Wildebeest camp/travels ja Kahama Hotel

(Luettu 8197 kertaa)

Muskari

• Aloittelija
    • Profiili
Wildebeest camp/travels ja Kahama Hotel
« : 21.07.2010, 11:03:28 »
Hei!

Onko kenelläkään kokemuksia Nairobissa sijaitsevasta Wildebeest Campista ja heidän järjestämistä safareista? Ovat kohtuuhintaisia.

Entäpä Mombasan hotelli Kahamasta? Vaikuttaa netin mukaan hyvältä ja edulliselta, mutta hieman hirvittää tuo maksu 100% etukäteen....

Tammi-helmikuussa olemme lähdössä omatoimimatkalle Keniaan ja suunnitelmissa safari Masai Mara + Amboselli ja Mombasa.

Kenyah

• Tosireissaaja
    • Profiili
Vs: Wildebeest camp/travels ja Kahama Hotel
« Vastaus #1 : 21.07.2010, 11:54:34 »
En tunne tuota firmaa enkä hotellia. Mutta en lähtis missään nimessä maksamaan hotellia etukäteen näkemättä paikkaa. Bamburi beachilta löytyy hotelleja hotellien viereen. Mitä hintaluokkaa per yö pitäisi olla? Itse olin tuolla bamburibeacheilla pari päivää tuossa keväällä, voisin kaivella muutaman hotellin nimen sinulle jos haluat.
Elämä laajenee tai kutistuu oman rohkeutemme mukaan.
(Anais Nin)

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 21.07.2010, 14:26:50 »
Onko kenelläkään kokemuksia Nairobissa sijaitsevasta Wildebeest Campista

Voi, harmittaa, koska en päässyt Wilderbeest Campille. Matkaseuralainen sairastui ja tämä jäi käymättä. Halusin kyllä kovasti, koska monta vuotta Keniassa asunut ystäväni sanoi, että vaikka on ollut/asunut monessa paikassa Keniassa, ja muuallakin Africassa, Wilderbeest camp oli ehdottomasti paras. Suositteli meille lämpimästi.

Noh, onhan tää vähän tällaista "kaverin kaveri sanoi että..." -juttua, mutta kunhan palailen takaisin Nairobiin, en aio jättää Wilderbeest Campiä väliin...
She rides rollercoasters but never screams

Muskari

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 22.07.2010, 12:16:15 »
Mitä hintaluokkaa per yö pitäisi olla?

Tuolla Kahamassa neljän hengen aprtementos maksaa 99 €/yö aamupalalla. Eli siis 25 €/nenä. Maksimissaan 40 €/nenä saisi olla. Voi siis olla ihan kahden hengen huoneetkin, mutta eipä tuo keittiöllinen kahden makuuhuoneen huoneistokaan huono olisi :)

Itse asiassa ei ole ihan pakko olla Bamburi Beachilläkään, mutta mielummin joku vähän ei niin turistirysä.

Tätäkin katsoin, mutta ilmeisesti kaukana kaikesta ja kaikki ruoka valmistettava itse. http://sandislandbeach.com/page3.htm  Kokemuksia tästä?

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #4 : 24.07.2010, 20:11:03 »
Oltiin Wildebeestissä kolme yötä maaliskuussa eikä pahaa sanottavaa paikassa ole. Emme kuitenkaan käyttäneet heidän safaripalvelujaan (meillä oli jo muualta varattu).