Viikko Lontoossa

(Luettu 1851 kertaa)

AnnaRi

• Reissaaja
    • ICQ Messenger - 175971137
    • Profiili
Viikko Lontoossa
« : 03.04.2004, 16:55:26 »

Heipsan! Olen ihan uusi täällä, joten kertokaapa te kokeneet matkaajat, että mitä kannattas tehä Lontoossa viikon aikana.  :)  Pari vuotta sitten siellä kävin noin kolmen päivän visiitillä, ja ne "pakolliset" nähtävyydet, kuten esim. Tower ja Dungeon, tuli nähtyä. Mutta taitaa olla vielä paljon näkemistä siinä kaupungissa!

Äiskän kanssa oon lähössä reissuun, joten taitaa tälläkin kertaa jäädä tutustuminen Lontoon raskaamman musiikin ystäviin vähemmälle.. Tietenkin jos tiedätte mielenkiintosia baareja tms. joissa saattas kuulla metalli- tai goottimusiikkia, niin kertokaa ihmeessä! :)

Justin Case

• Tosireissaaja
    • Profiili
Viikko Lontoossa
« Vastaus #1 : 03.04.2004, 17:29:42 »
MUSEOT ovat usein ilmaisia ja niitä on paljon. MINUN mielestäni parhaimmat ovat tate modern, national gallery ja imperial war (jälkimmäinen on ainakin perjantaina ilmainen, muut aina).

JALKAPALLO on Briteissä todella kuningasta! Pelit ovat usein lauantaina ja keskiviikona. Valioliigan huippujengien (arsenal, chelsea) pelejä on mahdoton päästä katsomaan, mutta muita pelejä ehkä hieman helpompi. Tosin 1divarin pelit ovat myös todella loistavia tunnelmaltaan, että suosittelen niitäkin! Miinuksena: halvin lippu West Ham (1div.) peliin maksaa 22£...

SPEAKER`S CORNER sunnuntaisin. Parhaimmillaan tosi mielenkiintoisia väittelyitä maailmanparantamisesta, välillä tylsiä jeesussaarnoja..(metro marbl arch)

Ja varmasti paljon muutakin, noi nyt tuli ekana mieleen...

hyvää matkaa! :D
...they don`t sleep anymore on the beach..." - GYBE -