Borneon reppureissaajat

(Luettu 1708 kertaa)

Laurah

• Reissaaja
  • Reissu-blogi: Urbaani viidakkoseikkailijatar
    • Profiili
    • Urbaani viidakkoseikkailijatar-blogi
Borneon reppureissaajat
« : 23.01.2011, 22:24:34 »
moikka!

Olen parin viikon päästä suuntaamassa Borneolle 7 viikon reppureissulle...Riittääkö tekemistä/näkemistä noinkin pitkälle ajalle? Missäköhän olis Borneon parhaat reppureissaajakohteet (budjetille sopivia)? Onko Borneolla joku erityisen hyvin riippumatossa makoiluun, lueskeluun, rantaelämään yms. soveltuva saari? Onko Indonesian viisumi helppo hoitaa paikan päällä? Kaikki vinkit otetaan vastaan!   :D
-Not all who wander are lost-
www.city.fi/urbaaniviidakkoseikkailijatar

fannyk

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Borneon reppureissaajat
« Vastaus #1 : 24.01.2011, 00:32:43 »
varmasti riittää, mulla tuttu oli kuukauden ja olisi halunnut jäädä kauemmaksi aikaa.

Itse olin vain Mt Kinabalun ja juutuin hetkeksi Mabulille sukeltamaan. Sipadan on MAHTAVA sinne kannatta suunnata jos tykkää vedenalaisesta seikkailemisesta. Menisin pelkästään sinne sukeltamaan vaikka kuukauksiksi!

Nauti :)

*Pantai*

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Borneon reppureissaajat
« Vastaus #2 : 24.01.2011, 13:04:02 »
Sarawakissa Kuching-kaupunki on pieni mutta idyllinen paikka jossa voi muutaman päivän viettää. Jos et ole aikaisemmin nähnyt orankeja niin Kuchingista pääsee hyvin Semenggoh Wildlife Centreen tutustumaan noihin mahtaviin eläimiin  :D
Ehkä niitä ei todellakaan kiinnosta mikään "väliaikainen pysäköinti kielletty"-kyltti!