Mulla ois ongelma varauksen suhteen:
Tilasin liput AA:n sivuilta noin viikko sitten. Varauksen yhteydessä kaikki näytti menevän ok, ja sain sähköpostiin ilmoituksen onnistuneesta varauksesta (itse lentolippua ei tullut). Seuraavana päivänä sain kuitenkin ilmoituksen, ettei luottokorttimaksu olekaan mennyt läpi, mitään syytä sille ei kerrota, mutta kehoitetaan olemaan pankkiin yhteydessä. Pankin mukaan maksusta on yhä voimassa varaus, ja vain lentoyhtiö pystyy perumaan sen.
Olen ollut yhteydessä American Airlinesin asiakaspalveluun Suomessa, mutta siellä siellä vastaa aina sellanen vähemmän palveluhenkinen tyttö, tuntuu ettei hän osaa tehdä asialle mitään, toteaa vain ettei lentoa ole maksettu ja että varaus erääntyy kolmessa päivässä.
AA:n sivuilla lentoni on edelleen "on request" tilassa, vaikka varauksesta on tosiaan miltei viikko aikaa. Niin kauan kun AA ei peru varausta, tai vaihtoehtoisesti myönnä lentolippua, en oikein voi varata lippua toiseltakaan lentoyhtiöltä.
Mitähän neuvoksi kun tuosta AA:n asiakaspalvelustakaan ei tunnu mitään apua olevan?