Mun kanssa reilaamaan eurooppaan kesä 2010

(Luettu 11600 kertaa)

Mondiale

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Mun kanssa reilaamaan eurooppaan kesä 2010
« Vastaus #40 : 27.06.2010, 11:13:09 »
Moikka!

Olen 21v. tyttö ja matkaan 26v. pojan kanssa heinäkuun lopulla/elokuun alussa 22 pvää Kroatian seuduille. Lähdetään Helsingistä lautalla Tallinnaan, sieltä bussilla Puolaan ja reilikorttia hyödyntäen valutaan siitä "alas" pysähtyen matkan varrella muutamiin paikkoihin.

Matkabudjetti on pienehkö, eli hostellien dormeja tulee käytettyä/ muita halpoja majoituksia. Ei tehdä kauhean tarkkoja matkasuunnitelmia, avoin meininki. Ollaan rentoja ja hyvä tyyppejä! Kiinnostaa erityisesti kulttuuriin ja taiteeseen tutustuminen, löysä kaupungissa vaeltelu, ihmisiin tutustuminen.

Oon reilannut aikaisemmin muutaman kerran, mutta Kroatian seutu vielä näkemättä.

Monet pelkää pariskunnan kanssa reissaamista, mutta jos joku haluaa osaksi matkaa meistä seuraa, tai sopia johonkin kaupunkiin treffit, olisi se hauskaa vaihtelua!

Ottakaa yhteyttä yksityisviestillä!

housemonkey

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #41 : 18.07.2010, 17:32:42 »
Moi,

Olen lähdössä yksin pienelle reilille 23.7-2.8.

23.-26 Rotterdam
26.-29 Bryssel
29.-2.8 Pariisi

Päätin kokeilla jos täältä löytyisi seuraa vaikka junamatkoihin, nähtävysten katseluun, hengailuun yms yms. Olen mies, 23v opiskelija Helsingistä. Eli jos olet samoilla paikoilla noihin aikoihin ja kaipaat seuraa, pistä privaa niin jutellaan tarkemmin.   ;-)

Tactile

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #42 : 20.07.2010, 17:04:28 »
Hei vaan !

Tässä olis 25v poikanen mahdollisesti lähdössä reilaamaan ens viikolla, aikatauluna tyyliin 27.7 - 19.8. Ihan tarkkaa suunnitelmaa ei vielä ole, mutta se saattais mahdollisesti olla jotain osastoa Berliini-Budapest (ja tuossa välissä ainakin Praha ja ehkäpä joku muu tsekkimesta). Mut yleisesti asenteella -mihin tuuli kuljettaa. Jos olet siis matkaamassa jossain tuolla suunnalla, niin pistä toki viestiä ja voidaan keksiä jotain. Ikään tai sukupuoleen katsomatta.

Tactile

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #43 : 29.07.2010, 19:33:42 »
Joo, sen verran vaan vielä että lauantaina olen Budapestissä ja ajattelin viettää siellä 3-4 päivää vähän riippuen fiiliksestä.. Kaikki pallontallaajat ovat vapaita ottamaan yhteyttä! Tuon jälkeen matka jatkuu tsekkien eteläosaan jossa ainakin Brno ja Cesky Krumlov ovat käyntikohteina...

Juho

Swd

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #44 : 10.08.2010, 23:43:48 »
Moikka, minä olen ollut nyt 27 päivää Berliinissä Saksassa, ja olen vielä 2 viikkoa lisää =)

..ja täältä matka jatkuu luonnollisesti? Prahaan, ja olen siellä todennäköisesti 4 viikkoa, elikkä oon varannut paluulipun Berliiniin ens kuun loppupuolelle.

Mutta nyt voisin ehkä tavata ihmisiä vielä parin viikon ajan Berliinissä, ja sitten oonkin taas jonkin aikaa tuolla Prahassa, missä voisin kans tavata, tosin siel varmaan suomalaisia muutenkin kohtaa, eikö?

Oon ihan alottelija jotenka pidän jutut lyhyinä, hyvin on huomannut nyt tällä ekalla reissulla, et kaikki on paikan päällä ihan erilaista kun kuvissa tai kuvitelmissa, joten mitää en tiedä kyllä Prahasta, semmonen olo on, vaikka oon kuvia nähnytkin =)