisuudessa Vuoden Pallontallaaja -palkinnon: iso, maapallonpyöreä sanomalehdillä päällystetty paketti, jonka sisällä oli jalkapallo ja juoksulenkkarit (pallo mitä tallata... ja kestävät, kevyet kengät, joilla tallata sitä).

:D

.pi.
Minä poika se reilaan ja reivaan, turhat huolet mäelle heivaan.

inflames

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Unet
« Vastaus #1 : 01.04.2004, 11:55:40 »
ahh...heräsin juuri, kylläpä maittoi kun takana oli kaksi lähes unetonta yötä. 20min päästä pitäis olla luennolla, saas nähä.

Unessa tapasin (The) Scorpionsin laulajan Klaus Meinen (sen kaljun) ja
 sen viiksekkään kitaristin. Kurvasivat paikalle valkoisella limusiinilla, kun
 olin menossa ostamaan hampurilaista ja juteltiin sitten niitänäitä
 Kitaristilla oli kelta-musta raidalliset trikoot :)
 Mukavia kavereita.
 Näin jälkeenpäin harmittaa, kun en pyytänyt laulajaa kajauttamaan
 jotain hittiä...

Kun muistelen, niin taisivat puhua ihan sujuvaa suomea  :roll:

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
..
« Vastaus #2 : 01.04.2004, 12:01:02 »
Olen useampaan kertaan nähnyt unia, joissa olen Pariisissa. Mielenkiintoista on, että siellä on joka kerta sota. Yhdessä nopeatempoisessa unessa kaahailin kavereiden kanssa Seinellä jollain armottoman upealla muskeliveneellä, ja väisteltiin taivaalta tippuvia pommeja.

Sitten yhdessä unessa oltiin Eiffel-tornin huipulla ja se torni alkoi kallistumaan ja lopulta kaatui.  :D  Onkohan tämä joku varoitus, etten saa mennä ko. kaupunkiin?

Pi

• Reissaajaguru
    • MSN Messenger  - typo@arabuusimiehet.com
    • Profiili
Unet
« Vastaus #3 : 01.04.2004, 12:27:32 »
Lainaus käyttäjältä: "inflames"
Näin jälkeenpäin harmittaa, kun en pyytänyt laulajaa kajauttamaan
 jotain hittiä...

No mitäs ne hitit, olisit nyt perhana pyytänyt nimmarit; olisko vähän hienoa herätä unesta lempparibändin nimmari käsivarressa!  :wink:

.pi.
Minä poika se reilaan ja reivaan, turhat huolet mäelle heivaan.

kimble

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://www.huugohelmi.net
    • Sähköposti
Unet
« Vastaus #4 : 01.04.2004, 12:53:32 »
Näin toissa yönä unta, että olin lähtenyt veljeni ja kaverini kanssa reilaamaan.
Ensin lensimme koneella saksaan ja laskeuduttuamme tajusin ettemme olleet ostaneet reili-lippuja ollenkaan.
Minä olin vielä jotenkin matkan vetäjänä ja sain sitten vähän negatiivista palautetta.
Lähdimme sitten lähimmälle asemalle ostaa niitä lippuja olimme harmissamme kun emme pystyneet reilaamaan saksassa.

Herättyni unesta uneen (näin unta että olin nähnyt unta) mietin että olenpa hassu, pitääkin käydä ostamassa ne liput samantien.

Outo uni... mutta nauratti itseäni aika paljon.  :D
os jotain unohtui, sitä ei tarvitse...

www.huugohelmi.net

Shallow

• Reissaaja
    • Profiili
Unet
« Vastaus #5 : 01.04.2004, 22:44:22 »
Minä nään vaan painajaisia - tai ainakin muistan vaan ne...

Viimeisimmässä unessani rakkaani listi kämpässään ollutta porukkaa nitroglyseriinillä... Sinänsä mielenkiintoista ainetta se siinä unessa oli, kun se sai yhden tyypin ammuskelemaan ihan sekopäisesti konekiväärillä, eikä vahingoittanut sitä kämppää tai sen kalustusta mitenkään, ja ruumiitakaan ei liekkien hälvettyä löytynyt... Itse tosin pääsin karkuun, mutta unen loppuvaiheessa tietoisuuteni siirtyi ihme kyllä eloonjääneen kaverini ruumiiseen kun kaveri yritti paeta tuolta kämpästä... Sitten oli jo pakko herätä kun ei enää psyyke kestänyt  :)

Sai siinä vähän aikaa miettiä että onko tuo vieressä rauhallisena nukkuva mies ihan oikeasti hullu psykopaatti vai onko se sittenkin se oma rakas  :shock:

Mutta painajaiset on oikeasti hauskoja.

Niin, ja juuri tätä unta edeltävänä iltana katsottiin telkkarista Hollow Man...
Jos enemmän vain oikeutta nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan.
Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta."
- Trio Niskalaukaus

Viper S

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - paloasema@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - randomsuperstarr
    • Profiili
Unet
« Vastaus #6 : 02.04.2004, 17:50:00 »
Nykyään tulee mun "unitelkkarista" ihan uskomattomia ja tarkkoja uneja. Parhaimpia on sillon jos on lukenu tätä foorumii tai jotain matkakertomusta illalla ja sit näkee jonkun matkustusunen  :lol: Lähin esim. samalta seisomalta Saksaan ja vaihtelin junia ja näin hienoja rakennuksia ja kivoja ihmisiä. Toisella kertaa olin jossain lämpimässä maassa ja käytiin sellasessa kirkontornissa mikä oli maailman korkein. Siel oli pimeetä ja mä olin eniten korkee paikan kammosin, vaikken oikeesti ees oo. Oli nättiä.

Viimeyönä oli joku sairas uni, että siinä riivas jotkut pahat henget ja laitto kaikkien ihmisten suut täyteen sellasia pieniä kofeiinitabletin näkösiä nappeja, ja sit niitä nappeja alko tulee korvista ja nenästäkin :evil: . Mein piti muurata seinä umpeen koska yks henki rikko sen tullessaan esittelemään miten sekin oksentaa näitä nappei. Sen jälkeen se piti muurata uudelleen koska sen fiancee tuli vielä perässä ja sit ne sai rauhan.. Joo ei kannata ajatella että oisin häiriintynyt, toi oli vaan osa siitä unesta niinku ne aina, yleensä mulla on ihan normaaleja uneja.
What is the feeling when you're driving away from people, and they recede on the plain till you see their specks dispersing?"
~Jack Kerouac

Helinä-keiju

• Reissaaja
    • Profiili
Unet
« Vastaus #7 : 14.04.2004, 15:51:36 »
Unissani en oo harmi kyllä vielä päässy missään olemassaolevissa matkailukohteissa käymään...-Pelkästään näissä mun mielikuvitusmaailmoissa :) Tässä vastikään seikkailin viikinkivenereissulla kanavia pitkin, romanttisesti kunnon viikingin seurassa ja pysähdyspaikassa kainalooni olikin tupsahtanu sammaleen peitossa oleva vauveli. (Joo, mulla taitaa olla vauvakuumetta ja varmaan luin jotain fantasiakirjaa tuona edeltävänä iltana ;))

Ja sit must kyl aina välillä reissussa tuntuu aivan siltä, et hei, tän kohdan oon ennen nähny unissa. Just niinku jonkun keittiön pöydän ympäril istumisen ja jutustelun. -Jutut tuntuu jo vähän niinku kertaalleen kuulluilta...

Ja onhan sekin matkustusta kun lentelee unissa kepeästi kuin keijunen! Voi, sitä tunnetta kun pystyy ponnasemaan itsensä ilmaan niin vaivattomasti, sit vaan käsii heiluttelemalla kääntää kurssia...
ir sollten das Beste hoffen, auf das Schlimmste gefasst sein und es nehmen, wie es kommt.

unqueen

• Himoreissaaja
    • Profiili
Unet
« Vastaus #8 : 16.04.2004, 17:27:17 »
Mun lemppareita on sellaset unet, joissa tietää nukkuvansa ja voi vaikka lähteä lentämään jos sattuu huvittamaan.. Näen näitä ns. selkounia kyllä valitettavan harvoin, mutta siihen voi kuulemma opetella, ainakin netistä löytyy paljon aihetta koskevia sivustoja.

Oon ollu tästä nukkumisesta jo pidempään kiinnostunut ja tehnyt tänä vuonna YK:n Maailmankansalaisen Kypsyyskokeen aiheesta Uni ja nukkuminen fyysisenä ilmiönä. Mainostaakseni voin sanoa, että kirjallinen osuus löytyy tuolta kotisivuiltani..
llei kykene ärsyttämään ketään, ei juuri kannata kirjoittaa. -Kingsley Amis

Viper S

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - paloasema@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - randomsuperstarr
    • Profiili
Unet
« Vastaus #9 : 17.04.2004, 19:21:15 »
Lainaus käyttäjältä: "unqueen"
Mun lemppareita on sellaset unet, joissa tietää nukkuvansa ja voi vaikka lähteä lentämään jos sattuu huvittamaan.. Näen näitä ns. selkounia kyllä valitettavan harvoin, mutta siihen voi kuulemma opetella, ainakin netistä löytyy paljon aihetta koskevia sivustoja.

Onks tää nyt sitä lucid-dreaming tms? Erään puolitutun sivuilla siitä mainittiin ja löysin yhen suomenkielisen foorumin netistä, jota en kyllä jaksanut sen enempää lukea. Tuntuu ettei multa onnistuis toi harjottelu, vaikka motivaatiota oiskin, se vaan ois siistii. Nimimerkillä viimeyönä maailman kolmanneks parhaassa huumegansterileffassa sivuroolissa..
What is the feeling when you're driving away from people, and they recede on the plain till you see their specks dispersing?"
~Jack Kerouac

unqueen

• Himoreissaaja
    • Profiili
Unet
« Vastaus #10 : 17.04.2004, 20:44:21 »
Aivan. Jotkut asiantuntijat sanoo vaan, että selkouniin kyllästyy. Mutta ei tuo taito kuulemma estä tavallista unennäköä.
llei kykene ärsyttämään ketään, ei juuri kannata kirjoittaa. -Kingsley Amis

MaD

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - miikamiettinen@hotmail.com
    • Profiili
    • South East Asia, Canada
    • Sähköposti
Unet
« Vastaus #11 : 18.04.2004, 16:42:43 »
Tuossa semmoista unta näin, että USAan pääsi lentämällä 200€:lla... oli ihan mukava uni mutta aamulla vähän v...i kun se olikin vain unta.
Surutonta nuoruusaikaa...
-Irwin Goodman

Simbelmyne

• Reissaajaguru
    • Profiili
Unet
« Vastaus #12 : 19.04.2004, 14:38:24 »
matkustelen unissani enemmänkin mutten koskaan olemassa oleviin paikkoihin (taikka mistäs sen tiedän) enkä koskaan tutussa seurassa. aikamatkailua tulee öisin harrastettua ja kirjoissa seikkailen kohtuullisen usein...viime aikoina kova sana on ollut avaruusmatkailu...
hä nurkan takana jossain lie
jokin salainen portti tai uusi tie.
---------------------------------------