Kirjoittaja Aihe: Pariisin Disneyland 2011  (Luettu 38338 kertaa)

chic

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Pariisin Disneyland 2011
« Vastaus #400 : Maaliskuu 08, 2011, 08:44:58 »
Minäkään en ole vielä saanut viestiä Disneyltä.. on kyllä tosi turhauttavaa odotella lisäinfoa. Eniten haluaisin tietää varsinaiset päivät, jolloin oon töissä (että osaisi vähän suunnitella elämää eteenpäin..) ja mielellään tietty työtehtävätkin. Toivottavasti pian alkavat ilmoitella lopuillekkin.

jhh

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #401 : Maaliskuu 08, 2011, 18:23:45 »
täälläkin odotellaan vielä :)

last_drop91

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #402 : Maaliskuu 10, 2011, 18:02:17 »
Mäkin oottelen jo kuumeisena millon sais tietää lisää noista.. En oo vähään aikaan ehtiny täällä käydä niin ei ollu mitään tietoo mikä tilanne muilla on, mutta helpottavaa etten oo ainoo! :D

elr

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #403 : Maaliskuu 10, 2011, 20:10:03 »
Mua tässä pelottaa se et mä sain pari viikkoo sit tietää työpaikan mut postia sieltä ei kyllä kuulu. Mitä jos ne on unohtanut mut tai ilmottanu mulle työstä mut en oikeesti sit saakkaN sitä? ???? jaiks!

amel1

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #404 : Maaliskuu 10, 2011, 21:07:03 »
Mua tässä pelottaa se et mä sain pari viikkoo sit tietää työpaikan mut postia sieltä ei kyllä kuulu. Mitä jos ne on unohtanut mut tai ilmottanu mulle työstä mut en oikeesti sit saakkaN sitä? ???? jaiks!

älä huoli, kyllä sä sen työn oot saanu! me suomalaiset tunnutaan olevan tosi hätäistä kansaa... yritetään nyt kuitenkin muistaa, miten paljon kesätyöläisiä Disney ottaa, ja haastattelee joka viikko lisää porukkaa :P sen postipaketin kanssa saattaa kestää (viime vuonna eroa viestin ja paketin välillä oli melkein kuukausi), ollaan nyt sentään iloisia että meille on tieto jo tullut työtehtävästä ja ajasta, monet muut eivät ole saaneet sitäkään vielä! Jos nyt ei maaliskuun loppuun mennessä tuu nii sit voi ehk vähän laittaa viestiä Disneylle päin, kun viime vuonna jonkun kirje oli kadonnut, mutta ei vielä kannata sellaista hermoilla  ;)

bambumanuli

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #405 : Maaliskuu 17, 2011, 13:06:06 »
Huh, tänne tuli nyt työtarjous! (Sopivasti syntymäpäivänä :D)
Työnimikkeenä on Counter service food and beverage host (employé de restauration )-
Table service Waiter/waitress (serveur/serveuse). Tossa nyt pitäisi ainakin kielitaito sitten kehittyä :D Pelottaa vaan vähän, kun on vain hyvin säälittävää kokemusta tarjoilijan hommista, mutta eiköhän siinä aika nopeasti opi!

Ongelmana mulla on vaan työaika. Laitoin silloin, että voin aloittaa 6.6. ja nyt mulla on sitten työnaloituspäivänä 4.6., joka on lakkiaispäiväni... Tiedättekö, miten hyvin noita pystyy muuttamaan, koska en omia lakkiaisiani haluaisi mistään hinnasta jättää tietenkään väliin? Kannattaisiko soittaa vai laittaa sähköpostia?

amel1

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #406 : Maaliskuu 17, 2011, 13:09:45 »
Huh, tänne tuli nyt työtarjous! (Sopivasti syntymäpäivänä :D)
Työnimikkeenä on Counter service food and beverage host (employé de restauration )-
Table service Waiter/waitress (serveur/serveuse). Tossa nyt pitäisi ainakin kielitaito sitten kehittyä :D Pelottaa vaan vähän, kun on vain hyvin säälittävää kokemusta tarjoilijan hommista, mutta eiköhän siinä aika nopeasti opi!

Ongelmana mulla on vaan työaika. Laitoin silloin, että voin aloittaa 6.6. ja nyt mulla on sitten työnaloituspäivänä 4.6., joka on lakkiaispäiväni... Tiedättekö, miten hyvin noita pystyy muuttamaan, koska en omia lakkiaisiani haluaisi mistään hinnasta jättää tietenkään väliin? Kannattaisiko soittaa vai laittaa sähköpostia?

Onnea :) synttäreiden ja työtarjouksen johdosta ;) mutta  kannattaa ehdottomasti laittaa sähköpostia heti, sanot että sulla on valmistujaiset 4.6., että et voi aloittaa silloin. He ymmärtävät tilanteen aivan varmasti! Eli sanot että vopit aloittaa vasta 6.6. (Kun päivää ennen sopimuksen alkua sinne on mentävä.) ja he sitten katsovat että miten he voivat järjestää asian  :)

jst

• Reissaaja
    • Profiili
    • blogi mun elämästä Ruotsissa :)
« Vastaus #407 : Maaliskuu 17, 2011, 13:10:23 »
Onneksi olkoon! Jospa niitä nyt sitte alkais taas tulla niitä tarjouksia. :)
Ja hyvää synttäriä!

Tuolla keskusteltiinki tuolla facebook-ryhmässä, että olis tosi kiva vapaapäivinä käydä vähä reissaamassa. ame1 tais sanoa, että brysseliinki pääsee vaan kahdessa tunnissa pariisista! Samoin mietittiin tota pariisi-lontoo välistä junaa! Kuulostaa kyl tosi hauskalta, jos sais vielä samas reissata.. :)

bambumanuli

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #408 : Maaliskuu 17, 2011, 13:37:40 »
Kiitoksia onnitteluista :D Laitoin sähköpostia, toivottavasti nyt onnistuu jotenkin aloituksen lykkäys parilla päivällä.
Aika jännä, että ne painotti siellä haastatteluissa sitä, että pitää laittaa päivämäärät, joiden aikana voi oikeasti olla töissä ja mulla on nyt kummastakin päästä yli sen ajan. Eikös jollain muulla ollut sama juttu? Toi loppu (4.9.) ei nyt haittaa, kun olen kovasti suunnitellut välivuoden viettoa, mutta mun mielestä niiden pitäis kyllä noudattaa niitä rajoja, kun itse painotti niitä niin kovasti...

amel1

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #409 : Maaliskuu 17, 2011, 13:41:09 »
Kiitoksia onnitteluista :D Laitoin sähköpostia, toivottavasti nyt onnistuu jotenkin aloituksen lykkäys parilla päivällä.
Aika jännä, että ne painotti siellä haastatteluissa sitä, että pitää laittaa päivämäärät, joiden aikana voi oikeasti olla töissä ja mulla on nyt kummastakin päästä yli sen ajan. Eikös jollain muulla ollut sama juttu? Toi loppu (4.9.) ei nyt haittaa, kun olen kovasti suunnitellut välivuoden viettoa, mutta mun mielestä niiden pitäis kyllä noudattaa niitä rajoja, kun itse painotti niitä niin kovasti...

totta. hieman kummallista touhua, ainakin että työajan alkua aikaistavat osan toiveista... sen ymmärrän kun he haluavat porukan olevan töissä syyskuun puolelle (onneksi mä sain vikan päivän elokuun loppuun, kun syyskuun eka päivä on sivuainekoe), mutta ihmetyttää toi että osa pääsee kuukautta myöhemmin töihin kuin mitä olisivat halunneet ja toisilla sitä yritetään aikaistaa  ::) No, se on Disney...  8)

bambumanuli

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #410 : Maaliskuu 21, 2011, 14:03:11 »
Alkaa pieni ahdistus iskeä, kun tänään olisi viimeinen päivä ilmoittaa, otanko tuon paikan vastaan vai en, enkä saa yhteyttä yhteenkään työntekijään.
Mulle lähetti joku Daniela tuon työtarjouksen ja vastasin siihen heti sähköpostitse, mutta vastausta ei ole kuulunut. Tänään sitten olen koko päivän yrittänyt soitella niin tälle Danielalle kuin Mirja Aallolle sekä tuolta Disneyn nettisivuilta löytyvään casting-numeroon, mutta kukaan ei vastaa. Laitoin vielä sitten Mirja Aallollekin sähköpostia ja olen yrittänyt jättää viestejä vastaajaan, mutta joo, vaikuttaa toivottomalta.

Pelottaa vaan, että nyt menee koko kesätyö ohi suun, kun en saa ajoissa yhteyttä ja sovittua asiasta...

Edit.

No nyt sainkin sitten heti seuraavalla yrityksellä yhteyden ja siirto onnistuu! Aloituspäivä on sitten 7. kesäkuuta eli kaikki menikin juuri täydellisesti! Huh!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2011, 14:08:51 kirjoittanut bambumanuli »

janvier

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #411 : Maaliskuu 21, 2011, 18:59:12 »
bambumanuli hieno homma! kyllä se periinantamattomuus palkitaan:D

tuli tässä mieleen että osaatko sä amel1 tai joku muu viimevuotinen kertoa, että mitä sillä ekalla viikolla oikeen tehdään? juostaan eri ihmisten perässä eri paikoissa ja kuunnellaan nopeaaa ranskaa? vai onko se orientation koko viikon kestävä kun musta mulla oli infopaketissa vaan parin päivän ohjelma merkattuna. ihan kiinnostaisi jo melkeen siksi mietin, että pitääkö tässä alkaa kuinka paljon siistimpää vaatetta hommaamaan:)

sillisalaatti

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #412 : Maaliskuu 22, 2011, 09:41:16 »
Mäkin sain tänään sen työtarjouksen, työnimikkeenä Counter service food and beveage host. Oon ihan innoissani, koska oletin etten vois mitään ravintolatyötä saada työkokemuksen puuttumisen takia, mutta laitoin sen silti sillon ekaks toiveeks ja näköjään kannatti ;D
Onko täällä ketään muuta, jolla alkais työt 7.7? :)

amel1

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #413 : Maaliskuu 22, 2011, 12:31:51 »

tuli tässä mieleen että osaatko sä amel1 tai joku muu viimevuotinen kertoa, että mitä sillä ekalla viikolla oikeen tehdään? juostaan eri ihmisten perässä eri paikoissa ja kuunnellaan nopeaaa ranskaa? vai onko se orientation koko viikon kestävä kun musta mulla oli infopaketissa vaan parin päivän ohjelma merkattuna. ihan kiinnostaisi jo melkeen siksi mietin, että pitääkö tässä alkaa kuinka paljon siistimpää vaatetta hommaamaan:)

Aikalailla sen infopaketissa tulleen kolmen päivän ohjelman mukaan mennään: ensimmäienä päivänä on Disney Tradition eli opitaan Disneystä yrityksenä ja harjoitellaan Mikki Hiiren pään piirtämstä  ;D toinen päivä on syventävää tietoa itse puistossa ja viime kesänä juoksimme 30 asteen helteessä ohjaajan perässä ympäri puistoa kun hän kertoi eri landien tarinoita yms. Se ol kyllä rankka päivä... ja kolmas päivä oli sitten turvallisuuskoulutus ja lääkärin luona käynti. (Mutta näissäkin on vahteluita, eräs kaverini ei koskaan edes ollut turvallisuuskoulutuksessa, hän sai kutsun sinne vasta toiseksi viimeisellä työviikollaan  ::) ). Tämän jälkeen on vuorossa joko työn alku tai sitten esimerkiksi kassakoulutus, joka on yhden päivän kestoinen. Ja sitten vaan töihin... että kolme-neljä pävää se koulutus oikeastaan kestää.

Ja vaatetus oli hyvin moninaista... meillä oli niin älyttömän kuuma, että monilla oli sandaaleja/shortseja. Niitä ei kovin hyvällä kyllä katsottu... että lämpimiä päiviä varten ballerinat ja olkapäät peittävä mekko on varmasti tytöille se helpoin valinta. Mutta kannaattaa tosiaan kakkospäivänä ottaa kävelyyn sopivat kengät, kuten koko työhön - suurin osa töistä vaatii koko aikaista seisomista tunnista toiseen, joten en siksi mitään kovin heppoisia kenkiä suosittele.

Florence

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #414 : Maaliskuu 22, 2011, 18:24:25 »
Salut !! Onko kuinka moni Mösjöö Franckin (tummahiuksinen, ei se kalju! :)) haastateltavana ollut saanut tarkempaa vastausta päivistä? Täällä odotellaan edelleen...

La Fée

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #415 : Maaliskuu 23, 2011, 18:54:03 »
Noista kengistä mun pitikin tulla tänne kyseleen, mistä amel jo hieman mainitsitkin.

Eli minkälaiset ja näköiset kengät olisi parhaimmat ja mukavimmat, ja sellaiset jotka Disneyland hyväksyy? Mun jalat ainakin kärsii, jos joutuu koko kesän ballerinoissa olemaan...

Puf

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Puf Behaviour
« Vastaus #416 : Maaliskuu 24, 2011, 12:06:20 »
^ Oon käsittäny, että kenkien pitäs olla mustat, mutta ei tennarit eikä sandaalit tai vastaavat missä varpaat näkyy. Ajattelin poikkasta ostamaan ite semmoset balleriinantapaset misä ois pari senttiä kuitenki korkoa, ettei ihan lyttäänny jalka. 

bambumanuli

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #417 : Maaliskuu 24, 2011, 15:13:04 »
Joo mäkin mietin semmosella pienellä korolla varustettuja, kun ihan lättäpohjaisilla kyllä kuolee jalka...

Nyt täytyy kyllä olla yllättynyt Disneyn nopeasta toiminnasta! Maanantaina varmistui sopimus ja tänään sain sen paketin postissa. Työnimike oli tosin eri kuin tarjouksessa, mutta eipä sillä niin ole väliä, olenko tarjoilija vai myyjä :D

Oliko siis tosiaan niin, että asuntolalla voi hengailla vielä pari päivää töiden loppumisen jälkeen? Mulla loppuu lauantaina työt ja maanantaina lentäisi halvemmalla kotiin kuin sunnuntaina.

amel1

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #418 : Maaliskuu 24, 2011, 16:15:01 »
Joo mäkin mietin semmosella pienellä korolla varustettuja, kun ihan lättäpohjaisilla kyllä kuolee jalka...

Nyt täytyy kyllä olla yllättynyt Disneyn nopeasta toiminnasta! Maanantaina varmistui sopimus ja tänään sain sen paketin postissa. Työnimike oli tosin eri kuin tarjouksessa, mutta eipä sillä niin ole väliä, olenko tarjoilija vai myyjä :D

Oliko siis tosiaan niin, että asuntolalla voi hengailla vielä pari päivää töiden loppumisen jälkeen? Mulla loppuu lauantaina työt ja maanantaina lentäisi halvemmalla kotiin kuin sunnuntaina.

Joo, asunnolla vai olla ainakin yhden, muistaakseni kaksi ylimääräistä yötä. Että ihan rauhassa voit varata lennon maanantaille :)

last_drop91

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #419 : Maaliskuu 29, 2011, 16:21:20 »
Alkaa jo pelottaan, että saanko mitään töitä, kun ei oo vieläkään kuulunu mitään ja torstaina taitaa olla kuun viimenen päivä :s Onko vielä muita jotka ei oo saanu mitään tarkennuksia? :D