Pitkä viisumi Keniaan

(Luettu 8899 kertaa)

jaanakoo81

• Aloittelija
    • Profiili
Pitkä viisumi Keniaan
« : 19.08.2010, 15:10:39 »
Hei!

Olen lähdössä puoleksi vuodeksi Keniaan. Osaako kukaan täällä neuvoa, että voinko keplotella viisumiasiani seuraavalla tavalla:
Käyn matkan aikana kerran/kaksi kertaa Tansaniassa/Ugandassa josta palatessani ostan uuden 3kk:n viisumin lentokentältä Keniaan saavuttuani.
Toki voin myös hakea pidempiaikaista viisumia Kenian suurlähetystöstä Tukholmasta. Osaako joku kertoa miten paljon tällaisen hakemiseen menee aikaa?
Tarkoituksenani on työskennellä vapaaehtoisena ko. ajan. Kenialainen perhe on hankkinut minulle etukäteen vapaaehtoistyöpaikan.
Kiitos vastauksistanne jo etukäteen!

Draenog

• Aloittelija
  • Kalunguyeye
    • Profiili
Vs: Pitkä viisumi Keniaan
« Vastaus #1 : 16.10.2010, 13:48:52 »
Hei! Onko asia selvinnyt? Itseänikin kiinnostaisi sama asia :)

Tai sitten vain mailailen suurlähetystöön ja kyselen asiasta...
Maita nähtynä vasta kolmisenkymmentä ja monta matkaa on vielä edessä päin. Opiskelijabudjetti tuskin venyy reissailuun ennen kevättä 2011, jolloin lähden 4-5 kuukaudeksi Keniaan, pääasissa Nairobiin.

Kenyah

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 16.10.2010, 22:11:08 »
Hei!

Olen lähdössä puoleksi vuodeksi Keniaan. Osaako kukaan täällä neuvoa, että voinko keplotella viisumiasiani seuraavalla tavalla:
Käyn matkan aikana kerran/kaksi kertaa Tansaniassa/Ugandassa josta palatessani ostan uuden 3kk:n viisumin lentokentältä Keniaan saavuttuani.
Toki voin myös hakea pidempiaikaista viisumia Kenian suurlähetystöstä Tukholmasta. Osaako joku kertoa miten paljon tällaisen hakemiseen menee aikaa?
Tarkoituksenani on työskennellä vapaaehtoisena ko. ajan. Kenialainen perhe on hankkinut minulle etukäteen vapaaehtoistyöpaikan.

Ainakin tuo mainitsemasi keino matkustella naapurimaissa ja ostaa uusi viisumi palatessa on toiminut kaverilla. Pitempi viisumi vaatii sitten vähän enemmän ja siinä en osaa auttaa.
Elämä laajenee tai kutistuu oman rohkeutemme mukaan.
(Anais Nin)

mpala

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 17.10.2010, 20:31:53 »
Hei!

Ainakin tuo mainitsemasi keino matkustella naapurimaissa ja ostaa uusi viisumi palatessa on toiminut kaverilla. Pitempi viisumi vaatii sitten vähän enemmän ja siinä en osaa auttaa.

Rajalta saatava viisumi on turistiviisumi, joka ei oikeuta tyontekoon. Jos teet toita silla, teet niita laittomasti.

hile

• Tonnitallaaja
    • MSN Messenger  - reija20_00@hotmail.com
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/brxtnrabbit/
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 17.12.2013, 11:24:26 »
Viisumia voi pidentää paikan päällä. Taisi maksaa joku 600ksh. Nyayo House on rakennuksen nimi, jossa sen voi tehdä. Itse siis lisäsin 3kk viisumin toiset 3kk.
 love to see my people living in love ,
I 'ate to see dem fighting an' swimming in blood.

I-Wayne -Living In Love