Kaiken maailman tupakit

(Luettu 11852 kertaa)

aessae

• Reissaaja
    • Profiili
Kaiken maailman tupakit
« : 14.08.2010, 18:30:20 »
Arvon kessuttelijat,
tämä on kaikille itsetuhoisille ja hedonistisille rösselin imeskelijöille tarkoitettu tiedonjako ketju, jossa voimme jakaa erikoisimmat, maukkaimmat, pahimmat, halvimmat (jne.) tupakointikokemukset maailmalta. Toisin kuin kylmässä kotimaassamme maailmalla on kuuleman mukaan mitä mielikuvituksellisin savukevalikoima makuineen päivineen ja tämä kiinnostaa (valitettavasti) vannoutuneena tupakkamiehenä suuresti. Erityisesti kiinnostaa ne halvimmat kansantupakit, koska en viitti itteni myrkyttämisestä maltaita maksaa (muut maksakoon sen tulevaisuuden verorahoilla  ;D ).

Jakakaa siis tietonne yhteiseksi hyväksi!

LivingInExile

• Himoreissaaja
  • zzz
    • Profiili
Vs: Kaiken maailman tupakit
« Vastaus #1 : 15.08.2010, 06:01:14 »
Cambodissa vai oliko vietnamissa joku aski maksoi 0,25 e...Brandi oli Hero

legendaa

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : 15.08.2010, 08:13:05 »
Paras maku löytyy marlboron black mentholista. Intiassa tuli osteltua. Harvinaisen oloinen tapaus.

Darkstar

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - Elias_Xiun@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 15.08.2010, 09:38:50 »
Indonesiasta löyty pahimmat sauhut ikinä ..
Black
http://media.vcstar.com/media/img/photos/2009/09/08/20090908-144055-pic-571479516_t607.jpg

Djarum joku malli oli kamalinta myrkkyä mitä tiedän.. askissa 6 savuketta ilman filtteriä ja ne haisevat tiikeribalsamilta. Askia täytyy melkeen säilyttää pihalla :)
http://clove-cigarettes.co.cc/images/djarum_twin_pack__76.jpg

Parhaimmat sauhut on olleet maustetut..mango, vesimeloni, vanilja, mansikka jne.

Näitä sai Tokiosta
http://www.citycigarcompany.com/site_assets/www.citycigarcompany.com/images/dynamic/MainPhotos/Cannabis%20Free%20Cigarettes.jpg

Ikiliikkuja

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • @ .
« Vastaus #4 : 15.08.2010, 10:14:43 »
Tällä hetkellä polttelussa on venäläistä tavaraa...
CCCP-savukkeitten hinta on 13,5 ruplaa eli noin 35senttiä.
Vahvuus normivahva tavallinen tupakka. Maku vaihtelee
askeittain, nyt kartongin verran polteltuani alan jo tottua-
Ei kyllä mitään kovin pahaa varsinkin hinnan huomioiden.

http://img530.imageshack.us/img530/9717/cccpi.jpg

Ehkä erikoisin mitä olen polttanut on indonesialainen
Dji-Sam-Soe 2-3-4 sigaret kretek. 16 kappaleen askeissa,
neilikalla maustettu, ei filtteriä ja "tehot" jotain 2-3 kertaa
vahvemmat kuin suomessa myytävissä tupakeissa. Näitä
paikalliset ostavat yksitellen esim. kun oveton bussi pysähtyy
liikennevaloihin ja pistävät palamaan  :o Kyseessä ei ole
mikään halparööki vaan itse asiassa se on paikallisittain kallista.
En nyt muista tarkkaa hintaa mutta ehkä euron aski.

http://www.indonesiacigarettes.com/images/djisamsoe16large.jpg

Edit. löysin kuvauksen tästä savukkeesta, joka pitää paikkansa:

"Blended from selected Madura tobacco and America tobacco with high quality clove and special sauces, deliver consistent taste from many generations. With 39 mg TAR 2.3 mg Nicotine. This kretek cigarette is complement for the hard worker. By smoking this cigarette, you shall immediately know what the difference. "

http://www.clovecigarettesstore.com/sampoerna-kretek-cigarettes/dji-sam-soe-classic.html
« Viimeksi muokattu: 16.08.2010, 02:38:11 kirjoittanut Ikiliikkuja »

vanilla

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 15.08.2010, 12:24:26 »
No tietysti Belomorkanal Venäjältä!

Huisin pitkä ja ontto "filtteri", joka rutataan ennen röökausta. Tosin näitä tupakkeja usein kuulemma käytetään aivan muuhun kuin tupakan poltteluun, koska ne saa kätevästi tyhjennettyä tupakanpuruista ja täytettyä jollain mielenkiintoisemmalla... ::)  Itse en moiseen törmännyt, mun kaverit veti tuota ihan röökinä. Siinä on kuulemma vähemmän kemikaaleja kuin normi tehdastupakassa.
12 ruplaa maksoi aski, eli jotain 30 senttiä.  :D

Morris on acid

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #6 : 15.08.2010, 12:48:22 »
Honghua-rööki Laosissa. Hinta vaihtelee, mutta halvimman löysin Vientianesta, 25 senttiä. Maku on hyvä ja vahva, mutta värjää sormet ruskeiksi aika nopeaan.
It is better to travel well than to arrive. -Buddha

funkylord

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #7 : 15.08.2010, 13:21:56 »
No tietysti Belomorkanal Venäjältä!

Huisin pitkä ja ontto "filtteri", joka rutataan ennen röökausta. Tosin näitä tupakkeja usein kuulemma käytetään aivan muuhun kuin tupakan poltteluun, koska ne saa kätevästi tyhjennettyä tupakanpuruista ja täytettyä jollain mielenkiintoisemmalla... ::)  Itse en moiseen törmännyt, mun kaverit veti tuota ihan röökinä. Siinä on kuulemma vähemmän kemikaaleja kuin normi tehdastupakassa.
12 ruplaa maksoi aski, eli jotain 30 senttiä.  :D

Tämä! Tätä on tuotu venäjältä. On varsin hyvän makuista, jos löytää sitä parasta laatua.

Ukraina oli tupakoitsijan taivas.
Halvin aski karva... noh niitä filtterittömiä maksoi 2.5grivnaa (25snt) ja oli kyllä todella pehmosen makuisia.
Myös Sobranien black russian oli varsin hyvää ja näytti ihan kunnon luksussavukkeelta. Kallista se tosin oli. 23-26grivnaa kappale.

Paras tupunkki löytyi kuitenkin puolasta. Siellä myytiin neilikkatupakkaa nimeltään Djarum (kotimaa Indonesia). Maistuu ihan piparkakulta.

edit. Ah. Olin niin innoissani tästä ketjusta, että ei tullut lukaistua muita tekstejä. Siellähän oli jo puhuttu näistä kretekeistä. Minusta ne on varsin hyviä. Jostain syystä kukaan muu paitsi yksi kavereistani ei tykkää niistä. Makuja on monia. :)
« Viimeksi muokattu: 15.08.2010, 13:29:33 kirjoittanut funkylord »
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita

aessae

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #8 : 15.08.2010, 20:30:55 »
Tällä hetkellä polttelussa on venäläistä tavaraa...
CCCP-savukkeitten hinta on 13,5 ruplaa eli noin 35senttiä.
Vahvuus normivahva tavallinen tupakka. Maku vaihtelee
askeittain, nyt kartongin verran polteltuani alan jo tottua-
Ei kyllä mitään kovin pahaa varsinkin hinnan huomioiden.

http://img530.imageshack.us/img530/9717/cccpi.jpg

Ainaki vakuuttava aski!

Mites nuo ns. inkkaritupakat? Bidejä oon poltellu, mut onko niistä maittain eri variaatioita? Oon kuullu et jossainpäin aasiaa ois banaaninlehteen käärittyjä yms. viritelmiä..

saa-mari

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #9 : 20.08.2010, 10:34:48 »
Itseä jaksaa aina ihmetyttää suklaarööki sokeroidulla filtterillä, nam! kuin myös jotkut pinkit röökit mitä kaveri toi joltain aurinkomatkaltaan...

BooRadley

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #10 : 20.08.2010, 12:35:02 »
Serbia on myös hyvin tupakoijaystävällinen paikka :) Kessua saa vetää käytännössä missä vaan (paitsi kaupoissa) ja rööki on suomalaisittain halpaa. Itse polttelin merkkiä nimeltä Bond, hinta 75 dinaaria (n. 70 senttiä). Suomessa polta Pall Mallia, tämän hinta Serbiassa oli 95 dinaaria (eli noin 90 senttiä) ja kaiken lisäksi samaan hintaan sai askin joko normaaleja tai sitten pidempiä versioita kyseisestä syöpäkääryleestä :)
Jos jaksaa roikkua puussa ei tipahda!

wekkuli85

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - wekkuli85@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #11 : 06.09.2010, 20:31:45 »
Paras kessu mitä on tullut vedeltyä on Gold Flake, melko stydiä kamaa mutta tosi smoothi maku..
Semmosia nortin kokosia spadduja lyhyellä filsulla, kymmen per boxi.
Hinnasta ei hajuakaan.
Näitä kait saa mistä vaan mutta en ole muualla kuin intiassa vielä törmännyt. : (

Suosittelen kaikille tupakkamiehille tai naisille.

kimi92

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - kimi92@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #12 : 07.09.2010, 00:10:10 »
Hanoista ostin katukauppiaalta kartongin punasta Pall mallia, joka tietenkin oli pilaantunutta. No enhän minä tietenkään tajunnut sitä vasta ku Vientiessä sen muutaman päivän päästä. Ihmettelin et ompas paskan makusta röökiä, mut silti polttelin pari askia sitä. No Vang viengissä sit kurkkuun turpos sellane pingispallon kokoinen möykky, mikä oli ihan vitun kipeä. Paikallinen "apteekkari" anto mulle vaa 4 nappia ja sano et vedä kolme tänää ja huomen aamulla yks. Ne onneks toimi sit. Vitun kessut!!

Nicodemus

• Vieras
« Vastaus #13 : 07.09.2010, 11:45:14 »
Zhong nan hai ba versiona kultainen eli kansankielella zai baa! 8 mg. 60-70 RMB per kartonki. Kaikki kylla kyselee etta miksiko tuota poltan, se kun ny on taksikuski tupakkia, eihan rikas lankkari sellaisia polttele  ::)

Execution

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - ville.hietanen@uta.fi
    • Profiili
« Vastaus #14 : 07.09.2010, 12:58:06 »
itse asiassa toi Zhong Nan Hai on mielestäni ihan poltettavaa kamaa eikä edes halvinta kaikista. Edullisimmat Kiina-askin olen löytänyt 2 yuanilla.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #15 : 07.09.2010, 18:05:21 »
Mulla eksoottisin tupakointikokemus on Suomesta 80-luvulta; Työmies-tupakkaa tuskin saa enää. Oli muuten maussa voimaa. ;D

Onneksi viimeinen tupakointikokemus on vuodelta 2002.

altteri

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #16 : 07.09.2010, 19:56:49 »
Työmies-tupakkaa tuskin saa enää. Oli muuten maussa voimaa. ;D

Aski oli pahvia ja jokaisessa boksissa tuli mukana puinen holkki. ;D

Ja oli hyvää!

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #17 : 07.09.2010, 23:11:27 »
Työmies-tupakkaa tuskin saa enää. Oli muuten maussa voimaa. ;D

Aski oli pahvia ja jokaisessa boksissa tuli mukana puinen holkki. ;D

Ja oli hyvää!

Alan veteraaneja, huomaan.

Kasarilla oli jo muoviholkki käytössä. Polttaa piti koko ajan, sillä muuten sammui itsekseen. Harmi, ettei säästynyt yhtään askia muistoksi.

hahhe

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #18 : 13.09.2010, 16:31:39 »
Vietnamissa vastaan tuli Bastos- niminen kansankessu, ihan filtterillä. Hintaa oli huimat 0,3e/ aski, eli kartsa siis kolmella egellä. Kyllähän bastosta mielellään poltteli Phu Quocilla riippumatosta auringonlaskua katsellen.  8)

Feivörittinä mieleen on kuitenkin jäänyt Indonesialainen "rätinärööki" eli se paikallinen, filtteritön, hieman makealta maistuva ja huonosti palava jöötti.

Yazaku

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #19 : 13.09.2010, 18:52:24 »
Vaikka en itse normaalisti tupakkaa polttele niin tuli Balilla maisteltua 234 nimistä savuketta on todella stydiä.
http://indocigs.com/Sampoerna-Dji-Sam-Soe-234/prod_28.html
Kotimaassakin polttelen sikareita ehkä kuusi kappaletta vuodessa ja nyt oma suosikki on Montecristo Xanadu... ihan hyvän makuista ja kestää noin 45 minuttia poltellessakin.
As cool as a cucumber.