Momondo.com -hakukone

(Luettu 4998 kertaa)

Mampu

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Momondo.com -hakukone
« : 17.11.2006, 07:04:02 »
Oletteko käyttäneet momondo.com -hakukonetta halpojen lentojen etsintään? Toimiiko yleensä? Onko koneessani, yhteydessäni vai missä vika, kun haku ei käynnisty vaikka klikkailisin mitä? Tuottaako yleensä hyviä tuloksia?
Se on vapaa, joka elää niin kuin on itse valinnut.
-Epiktetos-

Superhammer

• Vieras
Vs: Momondo.com -hakukone
« Vastaus #1 : 08.02.2013, 22:56:54 »
Momondo.fi on nykyjään. Paras hakukone ikinä! Etsii aivan jokaiselta hakukoneelta ja halvimmat lentopäivät löytyy todella kätevästi. Valikoimassa on hotelleja ja hostelleja.

Mampu

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : 09.02.2013, 14:07:08 »
Käytin aikanaan jonkin aikaa Momondoa yhtenä monesta, mutta hylkäsin sen, kun oli niin joustamaton päivien suhteen; kaikki yhdistelmät piti hakea yksi kerrallaan. Nyt tämän viestin innoittamana kokeilin syöttää sitä kädestä; annoin valmiiksi etsimäni Tre-Bremen-Tre yhteyden tiedot, mutta eipä löytänyt sitä. Ei taida löytää Ryania? Minusta nykyaikana sellaisella hakukoneella ei tee mitään, joka ei löydä Ryania.

Onko Ryanair mukana Momondon haussa? Jos ei, jatkan Skyscannerissa, joskin sieltäkin puuttuu joitain Ryanin lentoja. Olen pari kertaa ollut yhteydessä sinne ja ovat itsekin ihmetelleet, että kuinkas nyt noin :)
Se on vapaa, joka elää niin kuin on itse valinnut.
-Epiktetos-

invisible

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 17.02.2013, 18:19:39 »
Kyllä tuo http://www.momondo.fi löytää myös Ryanairin lennot. Muutenkin nykyään tosi hyvä. Myös osa niistä hakua helpottavista lisäominaisuuksista on jopa ihan käteviä.