Mahdollisesti töitä tarjolla Florianopoliksesta (KIIRE)

(Luettu 4148 kertaa)

Mi nombre

• Reissaaja
    • Profiili
Terve!

Tilanne on seuraava: Olen töissä hostellin ´baarissa´ Brasiliassa, Florianopoliksessa, tarkemmin Lagoa de Conceiçãossa. Suunnitelmiin tuli muutos ja joudun lähtemään reiluksi viikoksi pois. Päivät ovat 14. helmikuuta - 23 helmikuuta (ensi maanantai!). Jos joku haluaa työpaikan itselleen pidemmäksi aikaa ei sekään ole ongelma! Aina mä jotain tekemistä löydän.

Pääasia olisi, että hostellin väki ei joutuisi pulaan, vaan joku tulisi tilalle. Minä en ainakaan tarvinnut mitään aiempaa kokemusta baarista ja en puhu portugalia, joten helppo pitäisi olla päästä töihin!

EN lupaa mintään, koska ei ole minusta kiinni kuka tilalle tulee ja löytyykö joku muu ensin! Jos joku haluaa paikan itselleen, laittakoon viestiä! Laitan sitten lisätietoa.

london86

• Reissaajaguru
  • Älä uneksi elämääsi, elä unelmasi.
    • Profiili
Vs: Mahdollisesti töitä tarjolla Florianopoliksesta (KIIRE)
« Vastaus #1 : 10.02.2011, 02:13:00 »
moi ollaan kaverinkaa tulossa florianapolikseen varmaan sunnuntaina jos lennot kulkee normaalisti nyt ollaan sucressa boliviassa ..englantilainen kaverini olisi mahdollisesti kiinnostunut paikasta hanella on myos aikaisempaa kokemusta baarihommista ..

Mi nombre

• Reissaaja
    • Profiili
Vs: Mahdollisesti töitä tarjolla Florianopoliksesta (KIIRE)
« Vastaus #2 : 11.02.2011, 08:23:26 »
No niin... kysyin pomolta asiasta ja sanoi, että asia on jo hoidettu. Valitan  :( Pahoittelut turhasta ilmoituksesta!

Jos kuitenkin kiinnostaa tietää Florianopoliksesta lisää, laita viestiä!